Fórum - Téma


Jak správně zajet 370Z(Z34)?


Fórum 370Z Jak správně zajet 370Z(Z34)?

Informace o modelu: Nissan 370Z(Z34)



crc
2015-05-01 19:27:54

Zdar borci! Tento měsíc mi jej dodají, tak se chci zeptat, jak s tím správně jezdit od nuly, kdy mimo servisní interval měnit olej a tak. Jsem polo-závodník, budu jezdit normálně a sem tam tomu pořádně přišlápnu. Díky všem za rady!

2015-05-01 19:42:07

Bez těhle znalostí si pořizuješ takový auto?? I tak blahopřeju

Jako každý motor několik tisíc km od vlažnýho stylu po agresivnější a nezůstávat ve stejnoměrným zatížení a rychlosti moc dlouho.Aby si motor a převodovka zvykly na každý režim. Olej první dvě výměny velmi krátce po sobě a čím víc se agresivně jezdí,tím víc se zkracuje výměna až třeba k 5 tis km.

crc
2015-05-02 07:37:36

Nojo, jednou s tím začít musíš... Díky! Od kolika km už lze řádit naplno?

2015-05-02 09:22:28

Ve Fabrice stejně hned tem motor dostane naprdel .

Takže hlavně ho první hodiny nenechavat vrnet ve volnobehu dlouho . Ale sednout a jet ,az se ohřeje tak svizneji do otáček ,ale netocil bych ho max . A pak po 1000 km vyměnit olej a normál litat kudlu

2015-05-02 17:22:44

Určitě to nechce to zajíždět dálniční jízdou... prostě je dobré aby motor cca prvních 2000km se hezky roztáčel, dost se řadilo, ...aby nezůstával v konstatních otáčkách.

Jak moc mu šlapat je otázka... V servisce dopručení první 2000km jen do 4000ot. mi přišlo ulítle málo, já jej první 2000km točil do 5000ot. a pak jsem postupně vytáčel více a více a od nějakých 4000km ládovačka do plna (7500ot)... Ale každý na to může mít jiný názor... Každopádně motor myslím, že mám zajetý ok - výkon má co má mít a olej excesivně nežere.

První olej bych taky vyměnil dříve... po těch cca 2000-5000km. Doporučuju vyměnit olej v převodovce (klidně hned s první výměnou oleje v motoru) - oproti origo náplni je dobrý olej znát opravdu velice na hladkosti řazení i hluku od převodovky... ...mrzí mě, že jsem tam ten shit nechal 25000km :-D (bavím se o 6mt)

Jinak doporučuju výměny oleje během života asi nějak takto: motor po 6-8 tis km, diff po 10-15 tis km, převodovka po 25-30 tis km. Brzdovku dle potřeby klasicky a spojkovou kapalinu (samostatný okruh) bych taky měnil max po 20tis km (pokud se jedná o 6mt) - její přívod je velmi blízko výfuku, resp. nepletu-li se tak levému catu - když tomu člověk láduje tak ten heat degraduje i spojkovou kapalinu...

Ohledně vhodnosti typu olejů a chlazení doporučuji juknout o témata vedle...

Ať to auto dělá jen radost... ...nechci to zakřiknout, ale považuju jej při pravidelném a preventivním servisu a dodržením různých zásad jako naprosto spolehlivé a s tuhým kořínkem i když ho člověk poctivě spotřebovává a likviduje

crc
2015-05-03 08:19:34

Perfecto, díky!


Odpovědět