Fórum - Téma


Juke - StartStop Porucha ??


Fórum Juke Juke - StartStop Porucha ??

Informace o modelu: Nissan Juke


1  2  3  4  5 ......... 6

2015-12-27 21:44:17

selfina : ta porucha - to je na dlouhé povídání :D...a to řešení trvalo skoro 3/4 roku ! ano mám 140kW. Slyším, že hodně lidí s Juke má problémy a furt jsou v servisu. Proto asi tedy i spešl web jukeforum.com nebo tak nějak to bylo

2015-12-27 22:26:41

Ahoj, ja bych jenom upresnil, ten start/stop jsem mel vypnuty (vypinam hned po startu), z toho co ted ctu mam pocit ze se resi start/stop porucha pritom u me nejprve blikala kontrolka motoru, pak to zhaslo a pri sviticim ESP a blikajicim Start/Stop motor zhasnul. uz tomu moc nerozum ... uvidim no. Jak jsem psal, z centraly Nissanu dostali vyjadreni ze maji vymenit ridici jednotku. Jestli tam ale nebude nejeka FW uprava tak mam dojem ze se skutecna pricina neodstrani. Pokud se me to stane jeste jednou tak auto vratim. musim rict ze me to hodne sere protoze jsem si auto vybiral asi rok a pul od ojetin za 120k az po tuhle novou stylovku

2015-12-27 22:32:48

co říci, Nissan Juke jako nový model se teda nepovedl, jsme jen pokusní králíci, kteří ho testují a pak řeší chyby, které se vyskytli a nikdo s nimi nepočítal. Měl jsem Micru 160SR která měla už najeto 200tisíc a za těch 200tisíckm jediný co bylo za závadu 1 ložitsko u kola. Koho by napadlo, že si koupím skoro novej Juke /najeto 5000km/ a budu s ním furt něco řešit. Člověk to bral že s autem po 200tisíc už se to pak začně sypat a vidíte to, nový neznamená vždy lepší .

2015-12-27 22:41:17

no nechcem sa hádať lebo neviem všetko ale tento systém podľa mňa povinný určite nieje... povinné je esp, tpms.... toto je skôr vec ktorá rieši splnenie spotreby a nejakých euronoriem....

Logika v tom je - ak auto stojí nech motor nebeží... problém je že cena za vyriešenie tejto veci je neúmerná prínosu... v mojom hybrie to funguje skvele lebo tam je rozbeh cez elektrinu, motor štartuje na veľkú bateriu, klasický alternátor to nemá...

Pre mňa bohužiaľ Nissan padol, rovnako Infiniti, ide to celé smerom k predajom a nie ku kvalite... veľa marketingu, reklamy, málo pilnej práce pri vývoji, to sa vypomstí najprv zákazníkom a potom Nissanu.

2015-12-27 22:54:19

slabostka: start/stop opravdu není poviný.

Při měření spotřeby a co2 metodikou EU totiž auto několikrát stojí na volnoběh, tudíž honení každého gramu co2 je nutí dělat takovéhle psí kusy aby toho dosáhly.

2015-12-27 23:01:58

ted me jeste napadlo jestli bude nejaky sraz a ja uz nebo jeste budu mit juka tak si dame spanilou jizdu se soutezi komu to drive chcipne

Valheru  
2015-12-28 08:24:50

petlop:

2015-12-28 08:36:38

kdyz na to tak koukam, tak bud prodlouzim zaruku na 5 let nebo po 3 letech maze z domu. Koukam ze zacina platit japonec na konec. Mel jsem mitsubishi a to slapalo jak hodinky, ale je fakt stary model.

Valheru  
2015-12-28 08:53:10

Když to celkově zhrnu jsem s Juke spokojen.Jízdní vlastnosti využití jsou OK.Osobně si myslím že jsou to jen dětské nemoci které se vyřeší.Mám hodně velkou praxi s novými stroji na CNC obrábění německé výroby v cenách se 6 nulami a kolikrát první rok je katastrofa ale pak se vychytají mušky a je vše ok. Auta sem měl různá většinou nová a vím že se "Sere" skoro každé.Jediná vyjímka byla Fiat Punto ktery je v naší rodině už 15 let a jediné co se vyměnilo byla vodní pumpa a výfuk jinak nic a jezdí denně bez problémů (Žena ho sice o bouchala jak kulečníkovou kouli ale kupodivu ani jeden ťukanec nebyl její vina)

2015-12-28 09:07:24

No nám zatím Juke 1.2 háže chybu jen při jízdě na plyn. Při jízdě na benzín vše ok a po určité době rozsvícené kontrolky zhasnou. Co jsem zjistil tak Nissan nepodporuje přestavby na LPG, takže seštelování plynu, aby tisíce kontrolek v Nissanu nezaznamenaly kdejakou odchylku je trošku problém. Jinak, ale ježdění s ním je pohodové.

2015-12-28 09:16:37

prodigy: mne nabizeli plyn do Jukeho v HK ze s tim nemaji problem a ze jim to slape v pohode, tak mozna se zkusit optat tam, zda by nevedeli vice. Jedná se o France Car -- kontakt primo na osobu co ma LPG na starosti e-mail: petr.muzik.francar@dealer.renault.cz jsou to prodejci Nissan a Renault

2015-12-28 11:03:01

No byl jsem u autorizovaného prodejce a ten mi řekl, že Nissan nepodporuje LPG a že by přišel o licenci kdyby tam plyn dával. Díky za kontakt zkusím se na něj obrátit.

2015-12-28 11:32:40

prodigy: jestli tam mas motor Renault (to jsou snad vsechny 1.2) tak by s tim nemel byt problem, protoze Renault LPG na svych motorech oficialne podporuje

2015-12-28 21:54:26

sefina: no ked je to priamy vstrek lpg sa stáva problematickým... dnes keby som chcel vyslovene auto na lacné dochádzanie do práce beriem nejakú daciu s atmosf motorom a lpg...

2016-01-21 15:04:31

Ačkoli chápu, že vás sejří problémy s vašimi novými auty, nenechte se mýlit v tom, že by s Juky byl nějaký problém, nebo že by to snad byl nějaký pokus. To, že na ty stovky prodaných aut v ČR se vás sem sešlo možná pět, co mají problémy, nic nevypovídá o kvalitě auta. Na druhou stranu - co jiného si máte myslet, že jo... :) O tom, že se nejedná o problematický motor svědčí přece už jen to, že nikdo neví co s tím máte...logicky, protože jsou to ojedinělé úkazy.

LPG do přímovstřikového motoru bych nechtěl ani zadarmo...ty motory jsou už tak choulostivé na palivo a ještě toto...

2016-01-21 15:56:13

blackjack: celkom nesúhlasím... start stop systém musí byť vyladený rovnako pre všetky autá... ak urobí kravinu v Pepíkovom tak pri rovnakých podmienkach to urobí aj v Honzíkovom... to že nevedia je jasné, ono to nieje ako vymeniť sviečku, chce to zistiť prečo kedy ako a to softvérovo opraviť... a ľahká vec je nechať možnosť trvalého vypnutia... to by ale šla spotreba o decko hore že....

2016-01-21 16:03:30

slabostka: tuhle blbinu vypínám hned po nastartování, pro mne k ničemu. Škoda, že to nejde udělat obráceně, že po nastartování zůstane funkce vypnutá a když budu chtít, tak si ji zapnu. Tedy udělat to jde, ale přídavným modulem, ne softwarově a to mne sejří. Nejlepší START/STOP Off

2016-01-21 20:17:16

sefina: ale niekto tu už riešil... nejaký vypínač dodatočne urobený ktorý to celé otočí - stále vyp. po aktivácii zap.... neviem presne kde.. stiahol si to zo Skoda fora myslím....

2016-01-21 20:38:33

slabostka: jj, ale jak jsem psal, je to přídavný modul místo, aby někdo napsal 1 nebo 0 v software auta tzn. zapnuto nebo vypnuto

2016-01-22 11:24:34

slabostka: jde vidět, že se řídíte selským rozumem, který nemá nic společného s pochody v hlavách evropské komise. Totiž testy normované spotřeby vyžadují, aby tento bazmek byl standardem ve voze, tudíž kdyby bylo standardem odpojené S&S, nemůže se výsledek měření promítnout do hodnocení laboratorních zkoušek. Norma to nevyžaduje, ale podmínky normy de facto ano, protože pokud vůz významnou dobu stojí na místě, byl by výrobce idiot, kdyby problém řešil miliardami dolarů na vývoj, místo aby namontoval algoritmus pro vypnutí motoru, řešení za dolar. Ekonomicky to bude mít jistě další přínos, protože auta, kde se S&S pravidelně používal budou zákonitě dříve dosloužilá, takže proč ne. Uvědomte si původní zájmy a motivace, které vedly k určitým krokům. Typické jsou například výměnné lhůty oleje. Minimálními předpoklady pro udržení záruky je absolvovat jednou za rok/20.000km výměnu oleje. Myslíte si, že je to v pořádku, když ten olej je po 10tis km v nejzažší fázi na výměnu? Těch 20tis km je stanoveno, aby se to fleetovým manažerům dobře počítalo a dobře to vypadalo. S maximalizací životnosti motoru to má pramálo společného. A nikdo vám nebrání jezdit po 10tis km, naopak, ale stejně se všichni budete tvrdošíjně držet předepsaného intervalu.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6