Fórum - Téma


Jarní zetkaření na Nurburgringu


Fórum 370Z Jarní zetkaření na Nurburgringu

Informace o modelu: Nissan 370Z(Z34)


1  2

2013-02-01 12:31:10

Ty smrťáky každým rokem mluví samy za sebe

Stačí zadat nuburgring crash,to je mela

2013-02-01 12:51:21

Je ovšem třeba korektně uvést, že přestože čas od času dojde ke smrtelné nehodě, 90% z nich jsou motorkáři a zbytek magoři. Smrtelné nehody rozumně opatrných řidičů, kteří na okruhu neotočí SUV přes střechu, jsou velmi ojedinělé a to je na ve srovnání s množstvím zmačkaných plechů spíš potvrzení poměrně slušné bezpečnosti ringu.

2013-02-01 14:11:48

Presne, ja si taky myslim. A jako pokud tam pojedu a pojedu na nem prvne, i treba potreti, tak stejne do vetsiny zatacek pojedu jak po*ranej, protoze to clovek nezna, je to dlouhy, uzky a hlavne aut vsude okolo taky spousty. Jde spis o to se alespon normalne projet. Neni to jak v Moste no, kde je okruh kratkej a po jednom kole si ho pamatujes.

2013-02-01 19:15:13

Tak bych zajel na ring aspoň primcou

2013-02-03 11:01:46

Já letos z jara určo ne. Možná na podzim, ale to je ještě daleko. V červnu jedeme na motorkách na Nordkaap a to je teď moje priorita.

2013-02-05 15:33:04

Já jedu letos určitě a to minimálně alespoň dvě dvoudenní akce, resp. chci si užít alespoň tak 40-50 kol celkem ale na jaře mám již jiný harmonogram a vidím to na období červen-září. Ideální vybrat si dobré teplé a suché počasí a pak vyrazit... Kdekoli na "běžném" okruhu mám potenciálně rád mokro a kluzko, ale zde na NS nechci bojovat o život a abych ty "koule" mezi nohama mohl povolit z pytle ven, a jet pilu, tak si na to počásko fajnový potrpím. Určitě budu něco organizovat / spoluorganizovat, ale až v tom létě a operativně pár dnů předem. Jednou jsem na NS chtil slizké počasí na jaře a nebylo to nic moc - buď velká rezerva, nebo boj o život Každopádně si to všichni účastnící užijtě Já zde taky později něco nadhodím, až to bude aktuální... Čest práci a tavení gum.

2013-02-05 15:44:18

No ja bych byl rad kdyby jsme se fakt nejak dohodli a jelo nas vice.

Jinak otazka pro Ty co tam jiz byli, jak to cca vychazi cenove, pokud bude clovek tak nejak "rozumne" uzivat? To jen aby vice lidi vedelo zda treba pojedou nebo ne.

2013-02-05 16:02:00

Dvoudenní výlet na touristen fahren vyjde při hojném ježdění, benzínem na cestu tam a zpět a běžnou útratou na cca odhadem 700-800E, jednodenní na 500-600. + otázka ubytování, která za noc může vyjít na cca 20, ale i třeba 120E. Jako absolutní minimum bych tedy počítal částku 500E, jako zhýralé maximum třeba něco okolo 1500E

2013-02-05 16:08:26

zde jsou ceny jízd na 2013

1 Runde Nordschleife:

26,- €

4 Runden Nordschleife:

97,- €

9 Runden Nordschleife:

202,- €

25 Runden Nordschleife:

499,- €

Jahreskarte Nordschleife 2013:

1.475,- €

na vydatný den doporučuji 9 jízd nebo lépe 9 + 4 jízdy, tedy cca 200-300E za denní jízdy dosyta

2013-02-05 16:11:16

To je to co říkáme s Jagym.

Pro Almeristy a Primeristy není 10-15 tis žádná legrace

A vybrat si počasí v pohoří Eifel jde opravdu jen pár dní předem.V létě není problém mít hustou ranní mlhu a teplotu blízko nule

2013-02-05 16:14:45

Ja to Lukynovi psal a neveril... Urcite bych tam nejezdil s tim, ze mam 10tis. kc... vzdy si dat rezervu, clovek nikdy nevi, co se stane...

Co kdyz bude zavada, pojedete na lane? Radsi mit rezervu, nez si rikat "to zvladnu za 10tis." a pak mit velky problem.

2013-02-05 16:20:56

Rezerva je absolutní nutnost - i když vím ,že to neutratím (běžně), mít s sebou 1000E na celou akci beru jako povinnost...

A jinak opravdu - počasí je tam proměnlivé jak ženská nálada, když má krámy a díky různým oblastem trati s různým asfaltem, kluzností, a osycháním úměrně tomu nebezpečné.... Ideálka 2-3 dny předem si zamluvit nějaký levný hotýlek či penzion několik desítek km poblíž a pak následně vyrazit - (hotýlky poblíž jsou fajn - i proto, že celé okolí je poseto krásnými okreskami bez provozu a se supr asfaltem)


Odpovědět

1  2