Fórum - Téma


Jaké Brzdové kotouče


Fórum 350Z Jaké Brzdové kotouče

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

2012-04-12 17:42:14

AP Racingy brzdy vlastní spol. Brembo. Je jedno co se koupí ! Jsou to dva vývojový týmy pod jedním výrobcem a know-how je stejný.

2012-04-12 17:48:55

Co s tím jezdí za šampionát ? :) já totiž jak koukám, tak na GT3 i RSR se dělají závodní jen drážkovaný - pokud jsou ne-keramický, a to, že popraskají od děr samozřejmě znamená, že je kotouč připraven do železa...nebo čeká až mu kus kotouče uletí ??

2012-04-12 18:07:25

Jezdí německý sports cup. Podmínkou jsou seriový brzdy.Je pravdou,že třebas ve Spa udělají na tetovacím dni dvě sady desek - Pagid.

Ty kotouče opravdu vydrží vís než pár malinkých prasklinek. Je to normální jev. Ale tam se to mění jak na běžícím pásu

Ty dirky pomůžou odvodu tepla z masa kotouče a ty karbonový je nepotřebujou,protože vydrží přes 800 stupňů - ale stojí přes 250 000kč

2012-04-12 18:12:09

Koukal jsem na to, ale je to zas o čem tu píšu celou dobu, oni v Sports Cup jezdí seriový KERAMICKÝ brzdy....

2012-04-12 18:18:13

Tady u nich mají oceláče na obou a dokonce i na třetí Cupovce.

2012-04-12 18:38:16

Medaku byla tabulka a pokud mel vrtany kotouc pouze malinke prasklinky tak se meril jejich rozmer a podle toho se bud vymenili nebo ne. Ono se davaji vrtany taky diky tomu ,ze ne kazdy na luxusnim sportovnejsim aute nesnese hluk pri brzdeni od drazek . Tak proto jsou vrtany podle me.

2012-04-12 19:14:14

TO se omlouvám, PCCB jezdí jen ve SuperCupu ne Sport Cupu, jinak tam jedny ty kotouče vidím ty drážkovaný a né vrtaný... tak nevím..

2012-04-12 19:42:29

Aha dobrý postřech, ja se omlouvám, ona ta funkčnost bude asi stejná,pokud se sladí materiály vůdši teplotám.

Je to alchymie co ?

No,lepší ocel už asi nikdo nevyrobí,tak záleží kdo dá jaký značce přednost.

Brzdný účinek stejně přenáší gumy,který rozhodnou,jestli ubrzdíš,nebo už kloužeš

2012-04-12 19:43:46

No kolikrat spis ubrzdis nebo si v prdeli

2012-04-12 19:46:47

Jojo. Už jsem víckrát brzdil očima víc než mi stačil pedál

2012-04-12 20:26:50

takže tu značku nikdo neznáte?

2012-04-12 20:30:35

Jakou myslíš? Rotora Jagy Ti to napsal, je to dobrý, tuším že to je USA firma. Ale jak si si asi přečet v našich komentech, nebral my sem děrované, jen drážkované

2012-04-12 20:39:40

Gumy dělají nejvíc samozřejmě..ono už z principu bude brzdej účinek stejnej, jestli mají všechno stejnýý jen v jednom kotouči jsou díry a v druhým drážky..jde spíš právě o to, že drážkovaný mají delší životnost a jsou (krom hluku) takový víc userfriendly na údržbu a prostě neriskuješ to popraskání..

Jinak je to dost možná Svobi, že ty děrovaný jsou kvůli hluku, protože ty drážkovaný občas dokážou vyloudit dost podivný frekvence

2012-04-12 21:00:11

Podle těch fotek nejrychleji odejdou děrovaný. Myslím,že pro lidi na zemi jako jsme mi,jsou max. ty s drážkama,ale není to nutnost. Rotory neznám,ale vypadají jako luxustuning ...

2012-04-12 21:06:34

Tead vsak jsem to psal ,ze si myslim ,ze drazky nedavaj na seriova auta kvuli hluku .

2012-04-12 22:05:50

Píšou tu,že je to racing a perfomance odnož firmy OEM co vyrábí brzdy všeho druhu.

http://store.exceleratepe...e.com/rotora/b-10150.aspx

2012-04-12 22:52:32

Od kdy Brebmo ne a proc? Neberte zakladni Bremba co ma Zetko, EVO, STi, apod. Ano jsou to pekne brzdy, ale casto na ty tezke auta nestaci. Ale je to zakladni rada Brembo brzd a zavodni brzdice jezdi treba na EVO sk. N a neni problem. Nejde to brat jen podle znacky...

2012-04-12 23:01:56

TAk ono to nejde zobecnit prostě..Brembo je například v podstatě jediná značka která se po hlavě vrhla do ne-ocelovevjch brzd..a na těch Myších fungujou náramně...ale na WRC/Super2000 už prostě jezdí jiný brzdiče...ono je to jako s tlumičema, některý značky na určitejch autech fungujou náramně a na jinejch jsou prostě zas lepší než ta daná značka...tak to bejvá myslím, že tu nikdo netvrdil, že jsou Bremba špatný..jen okolo sebe asi mají moc velkou auru...

2012-04-12 23:16:02

Přesně tak.

Např. na tý GT3 jsou ty ocelový libový,ale PCCB vůbec nevydrží udávaný nájezd min. dvojnásobek i okruhovýho ježdění. A čtvrt mega za to nechtějí dávat ani ti majitelé!

Automobilky taky musí volit kompromis mezi kvalitou a cenou brzd kvůli výši pořizovací ceny.Kdo by si koupil třeba Sti apod. s brzdama za sto-stopade tis. ,že jo? Některý auta zase neunesou tak velký a těžký brzdy vůdši svojí váze,konstrukci náprav a celkový robusnosti.

2012-04-13 07:10:29

Ok, díky za info.

Nechci kupovat za stejné prachy obyčejné.. přeci jen brzdit budou skoro jistě obojí v této cenové kategorii stejně a tyhle rotory alespoň vypadají pěkně


Odpovědět

1  2  3