Fórum - Téma


K11 - problém se startováním


Fórum Micra K11 K11 - problém se startováním

Informace o modelu: Nissan Micra II K11



2011-01-07 17:29:35

Ahoj,

mám Micru K11 1.0 R.V.95.

Normálně startuje na lehké ťuknutí klíčkem, ale když je hodně vlko-když prší, nebo se v zimě oteplí a taje sníh, tak nenaskočí. Ulije se a konec-jen po lehkém otočení klíčkem jsou svíčky mokré, jako bych je v benzínu namáčel.

Většinou pomůže opálení svíček zapalovačem a pak to naskočí, ale někdy taky ne-druhý den je sucho a auto nastaruje ihned... Benzín jde a svíčky hází jiskruale auto ani neškytne.Zkoušel jsem při startu odpojit váhu vzduchu a tou to není. Benzín i jiskra jde, takže immobilizér to taky není. Consult diagnostika nepoví nic...

Děkuji za každou odpověď

2011-01-08 16:27:33

to je problem s injektorom ze tecie za studena a tym padom sa dostava benzin do valcov a neda s ato nastartovat. Treba vycistit alebo vymenit vstrekovace, alebo startovat za tychto podmienok so zoslapnutym plynom, tento postup zarucene funguje. O skusani injektora ako aj o startovani su tu uz diskusie v tejto sekcii, skus pohladat

2011-01-09 11:30:54

Dík za info, zkusím se na ně příští týden mrknout. Mám podezření, že by mi to mohla dělat baterka-zjistil sem že je 8 let stará a dal sem jí na nabíječku, po úplném nabití měla 14,2V a po asi 1 hodině se to ustálilo na 13V , tak si myslím, že startéru ještě nějaký ten proud dá, ale že při startování klesne napětí tak, že je slabé napětí na cívce a jiskra je tak slabá, že nedokáže benzín zapálit... příští týden ji dám na zátěžový test a uvidíme.

Včera jsem zkoušel startovat s plným plynem a auto točilo, ale ani neškytlo.... benzín šel a jiskra taky.

Ještě jednou děkuji za info

2011-01-28 19:55:32

Tak nakonec se to vyřešilo výměnou svíček za nové (NGK)

2011-02-16 08:29:10

Startovat pod plynem neni moc dobrej napad. Nissany jsou na to dost haklive. odzkousena na K11 a P10 SR20DE. u K11 jsem to tak zahltil ze to nenakoplo vubec. kdyz jsem to zkousel po x hodinach a bez plynu tak to chytlo na drc.

2011-03-06 17:13:57

Ahoj,

poradí mi někdo prosím.Sháním repasovaný startér na Nissan Micra r.v.2004.Nový stojí poměrně moc peněz a nevím kde je možné repasovaný sehnat,.Děkuji za jakoukoliv informaci.Veronika

2011-03-07 07:30:33

zavolej 602513258 p. Mauer, určitě nějakej máme starší, pokud by jsi chtěla s novýma uhlíkama, tak ti je tam dáme.

2011-03-16 23:21:09

Mám teď ten samý problém,taky se za vlhka přehltí a dnes jsem musel jet z práce domů busem .Asi zkusím taky vyměnit svíčky,ale měnit všechny vstřiky je docela pálka.Jak se tam ta potvora vlhkost dostane?Napadá mě ještě nějaká netěsnost u sání nebo špatně fungující sytič-ale to nevím jak je u tohoto motoru řešené.Jinak jsem neměl za celých 60tis. km. s tímto vozem žádné špatné zkušenosti.(Je to K11 1.0,1999).díky za každý názor či radu.

2011-03-18 10:28:24

Rád bych vám popsal jak jsem dopadl na druhý den.Vyšruboval jsem svíčky,opálil zapalovačem,vyčistil,ale Micra ani neškytla.Tak jsem se vrátil do práce a dal jsem svíčky na plotnu,nechal jsem je tam až se z nich začalo kouřit.Ještě horké jsem je našruboval zpátky,ale vůbec nic,ani jeden zápal.Nakonec přijel kámoš,svíčky jsme znovu vyšrubovali,dali na kostru a ikdyž některé znich byly mokré od benzínu,tak krásně blikaly jak vánoční výzdoba.Takže benznín i jiskra by byla.Nakonec jsme zkusili otevřít vzduchový filtr a kamarád ještě rozpojil konektor,který vede k lambdě(jsou tam tři piny) a zjistil že je to tam trochu mokré.Vysušili jsme to opatrně zapalovačem a zkusili nastartovat s otevřeným sáním.Mikra už začala chytat,sice jí to chvíli trvalo,ale nakonec se rozjela.Pak si ještě kámoš všiml,že probíjí víko rozdělovače,protože u prostředního káblu to jiskří.Jestli to bylo zkratované vlhkostí,těžko říct,určitě to má svůj vliv,ale teď fakt nevím jestli to bylo tím,že se ucpal vlhkostí filtr(je fakt že přesluhuje),nebo to bylo vlhkostí v lambda konektoru či probíjejícím rozdělovačem.Každopádně to víko budu muset rozdělat a asi bude potřeba sehnat nové.dík za každý názor.

2011-03-18 10:46:11

Základní "problém" Micry je v tom, že má svíčky s naprosto ideálním /a velkým/ odtrhem 1,1 a potřebuje velmi vysoký napětí pro to aby došlo k přeskočení jiskry...jakmile je vlhko tak stačí aby byla stará izolace kabelů ke svíčkám a svody způsobený vlhkostí nedovolí vygenerovat tak velký napětí aby došlo k přeskoku jiskry, pokud se k tomu přidají už horší kompresní tlaky tak je to jasný .....problém vhlkejch startů se vyřešil vlastně až instalací cívek na každej válec zvlášť, ale jinak je ten problém opravdu v tom, že je problém někdě v soustavě vysokýho napětí...jako špatná izolace kabelů, horší svíčky a nebo třeba v palci rozdělovače

2011-03-18 11:21:53

Díky.Svíčky jsou Champion,necelý rok staré.Je ale zvláštní,že ikdyž svíčky házely jiskru,tak motor ani neškytl.Napadlo mě ještě,jestli se tam nedostala voda,buď kondenzazí(netěsností v paliv. soust.) nebo nekvalitní palivo.

2011-03-18 21:34:29

Je to tím, že svíčky i když hodí jiskru vizuálně tak to napětí potřebný k přeskoku roste s kompresním tlakem, tudíž ti klidně jiskra na svíčce vytaženej z motoru skočit mohla ;)


Odpovědět