Fórum - Téma


K11 premena automat CVT na manual


Fórum Micra K11 K11 premena automat CVT na manual

Informace o modelu: Nissan Micra II K11


1  2

lacorico, 2012-08-20 09:21:56 napsal:

kupili ste uz prevodovku??? ponukam cele auto K11 anglicak ma iba 48000 km je to automat v perfektnom stave ako nove

2012-08-20 18:10:56

Jeste ne. Ona tam pasuje z K11? Mam Micru K12 r.vyroby 2003.

PS: nevite jak je to s posilovacem, az doted drzel dobre, ale nepomohl ani reset chyboveho hlaseni, cca po 100km me to vyhodilo poruchu znovu.

Takze shanim i posilovac rizeni, nemate prosim nekdo a za kolik?

Dekuji.

Nevim, jsetli to vyresi posilovac, protoze po smazani poruchy to opravdu posilovalo. Pred casem jsem menil cepy rizeni svepomoci, s vysledkem lehkeho mimostredoveho natoceni volantu. Nevadilo me to, tak jsem to nechal tak, pak prisly nove pneu a nechal jsem udelat celkove serizeni geometrie. Podle protokolu servis neco seridil, ale nevsiml jsem si jedne hodnoty a to odklonu vpravo ma byt -0°45´ +/- 0°06´a ja ho mam vlevo -0°37´a vpravo -0°18´. Od te doby asi 2-3mesice na to me poprve neposiluje posilovac. Muze to nejak vse nejak souviset? Toleranci uhlu pro spravny chod posilovace jsem nasel v servis manualu +/- 10° a to si myslim ze nemam.

Nevite nekdo jak muzu tento uhel - spravnou toleranci pro posilovac overit, jsem si jisty, ze kdyz necham znovu vymazat chybovou hlasku, ktera me ted trvale sviti, posilovac bude zase chvili posilovat, tak jak muze byt spatny?

Dekuji za radu.

2012-08-20 18:39:21

odklon se snad na K12 nijak ani serizovat neda ne? to, co pises je soubeh (řídící čepy) a to (laicky řečeno) může mít na správnou funkci posilovače vliv, protože jsi mimo středovou polohu, teď máš volant tedy v rovině???

2012-08-21 07:41:03

ano vymena cepov s posilovacom nema nic spolocne a to ci by sedela prevodovka z K11 na K12 pokial su rovnake motory tak istotne ano

2012-08-21 07:44:33

skusim pofotit motor a dam to sem aby ste si mohli porovnat alebo sa spytajte u nisana iste vam v tom poradia

lukka, 2012-08-20 18:39:21 napsal:

odklon se snad na K12 nijak ani serizovat neda ne? to, co pises je soubeh (řídící čepy) a to (laicky řečeno) může mít na správnou funkci posilovače vliv, protože jsi mimo středovou polohu, teď máš volant tedy v rovině???

2012-08-21 10:44:45

Volant v rovine - to je prave ta otazka jak to mam zjitit, neni proste pootocenej o ctvrt otacky, ale jen o kousek.

Toleranci mam zjistenou tech 10° na stranu max, ale nevim jak to overit jestli jsem v toleranci pro posilovac nebo jsem mimo.

Muzu zkusit postelovat matky na cepech a dat to priblizne na stred, vyresetovat chyb. hlaseni a uvidime.

Dekuji za typ.

lacorico, 2012-08-21 07:44:33 napsal:

skusim pofotit motor a dam to sem aby ste si mohli porovnat alebo sa spytajte u nisana iste vam v tom poradia

2012-08-21 11:00:53

OK. Zkus. Ja mam svoje nedobre zkusenosti tady z Nissanem, za rozvody chteli 25000Kc a mam to od mechanika s vlastnim dodanim cele sady za 5500Kc. Jel bych tam jen kdybych opravdu musel.

Muj motor je 1,4AT z 2003 on se pak prestal asi vyrabet a Nissan tam zacal davat asi 1,2AT. Tak nevim kolik jich bylo. Patrani pro prevodovce na vymenu jsem tudiz opustil. Pokud ta tvoje tam opravdu pasuje, bylo byto prome lakave. Prevodovka je variatorovy typ a KAPS me ji odmitl opravit. Zatim s tim jezdim, co jineho mam delat ze, ale stav je takovy ze se to zhorsuje. Trhalo to jen mezi zpateckou, a hlavne pri rozjezdu na 1st. ted uz to je obcas citit i na 2 st.

Oficialne jsem se dotazoval na moznost opravy u Nissanu, ale umi jen vymenu za novou v cene noveho auta.

Tahleta politika me zere. Automobilka ktera udela vyvoj prevodovky a pak nedokaze svuj dil servisovat, je u me mrtva, nesbiraji timto data, a nemuzu rozvijet vyvoj. Pokud si koupite nekdo automat od Nissanu, tak ten vam garantuje 3roky, a pak je to nezajima. Toje dnesni obraz orientace na zakaznika od pana Nissana.

S automatemn jezdim rad, navic je to bezpecnejsi a tudiz by to mohl byt jednou standatd v kazdem aute, opce by byla manualni prvodovka, ale zatim je to jen sen. Politika - jsem znechucen.

Diky.

2012-08-21 11:12:16

PROHLÍDKA NEUTRÁLNÍ POLOHY

● Po prohlídce geometrie kol proveďte prohlídku neutrální polohy. Viz FSU-7, „Geometrie kol“.

● Uveďte vozidlo do přímé polohy a zkontrolujte, zda je volant v neutrální poloze.

● Pokud není v neutrální poloze, povolte pojistnou matici na spojovací tyči řízení. Potom tyčí otáčejte a nastavte

jí tak, aby levá a pravá tyč byly stejně dlouhé

to říká manuál, ale vím, že ti to moc nepomůže - no já bych si změřil na volantu střed nahoře na věnci to snad změříš

potom nastavil stejně dlouhé řídící tyče a na rovné ploše pak seřídíl sbíhavost (ta by měla být u mikry snad nulová - ale ještě si to kdyžtak ověř v servisce nebo v uživat. příručce) přitom se snažil dodržet počet otáček na levé i pravé tyči stejný a kontroloval střední polohu volantu.

Možná bych to raději šoupnul i do dobrého servisu s důrazem, že bych jim řekl, že musí seřídít volant do roviny, tohle dělat v domácích podmínkách pujde mizerně a pak se ti třeba budou sjíždět zbytečně kola

2012-08-21 11:14:56

jinak tvůj názor na Nissan a jejich politiku - bych podepsal - jak říkáš - oni jsou pak schopni se ještě chlubit statistikou, že procento oprav je 0 a toto interpretovat jako důkaz kvality

2012-08-22 01:49:50

skus zistit na tvojej prevodovke vsetke inicialy a ja to porovnam mozna to aj bude sediet neviem to istoale ked pofotis motor a posles mi to na email tak to bude istejsie

2012-08-22 01:50:36

skus zistit na tvojej prevodovke vsetke inicialy a ja to porovnam mozna to aj bude sediet neviem to istoale ked pofotis motor a posles mi to na email tak to bude istejsie


Odpovědět

1  2