Fórum - Téma


jaké auto do 60 tis.?


Fórum Almera N15 jaké auto do 60 tis.?

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2010-03-17 21:46:58

Ahoj,

chtěl bych se zeptat na zkušenosti s autama...

Doma máme almeru n15 a, až na tu klasickou korozi, maximální spokojenost (jde o 1,4-64 kW, rok 2000).

Teď se dívám po něčem pro sebe -

1) lákalo by mě bmw e36 320 (kolem r.1996), ale poslední dobou jsem varován před jejich spolehlivostí - nemáte ňáký zkušenosti s tímhle typem? (jo a ještě bych se tady trochu bál krádeže...)

2) Dál samozřejmě zvažuju Japonce, jen mě prostě láká 6tiválec a zadokolka - a tak mě napadlo z hlediska zaježdění si Almera či Primera GT nebo Primera 2,0 (či 1,8? - to už se mi asi vysmějete:)).

3) u těch GT se trochu bojím, jestli to nebudou vymlácený auta (motory, podvozky) - nevíte, jak držej?

Chtěl bych auto, který ještě pár let vydrží bez velkých investic ale se kterým se dá i příjemně zajezdit.

Díky

2010-03-17 21:50:53

KDyz tak bud tu Almeru GT ci Primcu ostatni nebrat ze by byli vylitany zalezi co koupis no . A ten baworacek taky nemusi bejt strasnej ,ale urcite ne dvoulitr .

2010-03-17 21:53:24

200SX

Pokud chceš 6ti válec zadokolku do 60ti tisíc ale nechceš investovat moc peněz a slušně si pojezdit tak si myslím že na tohle zapomeň . Auto za 60 bude potřebovat určitě nějaké opravy a investice do budoucna a to platí i u nissanu protože stáří se podepíše na každém autě. Rozhodně bych se Almery nebo Primery GT nebál protože mají motory SR20DE a to jsou opravdu legendární držáky . Podovozky se dají opravit nebo předělat za docela rozumné peníze takže potom tady už určuje jen výbava auta .

Za 60 si ale myslím GTčko v fakt hezkém a kvalitním stavu nekoupíš...

2010-03-17 22:06:40

200sx mozna koupis za ty penize, ale urcite do nej nasypes minimalne jednou tolik.

Almeru GTi koupili dva lidi, co znam do 50tis. Za 35tis. a druhej za 50tis. (Corp). Obe jsou v cajku. Chce to hledat a sledovat prodeje.

Samozrejme kazde auto chce nejakou peci. Takze urcite to neni o tom koupit auto za 60tis. a cekat ze bude 5let litat bez vydaju.

2010-03-17 22:20:30

Taky se mi libi ty BMW,ale je to absolutni blbost je brat.Stoji celkem dost,nejsou v dobrym stavu a hlavne Te to sezere,jak palivove, tak i dalsimi dily kdyz se bude porad neco s*at. A navic zadokolka?To neber,pokud s tim budes jezdti pres zimu,tak to nema absolutne zadny smysl.V zime si s tim nepojezdis a akorat se nekde vystipes.

Takze jak tu bylo receno,neco radeji osvedceneho,co drzi a co se da sehnat za velice priznive ceny.

2010-03-17 22:31:31

Prodám Ti 100nx GTi.Pojezdíš si dobře.

2010-03-17 22:38:55

zrovna sem ti chctel napsat at koupis brouckovo nx GTI a broucek me predbehl... vyhoda by byla treba to ze znas historii podivas se do profajlu a vidis... jinak beznakladove auto je spis sen... lepsi je cekat ze se vysere vse co muze a pak byt rad ze se tak nestalo nez naopak... zalezi taky na jak dlouho auto chces jestli na dva tro roky tak kastle ti muze byt skoro sumak bo za tu dobu nezetleje pokud neco nadyl tak zase kastle je zaklad a vse ostatni se da menit... a pokud je v kaši podvozek je to o duvod vic pro nejaky upgrade ne? to same motor atd... no a taky bych nesel hlavne po malo km ale po aute ve slusnem stavu... 100tkm muze byt mnohem vic v prdeli nez udrzovane auti s 250t... idelalni je vedet co chces trochu se zorientovat v trhu (ceny dostupnost atd...) a pak koupit presne co chces

2010-03-17 23:29:44

Veľmi záleží na tom ako ďaleko a ako často na tom budeš chodiť, či skôr mesto alebo diaľnice, koľko nákladu budeš voziť atď. Kamoš kúpil BMW 316 compact tuším 1998 za 50 000Sk a všetko v pohode až na nejaké drobnosti. Ale musíš rátať napr. s tým, že na zimu tam OMNOHO viac záleží na pneu než u predokoliek. (Keď ti utrhne zadok je to horšie ako keď len prešmykuje predok.) Ďalšia vecička ma osobne dosť naštvala(neskôr aj kamoša keďže otom nevedel), že je to sprevodované dosť nešťastne na diaľnicu. Len keď chce ísť 130 tak to točí skoro na 5000 a je to doooosť cítiť na spotrebe Ale neviem presne ako to je u 2 litroch ale tiež niesom zástanca 2 litrov ako už vyššie niekto spomínal. Tým som chcel hlavne upozorniť nato, že si treba riaadne zistiť do čoho sa hrnieš a radšej ísť na 5 testovacích jázd než potom ľutovať a trieskať si hlavu, načo si to kupoval

W10
W10
2010-03-18 06:27:05

Na clube sa objevil celkom zaujimavy inzerat na Primeru STW za 69tis,...ach keby som mal tolko hned by som isiel do CR a ju kupil...

STW netreba nikomu prestavovat,kazdy vie ze sa jedna o specialnu ediciu (vyrobenych 200ks) zo sportovym podvozkom atd atd

http://www.nissanclub.cz/...ifieds_detail.php?id=7815

2010-03-18 07:42:04

E36 budeš v dobrým stavu těžko hledat, většinou min. 2 majitelé v Čechách, kdy ten poslední má 20 roků a chtěl to tunit a vyzkoušet si drift a podobně, takže tomu odpovídat i stav vozidla. Ti, co tomu trošku rozumí, ti řeknou, že jedině šestivála a v zimě se umlátíš. Za 60 tis. to asi nebude kdovíco, ale pěknou N15 GTI určitě seženeš a taky se pobavíš a to i v zimě.

2010-03-18 11:29:22

Na E36 zabudni, je to mizerna plechovka. Niekde s tym udries a si po smrti.

S 328i mam bohate skusenosti, fajnove vozenie, rychle, agilne ale potrebuje to vyjazdeneho sofera.

Ale skor by som sa zameral na sestvalcovu E34, su podstatne robustnejsie, idealny by bol stary dvojventilovy sestvalec M30, teda 530i alebo 535i. Ale zohnat auto v slusnom stave bude silne terno, maju najazdene spustu km.

Ale odporucal by som v pripade kupy 3litrovej zadokolky nieco ako Fahrer Training. Mne to hodne pomohlo.

2010-03-18 15:50:45

Díky moc za rady!

Teď to vypadá, že jsem ňákej závodník, co je zdí furt na hraně - to ne ...

Jen se mi po několika svezeních s těma šestiválci zalíbily silnější motory ... ale ne že bych plně využíval jejich schopnosti.

Jinak díky, Broučku, za nabídku, ale chtěl bych auto, do kterýho se vejde i pár lidí či ňáký věci, a to se obávám, že by asi nešlo . Na tu Primeru z odkazu jsem taky koukal, taky díky, ale zarazila mě SPZ a barvu bych pořádně nedocenil, ale jinak asi hezká nabídka.

Tak teď jsem zase spíš nakloněnej třeba Primeře P11 - přemýšlím nad motorizací. (Tyhle auta se mi líbily ještě když se prodávaly.)

Prolezu to tu, jak je na tom se spolehlivostí (což si myslím, že tyhle generace ještě dobře), korozí, atd.

Jsem hold namlsanej tou naší n15, která je fakt vděčná (a snad věčná:)).

Ale kdybyste mi někdo chtěl ulehčit práci - jsou ňáký klasický mouchy a obecně na co si dát pozor na P11? A jaký motor byste doporučili?

P

2010-03-18 16:01:38

Tak se podivej treba do bazaru,HonzaGT tam nabizi svoji Primeru P11 GT za paradni penizky a i sama Primerka je moc paradni.Ma sice najeto hodne kilometru,ale to vubec nevadi.Tyhle motory jsou bezva a kdyz je o ne dobre starano (coz u Honzi jiste bylo),tak bych se toho vubec nebal.

Ale asi uz nebude volna,vcera jsme si psali a rikal ze ma snad nejakeho zajemce,takze by jsi byl asi az druhy (mozna uz nekolikaty) v poradi.

Jinak plusy a minusy jsou na kazdem aute,ale u Primerek hledej spise ty plusy.Ano,neco malo se tam najde,ale neni to nic strasneho a ty mouchy jsou povetsinou u vsech aut.A hlavne to souvisi i se silnicemi u nas v CR,takze asi tak.Byt tady silnice super luxusni,tak myslim ze Primerkam nic nebude.

Motorizaci bych doporucil urcite benzin a asi urcite 2.0 16V. Jsou to drzaky,dobre jedou kdyz chces a pokud jezdis s rozumem,tak ani moc nepapaj.Napr. znamy mi rikal (delal v Nissanu), ze povetsinou kdyz k nim lidi jezdili na kontroly s 1.6 16V,tak povetsinou rikali ze jim to zere vice nez prave u 2.0.Je to hold tim,ze taky nemusis ten motor tolik tocit.

Je toho fakt hodne,ale urcite za me tedy ten dvoulitr.


Odpovědět