Fórum - Téma


Ječivý zvuk vakuové pumpu po její výměně


Fórum Primera P12 Ječivý zvuk vakuové pumpu po její výměně

Informace o modelu: Nissan Primera P12



2016-06-04 08:47:33

SOS ! Ženská zase potřebuje pomoooc!

Odešla mi vakuová pumpa asi díky polámanému napínáku - nevím. Ale po její výměně (byla z vrakoviště a jevila se v dobré kondici) při otáčkách nad 2200 začne vývěva vydávat ječivý zvuk při odpojení podtlakové hadice k posilovači brzd se zvuk neobjeví .Vývěva má nové ložisko.Ložisko vývěvy 6203 je nové řetěz pohonu též . staré zůstalo jen kolo vačky a vývěva z vrakoviště .

Můžete mi někdo prosím poradit co s tím?

mám prý tuto , ale obrázek není můj , jen pro ilustraci

http://www.nissanclub.cz/...30/icon/8913_dsc09331.jpg

dovětek...

Dnes jsem autem popojela a zjistila jsem, že i když nejedu, slyším jakýsi slabounký hučivý zvuk, který ztichne se sešlápnutím brzdového pedálu až na podlahu . Může toto souviset?

2016-06-04 21:09:21

co ložiska v kolech ? nebo homokinetak ? nemyslím si ze by to delalo nejaky nepriznivy zvuk

2016-06-05 07:42:02

flashturbo: Ahoj, ložiska v kolech by asi nebyla hlučná když auto stojí na místě, teda myslím, to by bylo slyšet když je auto v pohybu, ale to není to hlavní co mě trápí - to mě napadlo, jestli s tím nesouvisí s tím ječením, skřípání (kovu? ) při zvýšení otáček, které jde z vakuové pumpy

prosím tě co je homokinetak , díky za odpověď

des123  
2016-06-05 08:11:07

mozes mat malo alebo moc nasponovanu retaz , alebo je to sposobene tym ze mas pomiesane nove a stare diely . mozno si to to ptrebuje len sadnut .

2016-06-05 08:24:33

des123: řetěz je vyzkoušený ve všech polohách = středně, víc a hodně napnutý, ale stále stejné. Ty pomíchané nové a staré díly, mechanika taky napadlo, ale ten zvuk je šílený, nevypadá, že by si toto mělo sednou..Trhá mi to srdce při vyšších otáčkách a prostě nad 2,2 to někdy musím vytočit. Takže určitě s tím jezdit nemohu, teda mohu, po městě, kde se nepotřebuji svižně rozjet.

des123  
2016-06-05 08:35:33

ja by som skusil nahodit staru retaz , ta je zabehnuta s kolesom na vacke a kolecko na vakuovke z vrakaca tiez uz neni nove .

2016-06-05 11:59:00

Zdravím Jana mě dala možnost napsat informaci co a jak. Zítra chci zkusit vyměnit ve vývěvě co byla origo v autě ložisko a nalisovat na ní dobré ozubené kolo z té ,která byla koupena na vrakovišti. Ta origo má lehce vydřené lamely,tak nevím jak bude fungovat .Uvidím zda se změní zvuk. Včera jsem zkoušel jiné funkční auto jak se chová vývěva tam při zátěži atd. Zde jsem již zkoušel různé kombinace montáže .Stará kola nový řetěz,Stará kola starý řetěz ,otočit lamely ,vyměnit ventil ve šroubení,napnout i povolit řetěz .Řetěz je v ose obě kola jsou v rovině .Olej tam jde je to vždy zaplněné olejem .Vývěva při otáčkách 2200 a více vydává ječivý zvuk.Když odpojím hadici k posilovači tak je vše ok.Při ucpání nasávacího otvoru a zatížení vývěvy kňučí stejně .

Potom plánuji vymontovat na zkoušku vývěvu z toho auta kamaráda a vyzkoušet . Dám vědet jak to dopadlo .Myslel jsem si že fabia 1,2 HTP a Suzuki SX4 Audi A6 a VW Tuareg atd. mají problémový rozvod a řetěz tam dělá problémy ,ale Nissan Primera je teda super auto Kamarád má Nissan Sunny 2l GTI závodní speciál na Rallye to byl ještě Nissan ted to je jen problém Občas se najde nějaká anomálie u všech značek Martin mechanik od Jany

des123  
2016-06-05 12:06:20

este ma napadlo , su topatky vo vyveve otocene rovnako v povodnom smere ?


Odpovědět