Fórum - Téma


Jaké Brzdové kotouče


Fórum 350Z Jaké Brzdové kotouče

Informace o modelu: Nissan 350Z (Z33)


1  2  3

2012-04-11 22:06:45

Našel jsem na netu tyto:

http://www.tuning-in.cz/n...ra-vrtane-a-drazkove.html

jsou fakt levné.. jelikož budu měnit.. rád si nechám poradit..

Znáte někdo?

2012-04-12 08:15:19

Já mám vrtaný kotouče od Bremba a spokojenost. Tuhle značku neznám,takže nevím. Jinak vypadaj líp na autě,líp brzdej,ale zase se prej víc opotřebujou destičky,když tam jsou ty drážky a díry.

2012-04-12 09:46:15

ROTORA je dobra znacka. Opotrebeni bych vubec neresil... radsi vymenim desky o neco drive, nez mit rozbite auto.

San
San
2012-04-12 12:56:44

Já mám také bremba, ale plné bez drážek. Teoreticky na běžný provoz to je skoro jedno jestli jsou děrované nebo ne. Na okruhu určitě to chce děrované kvůli chlazení co já vím.. Ale zase to ber tak, že jde o brzdy a teda i o život :)) tak nešetřit a značku! Myslím si, že BREMBO je fakt TOP mezi brzdama ,ale ta cena je znát, tu značku co ukazuješ neznám, ale pokud ti ji někdo doporučí, tak na běžný provoz určitě stačí..

2012-04-12 13:23:12

KDybych s autem jezdil i normálně, tak bych šel asi do nějakej nevrtanejch a klidně nedrážkovanejch určitě...by mě zajímalo jestli tu vůbec někdo ví, proč se ty drážky dělají.... :)

2012-04-12 14:26:34

Co mám informace, tak drážky jsou na očišťování destiček a nevznikají pak tolik rýhy.

2012-04-12 14:42:21

No drážky nebo díry v kotoučích jsou tam dělané kvůli lepšímu odvodu tepla, vody a plynů, které vzniká při brždění. Tyhle brzdy jsou většinou stavěné na styl jízdy brzda plyn, jsou tvrdé, v běžném provozu nemusí fungovat civilizovaně jak by si člověk představoval.

2012-04-12 14:47:50

No částečně jo, ale zejména kvůli tomu, aby se nedržel prach z destiček na destičkách kotoučích...F1 dneska už žádný drážky nemají, WRC mají takový podivný rejhy, a okruhový auta mají ty klasický drážky..díry nikdy žádnej závodní nekeramickej kotouč mít nebude protože to při tom výkonu prostě praská ...na chlazení brzd jsou na autech hadice táhli ze předu z nárazníku ...fotka WRC brzd.. ;)

2012-04-12 14:55:15

tead: tak to jsem nevěděl já myslel že prach a šutry měli ošetřený plnýma kolama nebo krytýma teda v rally.

2012-04-12 15:01:40

No to sice jsou plnější kola, ale nezabrání to tomu prachu který se vytvoří ze samotnýho brzdění, a s tím je to právě nejhorší..protože se do něj dostane ten "silniční" prach a pak při prudkým brzdění pokud je tam toho prachu moc tak se brzdí přes něj a ten prach se jakoby spaluje do takovej sklovitej vrsty, přes kterou to nebrzdí a aby se tam tohle neusazovalo a nebo usazovalo v místech kde není brzdá plocha tak jsou tam takovýhle drážky..ve kterejch se uvízne..čím jsem chtěl říct, že je mnohem lepší pokud má člověk aspoň trochu možnost..a jezdí ostřeji po nějakej době brzdy vyfoukat vzduchem a případně kouknout na destičky jestli se nezačínají lesknout a ta péče udělá mnohem víc než drážkovej kotouč.. na závodech se brzdy foukají pořádně při každej možnej příležitosti a je to základ.

 Svobi
2012-04-12 15:32:27

Jo muzu potvrdit ,ze drazkovane kotouce po ostrejsi jizde mam plne prachu z desticek ,ale ty zustavaj v lepsi kondici. A jak bylo receno na rally se v depu fouka celej podvozek.

2012-04-12 15:43:06

Tak jasně že nemůžeme porovnávat závodní brzdy z tím co je v běžným provozu, hlavně ty závodní mají někdy životnost jeden závod... Dokonce DTM auta mají už kotouče zakrytý celý, i z vnější strany právě kvůli chlazení jak sem hodil obrázek i Tead. A je to vidět i na foto co mám v galegií

http://www.nissanclub.cz/...07/full/5742_dscf1231.jpg

http://www.nissanclub.cz/...07/full/5719_dscf1298.jpg

2012-04-12 16:00:09

Ano mě jde především o to, i dkyž tím ten všeobecnej pohled nezměním, že pokud člověk chce aby mu brzdy fungovali na 100% tak, že to nevyřeší tím, že koupí nějaký fajn desky a k tomu kotouče, který vypadají jak cedník ta péče okolo je celkem důležitá za prvý a za druhý si prostě uvědomit, když už se tu lidi snaží svým autům pomáhat co se týká zlepšování vlastností, ale nejprv se to chce zamyslet proč takový věci na těch závodních autech jsou a pak až kupovat věci...proto jsem do běžného provozu pro plný/nebo jemně drážkovaný kotouče ale určitě né děrovaný, ostatně auta závodní sk.N nesmí mít děrovaný ani drážkovaný kotouče a jen díky destičkám, lepšímu materiálu kotoučů a slickům brzdí tak, že si to spousta lidí neumí představit...

2012-04-12 16:08:07

Pro nase bezne ci hobby auta staci mit brzdovy system v poradku (hadice, kapalina,...), hladke kotouce a dobre desticky.

2012-04-12 16:12:48

Přesně Jagy, taky jsem to mohl napsat takhle a nepsat tu takový slohy

2012-04-12 16:14:51

Tak já sem na závodním autě (okruhovým) ani děravaný kotouč neviděl, tušim jen na nějakých slabých autech na zadní nápravě... všechno drážky nebo hladký. Děrovaný kotouče sou jen na "sportovních" autech typu MB, Lambo...atď a taky za to že všechny automobilky tam cpou Bremba neznamená že sou nejlepší, za tu cenu sou i jiné značky a mnohem lepší. A děrovaný kotouče praskají kolem těch dírem.

radší drážkonyný kotouč tak z 10ti drážkama, ani ty mnohodrážkové asi nejsou moc ono.

2012-04-12 16:17:02

Thommy to je to co jsem psal už...děrovaný kotouče používají automobilky jen na keramickejch kotoučích a tam to funguje...ale jinak prostě znám spousty lidí co vidí kotouče s dírama a říkají ty voel to jsou brzdy to bude fungovat a nevysvětlíš jim, že to tak není...

Ostatně to jak fungujou bremba nebo ne, je krásně vidět na závodních autech, který jezdí prakticky jen Alcon/AP Racing, čímž rozhodně neříkám, že jsou špatný, ale jsou prostě i lepší...

Jinak doufám, že tady ta diskuse aspoň někomu přinese něco zajimavýho..

2012-04-12 16:33:42

I ocelový sou děrovaný, a ty praskají (GT-R atď.)

Jinak z těm závodním, je toho víc ještě, Endless, Project-u (Mí), Wilwood... ale Bremba ne

2012-04-12 17:04:36

Do beznej prevadzky uplne staci nejaku overenu znacku, Brembo=vseobecne znama znacka, preto si vacsina mysli, ze je to kvalita Su aj ine znacky a mozno aj kvalitnejsie za lepsie ceny.

2012-04-12 17:38:30

Co jsem viděl u známýho co závodí s Porsche GT3,GT3 RSR ,používají vrtaný Bremba a prasklinky kolem dírek vůbec neznamenají špatný kotouč na vyhození.


Odpovědět

1  2  3