Fórum - Téma


jak zapojit lambda sondu Primera 2,0 103


Fórum Primera P11 jak zapojit lambda sondu Primera 2,0 103

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2011-06-22 13:33:40

Ahoj všichni.....tak jsem koupil novou lambdu, protože Nissan neprošel (no ukecal jsem to) emisema. Ve středních otáčkách mi škubal a tam lambda nešla...

Mám ale problém. Tak rychle jsem starou odpojil, že jsem si nevšiml kde byl černý a kde 2bíle dráty...na protějším konci je hnědý, červený a modrý drát. Zkoušel jsem starou různě připojovat zpět, ale nezjistil jsem nic (tedy původní zapojení).

Prosím tedy moc o radu, jak dát dva bílé a jak černý...???

2011-06-22 13:38:40

Cerna na modrou a ty dva bile je jedno kterej kam.

Si nedostal navod k lambda sonde ? Ja to tady zneho ctu

2011-06-22 13:48:06

cerna modra sou signal,

bile jsou vyhřívání pokud se nepletu...

2011-06-22 13:50:44

JJ nepletes .

2011-06-22 13:56:25

no světe div se návod jsem nedostal Děkuji....teď ještě musím zajet koupit klič na lambdu...nějaký dlouhý trubková 22....protože gola je na nic a ostatníma se tam nedostanu...co používáte?

Moc děkuji za odpovědi....dneska mě čekají ještě zadní kotouče a ručka...STK mám na měsíc....Jo a nevíte, kde může pod olej.filtrem unikat olej....na STK se moc zlobili (vyjímečně jsem nejel za známým a narazil na ......píp...).Mám ho chvíli a předtím měnili olej, tak myslím, že to je jen z demontáže stareho olejového filtru....ale pro jistotu se ptám...

Díky za odp.David

PS: kdyby byl nějaký sraz Nissan, hlásím se (na Moravě cca)

2011-06-22 13:59:50

Taky jsem stim mel problem u GT dostat se tam a povolit ,ale nakonec se povedlo normal klicem.

Poradne ohrat auto a pak dokud je to rozpalene za to vzit co to jde a povolil jsem to a popalil jsem se . ALe mel jsem spatnej i ten mezikus jak vnem je lambda a on ve svodech.

2011-06-22 14:26:18

pokud nenamazes tesnici Okrouzek pod filtrem nebo filtr malo dotahnes tak tece, lambdu povoluju klasickým očkovým trhákem na vsech autech. jednou sem pouzil dlouhy trubkový Tklíč ale myslim ze jen proto ze trhak zrovna nebyl po ruce. za tepla sem to nikdy nedelal muzu se vysrat na to abych si popalil ruce, za studena to jde taky a nevidim důvod...

2011-06-22 17:13:57

Lambdu ve svodech jsem nepovolil za tepla ani za studena.Měl jsem na to i spešl klíč s drážkou na kabel.Nakonec jsem to vylamoval a odsekával ,prosekával ,provrtával.Pak nabroušeným nástřelákem vysekával jednotlivé závity ze svodů.

Ty jsi,ale měnil 4-drát a to je ta druhá lambda,nebo ne?

Jo soráč ,špatně jsem to přečetl.3-drát samo...

2011-06-22 17:24:21

Jo u me to slo taky hodne spatne za tich 185 000km . Nekolik lidi jsme to zkouseli a nakonec se povedlo jak jsem psal

2011-06-22 17:56:08

nechat zchladnout, ten zavit je samozřejmě jak pepř. pokud nejde silou ani větší a největší silou az schládne dat tomu koupel ve WDčku klidne dvakrat trikrat a druhy den pujde, novou montovat treba na grafitovou nebo měděnou vazelinu taky se to vypeče ale az takova hruza to nebude, nebo pouzit vazelinu co se pouziva treba ve velkych plynovych kotlech ale kybl nikdo kupovat nebude zvlast kdyz stoji nekolik tisic.

jeste se mi nestalo ze bych nepovolil... nicmene pokazdě byl kvalitní očko trhák a na lambdici nedokurvený šestihran kdyz dojel kluk ze mu to hasákem nešlo jestli bych mu to nepovolil poslal sem ho prve do prdele pak dlouho prosil tak se to vytahlo i s tou vložkou a ve svěráku vytáhlo...

2011-06-22 18:35:20

Prave ze za tepla by mel jit lepe . A strikal jsem ho par dni predem a houby platne .

Ver ze jsem to zkousel jak za tepla ,studena ,, mlatit do klice kladivem .... Nakonec se povedlo kdyz jsem to poradne zahral.

Ale pravda je asi vzdycky vsechno nejak jde uz jsem jich taky par povoloval a vsechny OK akorad ta moje mrska drzela . Po vysroubovani zavit pro lambdu total KO tak drzela

2011-06-22 19:23:10

"POMÓÓÓÓÓC........CO S TÍM??: supr, tak to mám....starou lambdu jsem povolil 24kou, nová je tenčí a trubková 22 byla v pohodě......

při projížďce motor zastudena opět škube (mezi 2-3,5tis.ot.) a po zahřátí vynechal (naštěstí jsem jel z kopce) a když naskočil, tak se rožla kontrolka motoru....nicméně ikdyž svítí, auto škube i po zahřátí, ale jemněji....ZHRNUTÍ.....vlastně se nic nezměnilo....POMÓÓÓÓÓC........CO S TÍM??"

2011-06-22 19:44:16

Vymenil si tu spravnou lambdu neni to ta druha ?

2011-06-22 19:52:41

odpoj tu lambdu... pokud to bude cukat pořád je chyba jinde typuju bud vahu vzduchu nebo uchcávající střik...

pokud to cuka v akceleraci ani to lambda byt nemuze, protoze v te chvili neni v oscilačním módu... projdi si diskuze pouzij hledat na tohle tema sou tu stovky příspěvků..

2011-06-22 20:38:56

háček je v tom, že je tu opravdu 10vky příspěvků...ale který z nich je pro mne? Proto se ptám konkrétně....V autě je více lambd? Váha vzduchu je taky měněná.....Lambdu mi řekli na emisích.....že ve středních otáčkách vyhazuje něco, co nemá..zapojil jsem ji černý na modrý a bíle na červený a hnědy..

2011-06-22 20:41:03

Jestli mas P11C ta by mela mit myslim dve pred katem -ridici a za katem kontrolni.

Kdyztak odpoj obe a zkus to . Zapojene budou dobre

2011-06-22 20:53:07

promin ale nechtel bys toho moc? pokud chces porozumět dané problematice tak aby jsi byl schopen nejak fundovaně odstranit problem a nic u toho nezprasit nebo zbytecne neplatit budes muset nejaky cas obetovat a prispevky prostudovat. urcite to tu za tebe nikdo nebude hledat a davat ti konkretni odkazy.

ano lambdy sou dvě jak psal svobi druhá je kontrolní

popravdě na emisích sice na počítači vidí symbol lambdy ale to nemá s lambda soundou co delat jak se bohuzel dost lidí domnívá, není to poprvé.

zadalsi sem ti psal ze v otáckách které píšes je lambda defacto odpojená protoze do motoru jde bohatá smes kde se lambda vzhledem k rychlým zmenam a bohatemu AFR vubec neuplatnuje... nemá tedy na toto vliv lambda by mohla cukat pri rovnoměrné jízdě a to v jakemkoliv pasmu otáček.

zrovna v techto otáčkách to muze byt napr spinavym filtrem paliva nebo palivovym cerpadlem nebo x jinyma vecima, pokles tlaku paliva vlivem nedostatečné dodávky to by nezacalo cukat hned ale az po chvilce kdy drzis plyn a cerpadlo nestiha dodávat (spotrebuje se "zásoba") atd...

2011-06-22 21:03:41

ok...omlouvám se....už jsem našel ty pravé.....palivové čerpadlo jsem čistil....filtr ale zkusím...nicméně to dělá jen v tomto spektru otáček a nad 4tis. autu chytají saze a nad 4,8 jede jako pominuté....tak myslím, že palivo bude ok...ladím ho partnerce a nechci ať se jí špatně předjíždí . Měla Almeru a tu milovala...

Ještě jsem četl, že škrtící klapka nebo palec....jak se ke klapce dostanu?

dík za "komunication"

2011-06-22 21:12:08

no to už je zase trochu jiná protoze pak to mas otevené uplne a vsecko tam lítá jak krysy do kanálu....

to by mohla být ta špinavá váha... nebo poškozené např čidlo teploty a podobně, na tyhle auta konkretně jsou tu jiní píšu obecně. jake mas svíčky? pripadne zkontrpluj netesnosti mezi vahou a klapkou.

2011-06-22 21:26:54

váha je nová zn nipparts.....prý dobrá...ale nepomohlo....čidlo teploty...hmm, to co je u vstupu sání? svíčky jsou nové NGK (měnil pán přede mnou)...a ten palec či klapka to být může? na netěsnost kouknu...a dá se někomu konkrétně napsat....POMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOC


Odpovědět

1  2