Fórum - Téma


Jaký rozdíl mezi sr20de 96kw vs.110kw?


Fórum Tuning a úpravy Jaký rozdíl mezi sr20de 96kw vs.110kw?



1  2  3

2008-06-06 01:18:38

tiez mam: 13020 2J215 a 13020 2J210

2008-06-06 15:36:37

Kokso, ja nemam take cisla!

Ja mam: ASER0-2KS3R

Kde je problem???

2008-06-06 21:05:04

No já tam ten chladič mám.P11/144.

2008-06-07 14:30:00

semtex: nebude to tym ze ti to tam niekto vymenil, chces vymenime

2008-06-07 18:50:57

mě to píše 13020-7J501 a 13020-4M810

Taky nechápu,proč to píše GT type.

2008-06-07 21:01:31

Jifo: GT type pise ked mas verziu Sport, mas rovnake tlmice, a stabilizator na prednej naprave ale ine pruziny ako P11 GT. ostatne verzie maju iny podvozok.

co som pozeral tak P11 144 2,0 maju vsetky vacky 13020 7J501a 13020 4M810

2008-06-08 17:41:26

Ja ale asi nemam sport

2008-06-09 18:23:07

jifo: pozeral som aj ine P11 144 a vacsinou to GT type bolo u vezii Sport

2008-09-15 21:57:31

Nazdar chlapy,máte tu skvělé rady a nápady.Nevíte někdo seriozně,šel by předělat motor SR 20 De 96kw,v P11(r.v. 98) na SR 20 DE 110 kw ???třeba použitím té vačky a jednotky Ecu???mám možnost koupit bouranou P 10 2,0 Gt 110 kw.Tak jen ,jestli by tam ty díly pasovali?????Díky za rady

2008-09-15 23:54:20

do P11 motor z P10GT ako taky dat ide, blok je identicky, problem je s tym ze ECU ti pasovat nebude konektor je sice tvarovo rovnaky žastrcit ho tam teda zastrcis) ale su trochu inak zapojene PIN-y. Bez spravne zapojenej ECU ti to nepojde vobec dobre, resp ja by som to vobec nedoporucoval. dalo by sa to jedine upravou zapojenia PIN-ov.

2008-09-19 20:04:11

blesk,dík za radu,je to asi opravdu nerealne,nebudu zkoušet..Jen prosím tě ,píšeš tady že Gt má jiné max.otáčky.Kolik má mít to maximum ot.????Gtčko,a kolik má 96 kw????.Že mi to totiž točí skoro 7000 ot/min....(6700).

2008-09-19 21:32:47

blesku co jsi to sem pripojil za schema? to vypada na americky jendotky

vsechny euro p11 a p10 jsou obd1 - na obrazku je obd2

Vasekskyline: strucne takto:

do obycejne p11 se da dat ecu z p11GT a mas hned posunuty omezovac. dal tam muzes dat vacky z p11GT. mozna (je jina jenom ta saci). Ale nemuzes tam dat vacky z p10. p10 ma jinou hlavu.

Do p11 muzes dat p10 ecu ale vyzaduje to upravu konektoru - prehazet tam par pinu, Potom ale budes potrebovat jeste vahu vzduchu z p10.

btw http://daj.cz/r/p10ecu2europ11/p11wires2.gif

96kw ma 6600 a gt ma 7000. rucicka nekdy jde az k 7300 jo.. u 96kw mi taky obcas litala k 7000

p10gt ma omezovac na 7500. a ta p10 ecu se da dobre upravovat..to j bingo:D

2008-09-19 21:49:16

moje vacky maju 13020-2F200 a 13020-2F210

2008-09-19 22:59:52

jj, do P11 2.0 96kW klidne ECU dat z GT muzes. Ty kody vacek se tu uz psaly, chtelo by to zkontrolovat GT vs. SE, ale myslim, ze saci i vyfukova vacka bude rozdilna.

Klidne muzes vymenit i cely motor a ECU z GT. Nemel by tam byt rozdil v kabelazi apod.

2008-09-19 23:16:05

mashina: tie schemy su len pre nazornost ze to je rozdielne zapojene, su to schemy z G20

k otackam: P11GT ma urcite obmedzovac na 7200 mam to odmerane

2008-09-19 23:27:09

Otackomer promeruje.. dulezite je, kde je omezovac v ECU. Kdyz mashina stahne mapy ze SE a GT ecu, tak to bude vedet presne.

P10 GT, N14 GTi a NX GTi maji omezovac na 7500ot. a treba moje mi taky tocilo 7700ot. a pepsimu az 7800ot. Promeruje to jako kazdy takovy mechanicky pristroj.

2008-09-19 23:52:58

ne ne nemam to odmerane otackomerom ale externym snimacom otacok (myslim ze dost presnym)

2008-09-20 02:41:45

v tech stazenych binech z tech p11 ecu je 6600 a 7000 jak jsem psal.. ale verim blesku ze jsi nameril tech 7200..myslim si ze ta ecu proste akorat obcas pozde zareaguje http://daj.cz/r/other2.gif

2009-02-09 10:53:15

ahoj,

nevite pls nekdo jestli ma stejny zapojeni pinu ecu u p10 92kW z roku 95 a p10gt 110kW z roku 91?

Nemuzu to nikde najit

Diky

2009-02-09 11:17:04

Podle me, je to stejne. Ale neni nic jednodussiho, nez to zkusit a vyblikat si pripadne chyby.


Odpovědět

1  2  3