Fórum - Téma


K12 - Kolísání volnoběhu


Fórum Micra K12 K12 - Kolísání volnoběhu

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2

2016-04-05 16:40:08

limon: Teď mi došlo, že to nebude o proudu, ale asi spíše o odporu. Ale stejně je to nějaké divné....

2016-04-05 22:12:54

slabostka:

  • Tak svíčky jsem dneska vyměnil. Je to trochu lepší, ale žádná výrazná změna.
  • Kabely jsem nijak nerozplétal, takže nevím... Dají se nějak proměřit? Multimetr mám.
  • Cívky vzhledově vypadaly v pohodě. Multimetr mám, ale nevím jak tu cívku proměřit... Nejde to poznat nějak vzhledově, že je špatná? Např. u Fabie, když je cívka špatná, tak se nahoře u konektoru udělá taková bublina.
  • Chladička, ani olej mi nemizne.
  • Jestli se mi tlakují hadice chlazení, to musím ještě vyzkoušet... Byly by nějak extra tvrdé?
  • Na olejovém víčku zevnitř nic.
  • Škrtící klapku jsem pročistil, lankem ovládaná není.
  • Rozvody jsou řetězem.
  • Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži a prý se nemění. Říkali v servise...

Po autodiagnostice žádné chyby...

Si myslím, že je špatná některá z cívek.. Jak je mám proměřit?

2016-04-06 09:45:37

limon: zase cívky by ale myslím zrovna měla diagnostika poznat, chyby na pálení každého válce jsou myslím 301-304

2016-04-06 14:57:22

kabely si pozri pozorne celé - hľadaj praskliny, trhliny... s cievkami ti neporadím aké odpory máš namerať, chcelo by to nejakú príručku - jak na to? aspon prezri tiež či nie sú praskliny... a klapka - ked je riadená elekronicky bude tam nejaký potenciometer čo zvykne byť problémová časť alebo snímač polohy klapky... sensor tlaku - množstva vzduchu je asi tiež na klapke...

ja by som skúsil pohľadať niekoho na fore alebo v okolí kto má takú funkčnú micru na zámenu dielov - proste pokus omyl vymeniť aspoň cievky, klapku...

reťaz som myslel či nieje problém s napnutím ale to neviem ako to pomerať - vraj je to častý problém na micrách vyťahaná - predlžená reťaz...

ak by som nenašiel nikoho na skúšku tých cievok a klapky asi by som to posunul do autorizáku aspon na diagnostiku...

škoda že nemáš ešte chybovú hlašku...

2016-04-07 14:40:30

slabostka:

Ještě jsem se chtěl zeptat na ty hadice... zkoušel jsem je zmáčknout, jde to pořád stejně za tepla, jako za studena, tedy se netlakujou. Co by to znamenalo, kdyby se tlakovaly?

2016-04-07 20:02:06

limon: Ak zvladneš zhod vrchnak z hlavy a pozri či nie je ovisnuta retaz medzi kolesami na vačkach,ak ano tak je vadny šponovak na retaz,nedrži aretaciu a pri volnobehu kmita retaz s variabilitou.Ale malo by to byt aj počut.

2016-04-08 00:54:47

limon: to by znamenalo že spaliny sa tlačia cez poškodené tesnenie pod hlavou do chladiaceho systému... a súčasne by sa chladiačka mohla dostávať do valca ale nemáš žiaden príznak ktorý by tomu nasvedčoval... neviem ti inak poradiť len požičať od nejakého dobráka kable,cievky,klapku.... a mechanika nech ti skontroluje reťaz ako radí sjaro....

2016-04-08 13:59:34

sjaro: mohl bys mi prosím nějak laicky vysvětlit jak fungují ty brzdový světla v kontextu s palivem při volnoběhu? co bude mít třeba za následek kdybych teoreticky dal na stejný okruh výkonější žárovky nebo naopak méně výkonné, jednu žárovku vyndal uplně, a jde nějak řídící jednotka napojit napřímo? (objejít tento okruh)? mám pořád problém s velkým poklesem volnoběhu při přechodu do volnoběhu současně s brzděním (např. popojíždění v koloně)

2016-04-08 16:34:49

mareksper: +12V od brzdoveho spinača ide pri brzdeni paralelne s brzdovou žiarovkou na pin 101 do R.J.

Ale myslim že ty takyto problem nemaš,skor myslim že ti motor pridusi posilovač brzd.Vytiahni spinač na brzdovom pedali a zafixuj ho stlačeny a skus zabrzdit či je problem v pine 101 alebo niekde inde,len nie na ceste aby niekto do teba nevpalil ked ti nepojdu brzdove svetla.

2016-04-09 19:28:42

Něco podobného jsem měl taky. Na diagnostice se nic neukáže. Po nastartování zvýšené otačky, při sešlápnutí brzdy se snížily.

Dělal to posilovač brzd!

2016-04-12 21:34:45

sjaro: dekuji vyzkousim to, zatim jsem jen zkusil odpojit hadici mezi sanim a posilovacem a sani ucpat, ale chova se to porad stejne, ty svetla jeste zkusim.

2016-05-03 16:44:11

sjaro: tak jsem konečně zkusil na polňačce vypnout ten spínač brzd a fakt se to chová úplně jinak, při takovém tom popojíždění a brzdění otáčky na volnoběh jsou trošku nižší cca 700, ale stabilní bez výkyvů. Jasně pokud to prošlápnu opravdu vší silou tak si to "zakucká" což asi dělá při tom extrémním zatížení posilovače, ale takové ty běžné výkyvy otáček o kterých jsem mluvil budou opravdu těmi světly, díky moc


Odpovědět

1  2