Fórum - Téma


Jak zvýšit výkon N16 2001 1.5


Fórum Tuning a úpravy Jak zvýšit výkon N16 2001 1.5




2010-10-03 20:31:06

Zdravím, mám N16 1.5 66kw a chci se zeptat jakými součástkami by se dal zvýšit výkon.

 Svobi
2010-10-03 20:33:16

Vymenou auta ? Fakt aspon tu 1.8 by to chtelo .

Tady narves prachy a stejne to bude lemra . Muzes klasiku ,filtr,svicky , svody a komplet vyfuk jak u 1,8 . A pak uz do motoru no ,ale nevyplati se to.

2010-10-03 20:42:08

Uz se to tu resilo mnohokrat.. stale stejne pisnicka. Prodej a to a kup neco silnejsi nebo swap. S 1.5 motorem nema smysl pracovat.

2010-10-03 21:03:01

Dekuju, koupim Denso svicky, sportovni filtr a udelam i odizolovani tepleho vzduchu.

1.8 kupovat nebudu, mam svoje auto a to taky mym zustane :) uz ted ta jedna petka jezdi pekne a me to staci. chci jen vedet cim se to da dotahnout do takove hotove podoby.

2010-10-05 18:59:06

No tak s těma svíčkama a filtrem toho moc na výkonu nezměníš . Hlavně neměň jen samotný konec filtru , ale kdyžtak už dej celý kit sání ....(když už jen filtr , tak ne od nějakého tuzingshopu ale nějakou osvědčenou znařku která opravdu filtruje )

2010-10-06 01:18:36

vim ze moc nenaroste jen chci mit kvalitni veci v motoru. a neboj s klasickym sportovnim filtrem z globusu jsem se taky uz poucil. kit sani planuju cely delat. jeste budu potrebovat i baterku jinou protoze tu co tam mam to je hruza na entou. Díky za rady. jeste jedna otazka, mam zkriveny kotouce brzdovy mam koupit original nebo mam investovat do nejakych kvalitnejsich? jsem pro druhou moznost tak chci vedet jen vas nazor. a kdyby se doma nekomu nahodou povalovala rozperna tyc na N16 tak dejte vedet. jinak ji musim sehnat ze zahranici

2010-10-06 06:52:15

pochybuju ze by jsi original zaplatil bohate staci nejaka kvalitne normalni replika a slusne desky.

jinak svicky filtr atd, dej nove co ma byt a autu udelas nejlip i kdyby jsi udelal sebelip pochybuju ze to vubec pujde poznat (napr to sani) radsi kazdy rok dej novy filtr a svice takovy jaky tam maj byt. chces mit kvalinti veci v aute a jezdis s krivejma kotoucema?? no nevim bez urazky asi v tom mas trochu zmatek

2010-10-06 09:24:35

teda taky bez urážky, Fizzbiker, ale myslíš, že ty křivý kotouče má proto, že po nich nějak extra toužil?

Pochopil jsem tu otázku tak, že "originální kotouče se mi zvlnily a musím je vyměnit, proto se ptám, jestli raděj nemám rovnou koupit neoriginální, ale kvalitnější" - na tom snad ani není nic tak strašně špatného?

(Mimochodem se mi fakt zdá, že poslední dobou mají s těmi kotouči všechny automobilky jaksi větší problém. Možná je ten materiál v něčem lepší, ale rezaví jak liška a vlní se dřív než by bylo záhodno. Má stařičká Š100 měla asi 140 tisíc a brzdy jak nový, a tehdy nebývalo tolik zvykem brzdit motorem, že...) m.

2010-10-06 09:43:30

Trochu si tu pročítám diskuzi a pokud je řeč o kotoučích,ať už origo, či "sportovních", tak materiál těchto věcí je asi tak o polovinu méně pevný, než ocelové židle, na kterých sedáváme = cca 20kg/mm2.

Tzn, že pevnost kotoučů je přinejmenším strojařsky tragická a pokud se ohřejí na 400st C, tak ztratí pevnost ještě o další cca třetinu. .

Takže není divu, že se stále více objevují pokroucené kotouče, jelikož se na všem stále více šetří...

Něco na té myšlence "levněji už to nejde" obzvlášť v automobilovém průmyslu, bude. :)

2010-10-06 09:56:25

Fizzbiker : co ti vadi? si myslis ze vsechno opravim a koupim jednim vrzem? ty jsi asi takhle chytrej kdyz pises kecy typu : chces mit kvalitni veci a jezdis v aute z pokroucenejma kotoucema. Premyslej nez neco napises

2010-10-06 14:31:16

v klidku kluci nevim kolik z vas by jezdilo s pokroucenejma kotoucema. a kolik z vas by chtelo mit nekoho takovyho za zady treba pri nouzovym brzdění na dalnici. takze asi tak mu nazor je takový ze auto s vadnym motorem at si klidne jezdí ale kdyz ma nekdo problem na brzdach at neleze na silnici. a navic to nebylo mysleno nijak ve zlem spis jako dobra rada.

k tematu. invisibl3 uz mel zalozenych nekolik obdobnych temat krom toho ze asi ani necetl pravidla fora (zakaz zakladani duplicitnich temat) se uz vse potrebne dozvěděl. resp na jeho otazky bylo nekolikrat odpovězeno. zadalsi asi nevi co chce v prvnim prispevku se pta jak zvysit vykon a dale pak pise ze to jede slusne a ze mu to stačí... vic asi nemam co dodat... kdo mi neveri muze si projit temata

2010-10-06 21:48:26

Mno musím se v tomhle zastat Fizze..

Taky si myslím, že by měly být ty priority nastavené trochu jinak. Taky bych řešil to, že mám zvlněné kotouče a vybodl se na to jak zvýším výkon na 1.5.. ale proti gustu........

2010-10-06 22:57:34

To ja ale taky. Jen z toho nebylo zcela zrejme, ze nejdriv se musi krive kotouce projevit a pak teprv menit

(Taky jsem jezdil se Suzukou s tukajicimi kotouci - jen pri prudsim brzdeni, ale ja su puntickar a dost mne to stvalo - v zadnem pripade ale ne ze by to uz bylo nebezpecne. Neprijemne ano. Kdybych si ji nechal, asi vymenim.) m.


Odpovědět