Fórum - Téma


Jako slepej k houslím


Fórum Sunny Jako slepej k houslím

Informace o modelu: Nissan Sunny



2010-02-03 21:40:29

Ahojda lidi,

Doslova jak slepej k houslím jsme se dostal ke kombíku Sunny 2,0Dlx,mylsel jsme že se u mně ani neohřeje,že ho rozprodám na díly což je taky moje práce.Ale.Ale nějak mi to autíčko padlo do ruky,do oka i do huby a já se začínám rozhlížet po možnostech jak mu pomoct zase jezdit.A nejspíš v mojích službách.Je tam problém,auto se víc hřeje,nicméně do stovky je to únosný,pakliže tomu člověk naloží 120kmúh a výše,popřípadě maličko dupne na přasky leze to až do červenýho.Jako mechanik evropských vozú bych to v lepším připadě odhadl na zarostlej chaldič,či nefunkční termostat.V horším případě odešlo těsnění pod hlavou a v tom úplně nejhorším prasklá makovice.A to je zlý.Potřeboval bych radu od někoho kdo je taky zabořenej tak jako já věčně v autě,potřebuju znát pravděpodobnost,příčinu,i možné řešení.Kupovat hlavu a ppak zjistit že šlo jen o těsnění,je nesmysl.Dělat těsnění abych pak zjistil že to nepomohlo je zvěrstvo.Takže prosím nějakýho pana doktora přes Nissany o pár fundovaných rad.ODCHÁZÍ TĚSNĚNÍ?????PRASKAJ HLAVY?NEBO TO TRPÍ NA TERMOSTATY????Pokud napíšete SMS na 774976317 klidně zavolám zpět.Hodně mě to zajímá a moc rád se přidám k Nissaňákům. Jen to nějak pořešit.Auto je jinak krásný,v krásným stavu a udržovaný jako málokterý.

Díky Stenly

2010-02-03 22:26:15

Čauves.Když píšeš že jsi mechanik tak by si měl poznat jestli je to hlava nebo termostat Nissan nějak extra na prdlou hlavu netrpí,ale člověk dokáže zničit cokoliv takže bych asi typoval tu hlavu,o špatném těsnění sem také moc neslyšel,ale jestli někdo dal neoriginal už někdy,mohlo by bejt taky v řiti Chladiče zarůstaly u Primer ale ta neměla hliníkovej Takže tím by to také být nemělo OVŠEM jestli někomu třeba neprotékal a nenasypal do něj někdo nějakou sračku na ucpání děr Jestli ti neotevře termostat už musí poznat každý mechanik tak to ani nebudu rozebírat. PROSTĚ na dálku se těžko radí

2010-02-03 22:42:14

Hm poznat jo,to já jsme poznal.Nicméně třeba BX o citronu tpěly na zarůstající chladiče,fáčka pokud dělají toto mají v trapu termostat,a pažouti už od dob 505 pokud začnou takhle blbnout odcházejí na hlavě.Mám úplně porvé v ruce japonce,a než abych bádal a hledal a vyměnoval vše od termostatu až po hlavu,tak se arději zeptám.Nevím jak dlouho si na Nissan foru,já asi 25 minut a už vím asi zřejmně víc než ty.A to že Nissani na těsnění trpěli a na hlavy rovněž.Záleží jak a kdy se to těsnění podařilo zachytit.Pokud v zárodku,stačí jen těsnění a hlavu jen překontrolovat popřípadě slíznout jen filmek.Pokud ale s tím něajký tele jezdilo v červeným búh ví jak dlouho,je ta hlava rozpukaná jak ludra a je to.Takže ti díky za rady.Každopádně jasná indikace této závady je když vzadu na motoru mezi hlavou a blokem při zahřátém motoru lze pozorovat bublinky.Pak je záhada vyřešena a problém má jméno.Jdu dělat těsnění,třeba to do rána zmáknu.Hoja hoj Stenly

2010-02-03 22:46:16

Omlouvám se vlastně ty Nissany vubec neznám Jen s nima už 12 let pracuju U každého auta když neotevře termostat je polovina chladiče studená systém chlazení je stejnej i u čínskejch srágor.

2010-02-04 07:14:40

já to typuju na chladič

2010-02-04 08:18:15

To sem asi někomu šlápnul na kuří OKO že.Víš rada je něco co na základě skušeností a na základě dostupných faktů udělím a přispjeju plodně k diskuzi na dané téma.

Žvásty typu Když seš mechanik,měl by si to poznat sám,se jako rada nepočítají.Pokud jsme to z kraje dobře pochopil,registroval jsme se na foru kde se Nissany probírají od A do Z a jsem tu proto abych se něco dozvěděl.Přečti si svůj první příspěvek a řekni mi,co v něm najdeš mimo ironie a uštěpačných stupidních poznámek.

Pokud pracuješ s Nissany 12 měl by si tady vyvalit uplně jiný fakta.Pro informace,podívej se třeba jak to chodí na škoda forech.Jsou tam borci který ti po mejlech na základě informací z VAGu (to je diagn.program) udělaj tak dokonalou analýzu,že to je jak nvod k montáži.

Myslel jsem že tady najdu,a stále hledám někoho podopbného.

Stenly

2010-02-04 08:51:56

rada je rada a znám opravdové machry co šli na radu i k těm méně skušeným třebas jen proto aby si potvrdily svuj názor.A jak píše tazatel nezná tento vuz tak se ptá nemá li nějaké speciálni bolístky.Sám dobře naznačil možné příčiny.A není nic horšího než rozdělat pul motoru k vuli blbosti.Tu je rada snad jen pokud není jasná příčina začít od toho nejjednodušího.Jinag mám suny vagon s tímto problémem jsem se nesrtkal takže také typuji chladič eventuelně vyhodit termostat co to udělá

Ps u nás v dílně bylo 8 mechaniku žádnej zázrak ale blbci to také nebyli když přišlo něco kde nebyla jasná příčina sedli si poradily se.A stejně jednou přišel vuz co v zatáčkách se ozývaly rány zespodu.Hledaly kontrolovaly vše dobré až po delší době přišel učen na to že pod sedadlem je flaška od piva a bylo po problému

A fi.lip píše že jeho práce je rozebrat a rozprodat na díly takže to nutně nemusí bejt automechanik

2010-02-04 09:55:06

Mě je to srdečně jedno a poradil sem ti akorát mám pocit že sem šlápnul na kuří oko já tobě Já psal prvně vše ve slušnosti pouze sem poznamenal že mechanik by měl poznat špatný termostat Když se tě to tak dotklo asi není něco v pořádku Nevím s jakejma lidma jednáš a jsi v kontaktu,ale asi tě dost štvou protože v mém příspěvku sem ti radil a dodával možné příčiny závad nebylo v tom vubec nic uštěpačného .A opravdu jediné co tě mohlo naštvat byl ten termoatat a za tím si stojím

2010-02-04 12:25:59

Naposledy reaguji na příspěvky tohtot člověka:Nejsem tady abych se hádal,když je ti to srdečně jedno tak už se diskuze prosím neúčastni a bude po problému.Mám rád plodné debaty a přesně jak píše kolega,více hlav více ví a žádnej učenej z nebe nespadl.Já jsme vždycky říkal JAPONEC NA KONEC ale přesně jak se říká v reklamě na renaulta NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY. Řekl jsme si že to zkusím a že uvidím,buď dopadne jako všechny ostatní bez rozdílu.Tomu dala tomu ne a zbytek do hutí a nebo si ho nechám jako hračku.Je to r.v.93 takřka bez koroze,vínovej kombík s tažným,má to střešní okno,centrál,alarm a jiný zajímavý vychytávky,najeto má 150 000km a chytá v podstatě bez žhavení jen na drk..A dal jsem za něj 1000kč takže není o čem.

Pro dva ostatní přispivatele,oba dva jste se shodli na chladiči,zkusím to,ale termostat teď asi nepoznám,když ho uplně vyndám uchladí se to určitě.Je zima jak v rusku,Vloni jsme léčil mareu a ta celou zimu jezdila bez termostatu s prasklou hlavou a v pohodě,akorát netopila.Závada se ukázala až na jaře.Zkusím ten chaldič.Díky hošové.

Máte ještě někdo něco???

Stenly

2010-02-04 13:35:28

sice máš pravdu s tím termostatem ale je to tak jednoduchá věc že by možná stálo za to ho sundat a podívat se jak otvírá a jinak rozebírá li někdo auto na díly opravdu neznamená že je mechanik muže to bejt i kovář případně nějakej opálenej spoluobčan takže chce li radu není to ostuda

2010-02-04 15:39:34

Alfina,Fi.lip to stoprocentně nemyslel ve zlým,tady v NC moc prudičů nebo machrů nenajdeš,pokud nějaké - jen jsi se rozepsal zhurta,aby bylo vidět,že nejsi žádnej Neználek a o autech něco víš,tak to Fi.lip možná použil ke šťouchanci,ale v dobrým.

Čistě logicky - jestli se přehřívá motor vinou neotevírajícího termostatu,pak bys to měl poznat hmatem na hadicích a chladiči (rozdílná teplota).Pokud je vřelej i chladič,pak je termostat nejspíš OK a zbývá chladič nebo prasklina: při prasklém těsnění a hlavě se občas ztrácí voda,což vidíš v nádržce.Pokud je prasklina jó velká,můžou plyny probublávat až do chladící kapaliny - pokud naopak malá,není ani ztráta vody velká a nemusíš ji takhle poznat.Další indicie je někdy vlhkost na svíčkách (při odpojeném zapalování protočit motorem a vytáhnout svíčky,bývají orosené),ovšem ty máš diesel,takže tahle možnost padá - nevím,jestli můžeš takhle prohlídnout trysky?Taky už jsem viděl P405 s vlasovou trhlinou ve válci,kdy se to přehřívalo stejně i když hlava i těsnění byly v pořádku.

Relativně nejsnazší by byl ten chladič - napustit ho rozpouštěčem vodního kamene a usazenin,nechat působit a podle toho,co pak vypustíš (vysypeš),poznáš už napohled,jestli byl zakopaný pes tady.

Jinak vítej v klubu - a "Japonec až nakonec" jen proto,že všechny ostatní špatné alternativy už jsme předtím vyzkoušeli,víš?

2010-02-04 21:29:13

No rád slyším slova uvítání.Abych se nějak předtavil.Jsem automechanik(nekdy říkám bohužel) nicméně mně obdařily sudičky velmi vyvynutým obchodním duchem.Kamarádí o mně říkaj že vymámím i z jalový krávy tele.Takže jsem začal kšeftovat z autama,z dílama a vůbec se vším co se točí kolem aut.Při té příležitosti jsem se zaměřil na škodovky kterejm poskytuju mimo motorů servisní péči.Na motory nemám vybavení.Takže spíš říkám že jsem mechanik opravář.Toliko o mně.A teď zpět k problémům.Chladič:Myslel sem že vezmu hadici,na vrchu ji do něj strčím a pokud dole obstojně poteče totéž je všechno v pořádku.Co se týče termostatu,pochopitelně zákaldní věci jsem zkoušel.Studený a teplý trubky,teplej a studenej chladič,šlo mi spíš o to abych se dozvěděl jaká je provozní teplota myslím v poloze na budíku.Je to u každý střepiny jiný značku od značky.Mám pořád 100 chutí prostě suundat hlavu a pak se uvidí.Jenže ta marea o který už jsem psal byla puklá mezi ventilama a nepoznal to skoro nikdo.Jezdila bez termoše celou zimu,ale tam se závada projevila tak že člověk dolil expansku vodou,klidně po kraj,nastartoval nechat to běžet a po chvilce kdy se motor zadusil ta všechan voda zmizela z nádobky jak když vypustíš vanu.Tady to sice v expance zlehka probublává ale připadá mí to samozřejmé,když je vratka od vršku chladiče pod úrovní hladiny chladící kapaliny v nádobce.

Mám nápad,nejedete někdo na Jelení na sraz????Mám to tam asi 6 kilometrů,že bych to někomu ukázal,a vidělo by se.

Stenly

2010-02-04 21:36:21

Jo a opálenej rozhodně nejsem.Jen miluju auta a i tuhle práci někdo dělat musí no ne.Jak říká zmiják v českém filmu Za trnkovým keřem.SSSSSSS NĚCO MUSSSÍ UMŘÍT,ABY TO OSSTATNÍ MOHLO ŽÍT.ssss A já jsem jen takovej prodejce orgánů pro plechový miláčky i pro ty nejposlednější dělníky.

2010-02-04 21:56:31

tím opáleným jsem nemyslel rozhodně tebe jen jsem chtěl říct živí li někoho demontáž aut a prodej dílu nemusí bejt nutně automechanik

2010-02-09 20:13:17

No nazdar...

Diskusia s jasným začiatkom a ďalej úplne o ničom len brechot zúčastnených o tom kto je väčší pes...

Netvrdím síce že som sa tu nikdy nepochytil s nikým... Ale o tom som nechcel...

Takže skús vyhodiť termostat a uvar ho v rýchlovarnej konvici či otvára. Pobehaj aj bez termostatu a uvidíš či sa niečo zmenilo... Na termostate by mal byť vyrazený údaj o teplote otvorenia...

Skontroluj hadice od chladiča či niesú nadmerne natlakované - to by vysvetlovalo blbé tesnenie pod hlavou...

Ďalej už asi vieš sám čo máš robiť... Akurát pri výmene tesnenia odporúčam dať zrovnať hlavu...

A aby som nezabudol - Vítaj v klube!


Odpovědět