Fórum - Téma


Jaké Pneu


Fórum 350Z Jaké Pneu

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-04-22 22:45:17

Proste ked podradím napr. na 2 stupeň a šlapnem na to tak mi začnu prešmykovať zadné kolá a už idem bokom, dosť nepríjemné pri vytočenej dvojke kde tá rýchlosť je už celkom vysoká

2012-04-23 00:30:16

Ahoj,pokud chceš hodně muziky za rozumnou cenu a špičkovou kvalitu,tak doporučuju:

víc voda - Hankook K110 Ventus V12 Evo

víc sucho - Hankook S1 evo

Tyhle gumy dobře snášejí i Porsche

2012-04-23 07:50:53

Když si pořídíš velké stádo poníků, tak se je musíš taky naučit ovládat. To neni gumama,ale těžkou nohou na plynu.

2012-04-23 10:37:23

Jak pise SumavaCZ

2012-04-23 17:16:42

Koupil jsem ty nankang NS2. Sedí super. V předu jsem měl původně 225/40 teď 225/45 a je to neskutečný rozdíl ku prospěchu 45profilu. Bylo to příšerně tvrdý a nevšiml jsem si, že by to zásadně lépe sedělo (auto mám nicméně o 3cm níže)

Jak se chovají za deště nevím. Za deště mě jezdit nebaví tak nejezdím

2012-04-23 17:26:34

to birkov: uplne suhlasim, profil 40 je moc tvrdy a auto je moc nizko, 45 je ideal na nase cesty

2012-04-23 17:30:04

můžu fakt doporučit Vredestein Ultrac Sessanta.

teď jsem si je koupil znova....což je první guma v životě, u který jsem to udělal

2012-04-23 18:41:48

Jakej si na nich měl nájezd?

2012-04-23 18:49:08

Na těch 225/40? cca 10tkm.

Ale s tímhle profilem jsem ještě nikdy nebyl spokojený.. měl jsem to na P607 a taky rány jako prase.. menší profil než 45už bych nechtěl na žádné auto.

2012-04-23 19:07:04

Ono taky zalezi jak je ta pneu potom siroka. Napr. u 285/35 R18 je ta pneu si myslim stale docela dost vysoka, zhruba stejne jako 255/45 R18...

2012-04-23 19:09:24

Táta tam má R17, vzadu rozměr asi 235/60 a ve předu nwm, ale zjistim to. a celkem pohodová jízda. ale myslim si že to jsou Goodyeary F1 (nebo tak něco), ale nejsem si jist.

P.S. Tak už to vim přední rozměr 225/50 a vzadu 235/50 R17 (teda, aspoň to píšou v techničáku).

2012-04-24 09:28:09

Zadní my vydržely přibližně 18 000. Teď je dojíždím.

V neděli jsem jim dal kopr na polygonu, driftoval jsem tak tak dvacet minut a připadá máí že skoro nezmizely :-D

jinak na předku jsou v super kondici ještě, řekl bych před půlkou, takže podle mě vepředu bud nájezd kolem 40 000 km.

jsou poměrně měkčí směsi, takže opravdu dobře drží a autu lehce přidají na nedotáčivém charakteru, takže si jde do zatáček mnohem víc dovolit. Ale bohužel lidi už zjistili že jsou výborný, je o ně zájem, logicky jsou dražší.

2012-05-06 22:42:35

Zajtra idem obuť Bridgestone Potenza RE040 255/45 R18 tak uvidím čo to bude zač potom budem referovať snád niečo vydržia aj na okruhu , asi to najlepšie medzi UHP pneu. threadwere je 120 a mali by byť made in japan

2012-05-06 23:29:44

Možno tu trepnem a všetci ma tu ukameňujete ale ja by som skúsil Matador Hectorra 2,ale samozrejme keby to Zeto mám Raz ich jeden motoristický novinár nepekne zkopol v súvislosti z E46M3 ale som presvedčený že tam musel byť už pretože ten istý človek neskôr chválil nieakú činu alebo vietnam,takže kecy troška z nadhľadom.

2012-05-08 06:43:41

No Matadory by som neriskoval ,obuvam len Toyo Proxes a už by som ich asi nemenil

2012-05-08 08:50:05

Trochu od témy, ale na koľko husíte svoje pneu. Ja mám klasiku vpredu 225/45 R18 vzadu 245/45 R18 obuté Bridgestone Potenza RE050A, na aute mám štítok že hustiť na 2,4 pred aj zad. Cez zimu mi kolesá trochu sfúkli, mal som takých 2,1-2,2 to bolo také príjemné zvezenie, ale keď som to opäť nafúkal na 2,4 auto je tvrdé, a na nerovnostiach dosť odskakuje.

2012-05-08 12:12:53

ja davam 2,5 a v zime mi to tiez klesa na tych 2,nieco

2012-05-08 20:55:15

Ciao.

Podfouknutý a měkčí jsou samo příjemnější,ale taky se pak špatně sjíždějí a to rychle. Nejlepší je se drzet kolem rozměru a foukání od výrobce,který do huštění zahrnuje důležitý fakt - a to váhu na jednotlivý nápravy.

Auto asi odskakuje proto,že jsou to fakt sportovní gumy s tvrdší bočnicí a tím je lepší ovladatelnost při prudkých změnách směru.

Já mam Good. Eagle F1 a ty zase mají na můj vkus měkkou bočnici .

2012-05-08 22:43:00

Pneu urcite neodskakuji kvuli tvrde bocnici...

A puvodni (made in Germany) GY F1 maji naopak jednu z tech tvrdsich bocnic.

2012-05-09 18:22:07

Mam opačnou zkušenost nejen já! Viz Pirellky. Ty na hrbolatý silnici při ostrym zatáčení měli tendenci odskakovat kvuli malý absorbci drncáků. To byla ale jízda na hraně Šli taky těžko nazout a zout,F1 jsou z boku měkčí a nejradši bych je vyměnil. Každý to cejtíme jináč Já radši když guma v zatáčce nehoupe a neobírá mě o cit ve volantu,ikdyž je horší komfort.V rámci jízdy po silnici a kvalitě a nastavení podvozku ,to je jasný


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6