Fórum - Téma


Juke - názory


Fórum Juke Juke - názory

Informace o modelu: Nissan Juke


1  2  3  4

2015-11-19 22:57:56

sid: A kde ses ptal? Já jsem 2x kladla dotaz na chatu nissan.cz a vždy mi odpověděli, že se mám obrátit na svého dealera. Kterého samozřejmě již nezajímám

2015-11-19 23:03:39

sid: přestane, když tam skočí 4 st.

Sid, 2015-11-19 18:04:56 napsal:

lenfox: Tak mám info z Nissanu: Pokud jde o kotrolku teploty-v příručce je sice uvedeno, že po minutě to blikání má přestat, ale Nissan to změnil na stav: nad 3st. nebliká; 3st. až -3st. bliká stále .. ; pod -3st. prý nebude neblikat. Na můj dotaz, zda je to nějak korigovatelné, je odpověď, že NE a že je to tovární nastavení - nic s tím dělat nebudou - DOST TRAGICKÉ ..

Pokud jde o "předčasné" blikání palivové kontrolky, doporučili sepsání technické zprávy v servisu a pak prý centrála odpoví - tak nevím. Celé mi to připadá ze strany Nissanu pro uživatele NEPŘIVĚTIVÉ ..

2015-11-20 06:41:42

sid: něco podobného znám i u Hyundai - vždy firemní výmluva, že je to vlastnost vozidla, když je něco nesmyslně udělané a že to nejde změnit

Sid
2015-11-20 07:38:38

lenfox: Ptal jsem se přes jejich web: nissan.cz - klidně Ti přepošlu mail - pokud budeš chtít. Vnímám však jejich odpovědi jako docela strohé a bez jakéhokoliv náznaku ochoty ke komunikaci.

Sid
2015-11-20 07:39:35

lenfox: Ano, samozřejmě, když je teplota +4st (nebo -4st.) tak nebliká

Sid

sefina, 2015-11-20 06:41:42 napsal:

sid: něco podobného znám i u Hyundai - vždy firemní výmluva, že je to vlastnost vozidla, když je něco nesmyslně udělané a že to nejde změnit ..

2015-11-20 07:41:29

sefina: U té teploty se mi to nějak nechce přijmout. Chci se ještě pokusit o nějaký postup - myslíš, že bych mohl použít, že píšu za nějakou naši komunitu na nissan club?

2015-11-20 07:50:47

sid: určitě můžeš, mne to zajímá taky a myslím, že to půjde určitě nastavit v nějaké řídící jednotce, tedy jestli to neudělali natvrdo

2015-11-21 20:58:46

sid: Ahoj, ja jsem zde kratce, bohuzel jsem nemel moc casu a Juka mam teprve par tydnu, rad bych se zeptal jestli jsi resil to cukani nejak dale? ja to nepozoroval vubec, ale bohuzel jsem auto musel nechat servisovat protoze melo spatne casovani na 3 a 4 valci podle diagnostiky (menil se cely setrvacnik) a mam pocit ze to tahne uplne jinak nez predtim a je tam i to cukani. najeto 950 km, jezdil jsem jen na "normal" styl jizdy, ot. max. do 3 000, mel jsem v planu to po 1000 km rozjezdit ale ted nevim jestli nemam jet do servisu znova :(

Sid

Petlop, 2015-11-21 20:58:46 napsal:

sid: Ahoj, ja jsem zde kratce, bohuzel jsem nemel moc casu a Juka mam teprve par tydnu, rad bych se zeptal jestli jsi resil to cukani nejak dale? ja to nepozoroval vubec, ale bohuzel jsem auto musel nechat servisovat protoze melo spatne casovani na 3 a 4 valci podle diagnostiky (menil se cely setrvacnik) a mam pocit ze to tahne uplne jinak nez predtim a je tam i to cukani. najeto 950 km, jezdil jsem jen na "normal" styl jizdy, ot. max. do 3 000, mel jsem v planu to po 1000 km rozjezdit ale ted nevim jestli nemam jet do servisu znova :(

2015-11-22 13:25:12

petlop: Ahoj, cukání jsem nijak dále neřešil. V servise na diagnostice mi někdy v létě řekli, že je to OK, pak v jiném to vysvětlovali motorem 1,2 a tím, že chce být v otáčkách... Jak jde čas - mám najeto cca 12tis. (od června), tak jsem si možná zvykl - v otáčkách kolem 2000 na 3 nebo 4 a náznaku "cukání" řadím nižší rychlost V dosavadním přístupu Nissanu bych ve Tvém případě nějak moc nespoléhal na snahu po nápravě. Jen na okraj: Jak se projevovalo to špatné časování a následně tedy nutnot výměny setrvačníku?

2015-11-22 22:28:47

sid: Ahoj, dekuji za odpoved. co se tyce problemu se setvacnikem. od cca 200km najeto jsem si vsiml ze se auto na volnobehu pri stani (krizovatka, parkoviste..)nepravidelne "otrasa" promin za terminologii :) ne moc, ale neco co bych spis cekal u stare felicie. S nikym jsem to neprobiral. cca 900km najeto - pri jizde po meste zacla probilkavat kontrolka motoru pak to prestalo ale rosvitila se ikona Start/Stop a zaroven ESP a motor uplne zhasl. po nastartovani do 2 sekund zase zhasl. nefungovaly posilovace, brzdy nic. stalo se to do kopce takze na blikacky a rucni brzdou jsem scouval a nastesti v pohode zaparkoval. Ihned jsem volal na nissan, behem popisovani stavu jsem pro jistotu nastartoval jeste jednou abych popsal co vidim presne a jako by se nic nedelo, zadna ikona jiz nesvitila. Dojel jsem potom k prodejci, na diagnostice zjistili to spatne casovani, pry je to spatnym setrvacnikem z vyroby - nejak spatne odlity,nebo vyvazeny.., jelikoz se z neho snimaji polohy valcu.Nerozumim tomu tolik a nic jsem si nikde neoveroval.

Dali me nahradni auto a za 4 dny jsem mel auto zpatky. Proti pristupu ze strany prodejce/servisu nemam sebemensi vytku, zase na druhou stranu je to uplne novy auto a tohle se me stat nekde po ceste mimo Brno nebo neco tak nevim no.

Ja se rozhodoval asi rok a pul jestli si mam koupit ojety suzuki Ignis, Jimnyho nebo neco jinyho a byl jsem pripravenej ze tam budou nejaky naklady za opravy, u novyho auta bych sice zadarmo ale opravy v tomto duchu rozhodne necekal.

v patek jsem si auto vyzvedl a v sobotu jsem zacal pozorovat to cukani, ktere pred tim nebylo, proto jsem brouzdal jestli nekdo nema podobnou zkusenost. Dneska uz to bylo lepsi asi proto ze mam prvnich 1000 km :)

2015-11-23 06:36:15

To je tím, že máte maloobjemové motory od Renaultu u motorů od Nissanu (1,6 dig-t) se tyto problémy nevyskytují (prozatím)

Sid

sefina, 2015-11-23 06:36:15 napsal:

To je tím, že máte maloobjemové motory od Renaultu .. u motorů od Nissanu (1,6 dig-t) se tyto problémy nevyskytují (prozatím) .. ..

2015-11-23 08:16:35

sefina: No já se po půl roce s Nissanem přikláním k tomuto názoru. Asi to je fakt charakterem toho motoru.

2015-11-23 08:52:39

sid: jak se říká objem ničím nenahradíš a je fakt, že auto malým objemem a s turbem musí mít nějaké otáčky, aby turbo šlapalo jak má - turbo "spíná" od 2500 - 3000 otáček, proto motor pak už necuká. Stačí kouknout doprostřed na panel, jak ti turbo spíná a kdy nastupuje plný tlak.

Iwo
2015-11-23 17:22:29

sefina: určite len súhlasím, s odstupom času keby teraz kupujeme Juke, určite 1,6 DIG-T.. predsalen ten motor sa k tomu autu hodí viac, možno ako hovorí otec, keby tam montujú nejaký 2-liter atmosféru aj za cenu vyššej spotreby :)

každopádne na bežné použitie 1,2 DIG-T stačí, no treba brať ohľad na nízky objem a nebáť sa ísť trochu do otáčok.. ako už bolo povedané, objem ničím nenahradíš

2015-11-28 12:08:22

sefina: Juke 1,2 má jiný motor než Juke 1,6?

2015-11-28 13:45:29

lenfox: určitě mají rozdílné motory 1,2 jsou francouzské Renault, 1,6 jsou švýcarský Nissan, tedy když pominu rozdíly obsahů

2015-11-28 21:04:32

sefina: Obsah mi byl jasný , ale výrobce ne

Iwo
2015-11-28 21:27:13

Priznám sa že tiež mám zmätok v tom kto robí tie 1,2 (DIG-T, TCe) motory, určite je to Renault (o tom svedčia aj niektoré diely s logom Renaultu) ale podľa označenia motora (HR12DDT) sú spolu s motormi z rady "HR" vyrábané v Japonsku...

"The HR is a family of straight-3 and straight-4 automobile engines co-developed by Nissan and Renault. Renault calls it the H engine. It is made by Aichi Machine Industry in Japan."

Už som počul aj verziu že pre Nissan sa motory montujú v Japonsku a Renault si ich montuje doma vo Francúzku tak.. ktovie ako to je

2015-11-28 21:31:37

iwo: mrkni do velkého TP tam by měl být uveden výrobce vozidla a výrobce motoru já mám oboje Švýcarsko

Iwo
2015-11-28 21:41:48

sefina: ďakujem, to ma nenapadlo Podľa TP aj podľa toho "certifikátu originality" alebo čo to je, bola karoséria vyrobená vo Švajčiarsku, takisto aj motor.. hm.. trochu prekvapivé, ale nesťažujem sa :-D a viem opäť o niečo viac :)) ešte raz ďakujem


Odpovědět

1  2  3  4