Fórum - Téma


Juke - názory


Fórum Juke Juke - názory

Informace o modelu: Nissan Juke


1  2  3  4

Sid
2015-07-14 08:10:20

iwo: Chápu, já to mám do servisu 65km. Budu Ti vděčen, když mi dáš info, jak se Ti vyvíjí situace s cukáním. atím dík.

2015-08-22 21:12:40

Zdravím, mám Juka 1,2 Dig T, cca půl roku, najeto 16000 km. Právě řeším olej, jestli to někomu pomůže, v Nissan mi řekli 5W-40, tak jsem vzal Elf Evolution 900 SXR 5W-40 - je to pro Renault = náš motor. Co se týká otáček pod 2000/min auto prostě nejede, od 2000 nahoru je to OK, ale roste spotřeba. Tedy nikoli vada ale vlastnost .....

Sid
2015-08-24 08:11:49

kondorone: Máš pravdu, že ten motor se asi cítí lépe ve vyšších otáčkách než je pod 2000. Nicméně já mám stále pocit, že i pod 2000 to na 2,5 a 6 ještě vcelku jede, ale na 3 a 4 to cuká. Někde jsem narazil na recenzi, kde redaktor mluvil o "kodeinovém" projevu - docela to sedí

2015-09-01 20:31:36

Na 6st. mě připadá, že to nechce vůbec akcelerovat, pod kapotou mrtvo. Naopak na 2st. přes 2000 ot. je auto naopak někdy až moc živé. Opakem je, když z ostré zatáčky chci vyjet na 2 pod 1400 ot. To je na rozbití hlavy o čelní sklo, zkrátka to nejede, škube. Ani po najetí zmíněných skoro 17. tis km si na tuto nepříjemnou charakteristiku motoru nemůžu zvyknout.

Nemáte někdo problém s omezovačem rychlosti? Mně se sám vypíná, tak po 5-10 km. V servise to chtějí řešit novým sofwarem, který zatím není .....

Sid

kondorone, 2015-09-01 20:31:36 napsal:

Na 6st. mě připadá, že to nechce vůbec akcelerovat, pod kapotou mrtvo. Naopak na 2st. přes 2000 ot. je auto naopak někdy až moc živé. Opakem je, když z ostré zatáčky chci vyjet na 2 pod 1400 ot. To je na rozbití hlavy o čelní sklo, zkrátka to nejede, škube. Ani po najetí zmíněných skoro 17. tis km si na tuto nepříjemnou charakteristiku motoru nemůžu zvyknout.

Nemáte někdo problém s omezovačem rychlosti? Mně se sám vypíná, tak po 5-10 km. V servise to chtějí řešit novým sofwarem, který zatím není .....

2015-09-01 22:00:27

kondorone: Tak to popisuješ patrně obdobu mých dojmů z tohoto motoru. Někdy se zdá, že je auto neudržitelné jak chce vpřed a jindy (v mém případě jak jsem už psal kolem 2000 ot. na 3 nebo 4 je to "cukatura". No a s tím rozjezdem na 2 při nízkých otáčkách potvrzuji totéž - prostě nechce a nechce - jakoby se zahlcuje Má ještě někdo obdobmé zlušenosti? je to fakt charakteristika tohoto motoru? nedá se to nějak seřídit?

2015-09-02 21:33:42

Zašel jsem se podívat na forum Renault, je to přece jejich motor 1,2 TCe 85kW - i tam jsem narazil na podobné postřehy s tímto motorem. Uvidíme, zda přinese něco zajímavého nový software.... tedy až bude .....

Valheru  
2015-10-11 10:55:47

Koukal sem dnes do ceníku a Juke oproti Srpnu dost podražil ale přidali další stupeň vybavy.(Tekna Srpen 409 000 ukecal sem jen -6000 plus nějaká výbava.Tekna Říjen 444 400,- )

Sid
2015-11-12 08:26:07

Ahojte, zajímají mne vaše zkušenosti s palubním počítačem. V mém Juku 1/ při poklesu teploty na 3st a níž ten ukazatel stále bliká (a nepřestane ani po hodině). Trochu mne to znervózňuje a říkám si, že nechci jezdit celou zimu s blikajícm ukazatelem teploty; 2/ ukazatel hladiny paliva začne blikat, i když je v nádrži (prokazatelně) cca 12-15L a další intentivnější blikání (vč. již neuváděného dojezdu a průměrné spotřeby) nastane, když je v nádrži cca 8-10L. Blikání je rovněž, ajk v 1/ stálé a nedá se "uklidnit" - např. jen na neblikající ukazatel. Poraďte. Díky.

Iwo
2015-11-12 13:42:56

sid: ahoj, čo sa týka palubného pc, u mňa je to rovnaké, to blikanie môže znamenať nejakú výstrahu, že na ceste môže byť námraza. zdá sa mi, že aj na našej Almere to bliká ale niesom si istý, na Grande Punte čo som mal dávnejšie to blikalo tiež od 3°C nižšie... takže skôr ide o bezpečnosť ako o chybu :)

čo sa týka ukazatelu paliva, tam ti neviem poradiť, blikanie u mňa je až pri rezerve, nejaké 2 "bodky" od spodu :)

čo sa týka auta samotného, cca 9 000 km, zatiaľ spokojnosť, bez chyby.. vyššie spomínaný prejav 1,2 DiG-T mi príde vzhľadom na objem motora vcelku primeraný, v porovnaní s 1,2 TSI (Golf VI) je pocitovo o niečo lepší, možno vďaka sprevodovaniu atď. ale to je subjektívne.. samozrejme ak to má ísť, treba to viac ťahať do otáčok, niečo pred 2000 ot./min. začína zaberať turbo takže s tým treba počítať a moc to nepodtáčať.. samozrejme tam rastie aj spotreba.. ale to všetko asi viete

a ešte k spotrebe - aktuálne 6,4 l/100km, väčšina mesto + mimo mesta, diaľnice vôbec.. :)

Sid
2015-11-12 21:07:17

iwo: Ahoj Iwo, fakti ti to bliká stále? Chápu, že je to upozornění, ale upozorňvat na něco hodinu v kuse je nesmysl. Bral bych, kdyby to chtěli nějakou mou reakci-třeba stlačím knoflík "i" nebo tak něco. Myslím, že nechci jezdit s blikající výstrahou velkou část roku. Je to zkušenost i jiných majitelů Juke?

Ale díky Iwo za reakci. Pokud jde o motor a to "cukání" tak jsem si asi už dost zvykl. Jinak mám dobré dojmy, svižný, tichý, dá se s ním užít i trocha legrace. Spotřeba po 10 000km je v dlouhodobém průměru na 6,5L

2015-11-13 10:26:46

sid: Ahoj, bydlím na horách a když jedu brzy ráno, tak ty 3 stupně a méně máme teď vcelku stále. Takže bliká a bliká... Pokud jde o blikání u obsahu nádrže, začne mi blikat, když zbývají 2 čárky (a zase bliká a bliká a bliká), když přepnu na km kolik mám k pumpě, ukazuje mi cca 80 km, ale natankuji 31-34 l. Toť moje zkušenosti...

Sid
2015-11-13 14:35:29

lenfox: Ahoj, díky moc za info. je to úplně stejně, jak v mém případě. Ukazatel paliva naprosto shodně s Tebou. Ne, že by mně to nějak moc uspokojilo, ale vědět, že někdo to má stejně tak - a zvláště, že Tě to asi taky nenechává chladným... Rád bych ještě věděl, zda jsi o tom už nějak komunikoval se servisem?

Sau
2015-11-13 15:17:21

Jo, s tím aplivoměrem to máme stejěn aj my, "řve" zbytečně moc brzo. S blikáním teploty si jistý nejsu, já v něm moc nejezdím, ale co si vybavuju tak mám za to že bliká taky furt.

2015-11-13 19:57:11

sid: Myslím, že jsem o tom, četla v příručce k Jukovi, jinak jsem to zatím neřešila...

Iwo
2015-11-13 22:23:55

Blikajúca teplota pod 3°C sa rieši aj tu: http://www.jukeownersgrou...ator_topic1306_page1.html (snáď nevadí že som sem dal link) - pre tých čo sa im to nechce čítať, odpovede sú rôzne - vraj po 1 minúte by to malo prestať blikať no nieje nič výnimočné že to bliká stále.. Od čoho to ale záleží som sa nedočítal...

Sid
2015-11-13 23:08:46

lenfox: Promiň, že Tě oslovuji jako muže... kdybys měla nějaké nové info, dej vědět. Jinak tomu nějak nerozumím (když na zahraničním fóru řeší totéž), proč s tím Nissan něco nedělá

2015-11-13 23:28:17

Ked bude mrznut (-) blikat asi nebude

Sid
2015-11-14 00:02:58

sjaro: Myslíš?

2015-11-18 22:37:49

sid: v poho . Tak jsem se vrátila z cest a užila jsem si blikání - v jednu dobu obě. Byly 3 stupně a docházel mi benzín . Žádná změna

Sid
2015-11-19 18:04:56

lenfox: Tak mám info z Nissanu: Pokud jde o kotrolku teploty-v příručce je sice uvedeno, že po minutě to blikání má přestat, ale Nissan to změnil na stav: nad 3st. nebliká; 3st. až -3st. bliká stále ; pod -3st. prý nebude neblikat. Na můj dotaz, zda je to nějak korigovatelné, je odpověď, že NE a že je to tovární nastavení - nic s tím dělat nebudou - DOST TRAGICKÉ

Pokud jde o "předčasné" blikání palivové kontrolky, doporučili sepsání technické zprávy v servisu a pak prý centrála odpoví - tak nevím. Celé mi to připadá ze strany Nissanu pro uživatele NEPŘIVĚTIVÉ


Odpovědět

1  2  3  4