Fórum - Téma


K10 Lze u Nissanu Micra výměna kaslte?Aneb j


Fórum Micra K10 K10 Lze u Nissanu Micra výměna kaslte?Aneb j

Informace o modelu: Nissan Micra I K10


1  2

2012-07-04 16:55:09

Zdravím už je to hodně dlouho co se snažím sehnat doklady na mého Nissánka Micru K10,která je ve velmi dobrém technickém stavu a najeto 70 tisíc jinak bych se ani nesnažil sehnat.Jediné co sem sehnal tak asi před rokem doklady na Micru černá barva jako moje akorát že je to 1.2 motor já mám 1.0 a značky jsou v depozitu na úřaďě na Kladně.Jinak dostal sem knim u Vinko ale převařování se bojím tak by mě zajímalo jestli jako u Hondy lze provést výmenu kastle (např bouračka,silná koroze) a ktomu i výměna motoru (to že je tam místo 1.2 jen litr by snad vadit nemělo).Snad to pochopíte jak to myslím děkuji za rady jak to udělat eko poplatek mě tolik netrápí jelikož auto stálo opravdu málo

2012-07-04 17:35:33

De to teoreticky přes zastoupení Nissanu NSCEE, že ti dají potvrzení o tom že ty kastle sou stejný a může se to "přeskládat" Jenže pak musíš ne magistrát a oni Ti přerazí VINko... A sami neví kolik to bude stát...či 50,- nebo 5000,- strašná pakálie a byrokracie... jak vše v tomhle státě A musíš mít od obou aut techničáky, jinak Ti to neudělá ani Nissan.

Já tohle chci dělat z Primerou (z 2.0D na 2.0 benzín), ale zatím to stojí a bůch ví či se to vůbec uskuteční...

2012-07-04 19:26:34

Tak já mám jen ty doklady 1.2 a auto je z ciziny nebo takhle je to z policejního parkoviště jako bez TP ikdyž doklady to má ale někde v rakousku podle toho co sem v autě našel

2012-07-04 19:44:06

Tak to nepude, musíš mít doklady od obou aut, a nevím teď či je i musíš mít psaný na sebe obě.

2012-07-05 10:51:21

Aha takže jedině převařit to Vinko ale to nevim kdo si tolajzne aby to bylo fakt k nepoznání

2012-07-06 21:56:22

Nebo ještě počkat než z Micry bude veterán je to rv 1985 tak to tak dlouho trvat nebude

2012-07-12 16:47:28

počkej a není to už? mám za to, že to je u nás 25 let http://www.adamoldtimers....z/vyhlaska_c_355_2006.pdf

i když jsem kdysi četl článek, že 30 let je to snad někde v eu...??

2012-07-13 06:14:21

Dne 25.4.2012 bylavyhlášena ve Sbírce zákonů vyhláška č. 144/2012 Sb. kterou se mění vyhláška č 355/2006 Sb, o stanovení způsobu a podmínke registrace, provozu, způsobu a podmínek tstování historických a sportovních vozidel, která mění i u nás 25 let na 30 let. J etam i veškerý podrobný popis jak se to dělá.

2012-07-13 09:47:24

hm tak to je celkem o fous a asi teda v té souvislosti jsem četl ten článek - celkem blbý - pujdu si to přečíst - jen se z lenosti nejdřív zeptám to tam není ani žádný přechodný období???, že tedy 1.1. bys přihlásil 26 let starý auto a 1.5. už jen 30 a starší?

2012-07-13 09:55:48

tak on je tam fakt jedinej přechoďák na už registrovaný v registru - to jsou fakt hovada

2012-07-14 11:36:39

Právě sem věděl že dřív to bylo 25 let ale furt se nějak probíralo že se to bude posouvat ikdyž teda nevim pořádně proč?Co byl toho důvod?Tak radši počítám že je to 30 let proto musím počkat ještě 3 roky no tak za tu dobu třeba seženu i nějaký doklady normál

2012-07-15 17:24:46

důvod - no to je jasný znepříjemnit život všem lidem, co mají auta jako koníček. Nezapadá ti to do politiky posledních cca 10ti let?, když se k tomu přidá ještě ta ekonomická(pro vybraný subjekty)-ekologická likvidace tak nám zbydou asi auta akorát na fotkách .

2012-07-16 06:25:25

Důvod je zcela jasný a tentokrát to nemá sp olitikou nic společnýho,. Auta se začala vyrábět masově a je jich od každýho typu velké množství. A již v minulosti s ehranice posouvala (já pamatuju ještě hranici 20 let). Já myslím že je to zcela v pořádku, aby normální auta kterých ej ještě na silnici dostatek ne¨jezdila na srazy veteránů. Už teď když na srazu veteránů je mnoho 105 a 120 škodovek tak ty návštěvníky to ani nezajímá, podívají se na první dvě (a někdy ani to ne) a pak už další míjí. takže já to schvaluji, klidně bych to posunul ještě dál.

2012-07-16 08:16:09

no já to zas vidím tak, že bych rád měl nějaké auto "pro radost" dříve jsem to moc neřešil (dokud nebyly žádné "perzekuce") a byly doby, kdy jsem měl auta i tři, dneska je situace taková, že spousty aut končí sešrotována (tj. úbytek jak celých kusů tak i náhradních dílů), další překážka je ekologická daň a přihlášení auta na veteránské značky je tak celkem logickým vyústěním jak auto vůbec ještě "zachránit". Pro mě třeba byly š 120 srdcovka - na srazy veteránů by mě ani nenapadlo s ní teď jezdit - otázka je ale taková jestli s takovým přístupem vůbec nějaká bude na tom srazu řekněme za 30 let...

2012-07-16 09:24:44

No jo jenže přihlášení auta na veteránský značky je dražší než ho mít na normálních bílých značkách. Já mám několik veteránů a kromě dvou mámvšechny na bílých značkách. Taky veterání an bílých značkách mají větší hodnotu než na zelených.

2012-07-16 09:54:59

jakto? kolik platíš za testaci? počítáš do toho porovnání úsporu na pov. ručení a eko daň? - bavím se teď hlavně o pořízení jinak kdybych já už vlastnil auto na bílých taky bych ho asi na veterána "zbytečně" nedával.

2012-07-16 09:57:56

a eko daň se teď u veteránů platí nebo neplatí? myslel jsem, že ne

2012-07-16 12:16:20

Počítám klubovou testaci + krajskou testacei + přetestace každý rok u veterána. - zelený značky

1x za 2 roky STK - bílý značky.

Pojištění stejné.

V dlouhodobém měřítku jednoznačně převáží cenově zelený značky.

testace krajská + klubová cca 3 tis. Kč, poplatyk za přihlášení 800,- Kč nebo tak nějak? každoroční retestace 1 tis. Kč+-

A to nepočítám čas na vyřizování + focení apod. Náklady na bílý zančky 1x za 2 roky jeden tisíc korun za STK + emise.

Pokud chci tesatci, tak cca 500,- za jednorázovou klubovou testaci.

Ty ceny jsou od boku a můžou se mírně lišit, ale ne moc.

2012-07-16 12:54:37

stejné pov. ruč? myslel jsem, že je to dvanáctina. Já jsem si to pro sebe právě počítal cca tak, že co ušetřím na pov. ručení to dám za testace a přitom se vyhnu eko dani.

2012-07-17 06:27:02

Dnes je pojištění podle stáří, případně chtějí klubovou testaci, nezáleží jaký máš značky. A klubovou testaci lze udělat i na bílých značkách. Klubová testace je např dobrá i v případě havárie, že ti neodečítají amortizaci za 50 let staré auto, protože je to veterán. Dnes už opravdu na barvě čísel nezáleží zeptej se na své pojišťovně (I když možná že některá to má ještě podle druhu čísel, nevím to na 100 %)


Odpovědět

1  2