Fórum - Téma


Jimmy N15 GTi


Fórum O vozech našich členů Jimmy N15 GTi



1 ......... 8  9  10  11  12

2014-02-11 21:53:38

jagy: jo, vpredu je ešte spojka.... asi to nevedeli poslať komplet také dlhé, neviem... to len ja som tak blbo pootočil. Cenovka teda bola dosť, na to koľko na tom je "chýb".

2014-02-11 22:29:37

jimmy_gti: Tak to by mě taky nas*alo.Člověk za to vylepí plno peněz a ještě mu to pošlou zmršeny

Na druhou stranu jsi tady na klubu asi první u kterého se A.M.A neosvědčily

2014-02-11 22:32:16

cenda: To se stane... a verim, ze se k tomu postavi celem a napravi to.

2014-02-11 23:21:21

jagy: Taky si myslím,přeci jen to nejsou žádní šizunkové a přeji Jimmymu aby měl almušu co nejdřív v kupě

2014-02-12 08:48:09

jimmy_gti: Gratulujem, to bude parada. Nic si z toho nerob,niekto sa zrejme iba pomylil, co sa bohuzial stava... Tiez verim ze sa Majo z A.M.A. postavi k tomu celom a posle ti novy diel... Ja mam s nimi iba dobre skusenosti - a to mi robili na moje auto uz 3x vyfuk a 3 druhy zvodov

2014-02-12 09:32:01

taaak... je to jasné, došlo k nedorozumeniu... asi si nevšimol, že som žiadal aj o zadný diel.. a zas ja som ho na faktúre tiež nenašiel, čo je teda moja chyba. A hlavne tým, že som ho tam čakal (a žiadny tam nebol)... tak som to samozrejme zle poskladal , pretože to čo som dal nakoniec, bola ešte časť stredného dielu, keďže to rozdelili za dowpipe ešte raz. Skladal som to v byte, takže samozrejme to že mi nesedí dĺžka stredu mi ani nenapadlo .

vualá ... záhada vyriešná

Čo sa týka tých spojok, tak mi vysvetlil že to je spravené tak, aby sa zachovala původná koncepcia delenia výfuku, ale aj kvôli prípravkom v ktorých to vyrábajú + kvôli lepšiemu dopasovaniu priamo na aute (pootočenie a pod.).

Taaakže spokojnosť a dáme ešte ten posledný diel vyrobiť .

2014-02-12 10:19:37

jimmy_gti: parada... Som zvedavy na finalny vysledok

2014-02-24 09:42:39

Táák, čiže ako Marcel písal v inej téme,... cez víkend sme si zamakali ... cca 19h v garáži, zima, únava... nič nás nezastavilo !!

Po výmene všetkých silentblokov za PU, výmene nápravnice a ramien auto začalo silne vibrovať pri zatočení do jednej strany, ako keby sa niekde šúchala pneu o kasňu. Samozrejme po kontrole všetkého bol prvý tip na ložiská... digitálna geometria potvrdila vôľu v jednom ložisku (cca 20´) takže to bolo reálne.

Po výmene oboch predných ložísk u Svobiho (ďakujem) sa problém nezlepšil. Kvôli rozdielom v odklone medzi pravou a ľavou stranou som mal podozrenie na ohnutú tehlicu, po výmene všetkého a zmeraní kasne podľa knižky ostávala už len ako jediná možnosť. Po rozhodnutí vymeniť ju za inú, sa to dalo doporiadku.

Problém s vibráciami pretrváva, posledný možný tip bol homokinetický kĺb alebo pomocné ložisko, ako vedľašia možnosť bol hriadeľ s hádzavosťou, keďže z ohnutej tehlice bolo zrejmé že niekedy v minulosti bola rana ktorú si pravdepodobne najväčšmi odnieslo koleso. Preto a aj kvôli kvalite prvovýroby u homokineťákov som sa rozhodol vymeniť to ako komplet celý hnací hriadeľ vrátane kĺbov. Po zmeraní, sú hriadele v poriadku... čiže to bol jeden z kĺbov. Predpokladám že to je ten na ktorom som menil manžetu (lebo už praskla), bál som sa že sa do nej dostal nejaký bordel tak som ho pri tej príležitosti rozobral, vyčistil technickým benzínom a správne namazal, pri skladaní som samozrejme poukladal guličky inak ako boli, čím som pravdepodobne narušil už vzniknuté vôle z čistočného opotrebenia čo spôsobilo poruchu (asi)... z toho vyplýva... čo funguje, do toho nešprtať !

To všetko sa uskutočnilo pri výmene spojky. Spojka je história sama o sebe, pedál zaberal úplne dole, polka rozsahu pedálu úplne mŕtva, lanko dotiahnuté na max.. každého koho som sa pýtal to buď bolo normálne alebo si s tým nevedel rady. Spojka však na počudovanie držala krásne a zaberala dobre, naopak na druhú stranu si asi 2-3x prešmykla. Pre moje jazdenie to bolo nemysliteľné a tak padlo rozhodnutie vymeniť ju... avšak pri rozoberaní sa zistilo že prítlačák nemá opotrebenie a lamela vyzerá pomaly ako nová. Aj tak sa vymenila za Exedy, ktorú som preferoval. Po poskladaní a "nastavení" spojkového lanka Marcelom sa pedál pobral k podlahe... a tam aj ostal, kým sa manuálne nevrátil do vrchnej polohy. Vtedy mi teda prešiel mráz po chrbte a s Marcelom sme prešli do režimu blízkemu záchvatu úzkosti . Avšak nedalo nám to, mechanicky bolo všetko v poriadku, spojka musí fungovať! Lanko sme dotiahli na možné maximum, ale stále žiadna zmena oproti tomu čo to bolo predtým. Po presviedčaní Marcelom že nie je možné že to má byť dotiahnuté na max.. a že to tak určite nemá, sme použili jeho vozidlo ako referenčný kus a zistili že to má tiež na max.. to nás trochu ukľudnilo a urobilo priestor pre logické myslenie. Polka rozsahu páky na prevodovke je bez odporu, kde sa iba ložisko presúva a až potom sa opiera o pružné listy prítlačáku. Tým nám logicky došlo že je lanko dlhšie ako je žiadané, malou korekciou poradia navzájom sa kontrujúcich matiek na konci lanka pri prevodovke sa nám podarilo ten rozsah pohybu bez odporu minimalizovať, tým začal pedál zaberať úplne hore a spojka funguje úplne bombasticky. Sranda bola že asi 4mm na lanku, spravili cca 1/3 !! rozsahu pohybu spojkového pedálu.

Popri tomto všetkom bolo samozrejme spravená aj... výmena náplne prevodovky, vyčistenie priestoru spojky (prevodová skrinňa a zotrvačník) od prachu z opotrebenia spojky, výmena spojkového ložiska a premazanie požadovaných miest.

Momentálne je auto po väčšom servise, vďaka Marcelovi má aj kvapaliny v správnom rozmedzí .. za to veľké ďakujem ! Bohužiaľ gufero na kľuke sa poberá do neba a berie si so sebou aj celkom dosť oleja... takže vieme čo bude najbližší servis (čoskoro). Našťastie je to momentálne pre mňa TOP povozenie a stálo to za tú všetku námahu. Ešte raz ďakujem Marcelovi za poskytnutie priestorov na prácu a za všetkú pomoc (a že jej nebolo málo).

2014-02-24 10:23:57

jimmy_gti: Hlavně ze jste uspěli. S tofim jsme dali spojku u nás za odpoledne ,ale už to mám malinko nacheatovane. A tofi je stroj

Též jsme měli problém s lankem lze tam honit milimetry i tou konzoli na převodovce co podpírá lanko když povolis šrouby je tam trochu vůle a udělá to dost nebo prevrtat. Asi za ty roky se lanka netahla tak lovis kazdej milimetr

2014-02-24 11:15:24

jimmy_gti: vpohodě,lidi co něco spojuje si mají pomáhat.Mě taky plno lidí pomohlo To s tím lankem bylo fakt dobrý zjištění a ukázka toho,jak si hov... pamatuju,když jsem to montoval u svýho Ale jsme chytřejší

Co jsi zvládl při těch podmínkách,tak klobouk dolů.Trvalo to dlouho,ale taky né všechno šlo po másle a u lecčeho si se dost natrápil,zatímco mě mrzli nohy

No a ty aspoň víš,kolik druhů kapalin auto potřebuje k životu

2014-02-24 17:14:50

jimmy_gti: no to ti ubec nezavidim makat v tak malem prostoru ale aspon ze se vse snad povedlo jak melo a tak spojka sla asi Exedy a asi je to velky rozdil oproti origo co tam bila?zatim jsem to nemenil tak nevim jestli to jde poznat a jake silenty jsi daval ak de vsude ?a problem z vibracema jste vyresili nak nebo je to stale stejne?

2014-02-24 18:01:14

romiku čti líp.Vibrace a roztřesení celýho auta jsou minulostí. Vyndali jsme Valeo,co už někdo měnil.Od půlky dolů obložení byla hrubá a oskákaná - tam to prokluzovalo.Jinak celý střed a pružiny jak nový.Přitlačák bez hrany a pružiny mírně ojetý,ale celková funkce Valea naprd

Teď mu zabírá přesně a hned jako mě new LUK.

Nebýt malýho prostoru,co sme zadejchávali,tak už sme umrzli

2014-03-09 12:18:09

jedna z TOP modifikácií pre toto auto (vizualizácia pre Romik-a ) :

2014-03-09 12:38:15

jimmy_gti: pokud se nepletu tak by to melo jit semka to kulate a tam dozadu to druhe obloukove http://www.nissanclub.cz/...l/30574_3762_dscf9237.jpg

2014-03-09 12:39:35

áno presne tak

2014-03-09 12:39:36

romik: jo

A bude to pasovat i u mě? Pač na P10 sem to přímo nenašel

2014-03-09 12:47:09

thommy: jo i na p10 a P11 je to stejne melo bi to jit skus si to zmerit a je to ale dle fota je to totozne

2014-03-09 19:15:39

jimmy_gti: pekne pokracujes... Do zadnych vlecnych ramien si uz dal?

2014-03-09 20:11:17

almeragt: aaale ešte je toho na práci predomnou... mnoho, mnoho. Vieš čo nestihol som. Vyspával som dlho (do obeda) a už sa mi to nechcelo to začínať, lebo zas by to skončilo nadránom. Do DOD Mosteckého ringu to ale stihnem, aby som rovno aj otestoval.

2014-03-09 20:13:58

jimmy_gti: Ty zadky asi udělám taky podle mě u primery důležitější než tvrdé v přední nápravě,ale to řízení asi půjde taky tomu dost věřím . Ale až bude hever už mě neba se válet


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12