Fórum - Téma


Jagy a Nissany


Fórum Tuning a úpravy Jagy a Nissany



1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 12

2015-05-19 16:55:21

Ach tak to jó Když je jinde skvělý pětiválec 20V,tak náš 20V určitě taky

2015-05-19 19:28:51

tady nekdo nevi co z penezma

2015-05-20 07:10:51

Jagy- promiň nooo, když ostatní mlčeli půjde do té stříbrné co jsi vlastnil a měla ten malý nájezd ?

Marcel - 20V není pětiválec a ani nemá 20 ventilů jak by se z názvu mohlo zdát.. je to normální 16 ventil jako původní VE... to označení 20V se používalo pro Primeru do které se tenhle novější motor dával..

2015-05-20 15:59:59

meny: jsem pěkný neználek,dík za objasnění

2015-07-29 21:22:19

Dalsi kit olejoveho chladice na 370z. Nutnost pro vsechny Zetka, aby prezil motor. Tohle Nissan s kombinaci s 5W30 olejem moc nevyresil.

2015-08-04 12:39:32

jo 5W-30 je smrt pro všechny tyhle sportovní motory taky se mi ho do MPS snažili v Mazdě nacpat, ale donutil jsem je tam nalít 5W-50 a byl od motoru klid i po hodně ostrých jízdách jinak to máte pěkně urobené pane řediteli, šikovné ručičky se poznaj

2015-08-04 16:39:07

Není to úplně pravda s 5w30,když je na to motor uzpůsobený,potažmo chlazení oleje a velikost náplně. A uvařit se dá jakýkoliv olej,který se dostatečně nechladí ke stylu jízdy,W50 a 60 jen o něco dýl. A Z není okruhový auto,takže se automaticky počítá s posílením chlazení olejovýho hopodářství.

například 5w30 třetí generace od Divinolu je tepelně odolnější,než 5w40. Jenže má dost nízkou viskozitu,což je dobře pro menší odpor,ale né pro předpotopní konstrukci SRka. Mazání ale neutrpí,jak se tu stále proklamuje

NO_HITS  
Laďa
2015-08-04 16:41:51

Chlazení oleje je nutnost u každýho sporťáku , pokud chybí a je tam taková norma, tak je něco špatně

2015-08-04 16:56:20

Mnohem horší je problematika samotný distribuce oleje v mezních situacích. Každý to může pokoušet jak je libo. Chlazení je ale základ a dobrá a pěkná věcička

 Svobi
2015-08-04 19:54:58

Jednoduchý automobilky se musí Vejit do celého limitu jako automobilka a z jim zrovna na emise nehraje . A každý číslo dolu da vcelku dost proto ty pitome 5w30 . Může i teplotně odolnější je fakt ze dřív degraduje 40 pokud nemění včas ,ale to nevypovídá nic o odolnosti olejového filmu ta 30 běhá na hranici únosnosti toho filmu po par prepeceni tuplem . Snad interval oleje je 15 Tkm to je hrozné moc vzhledem k teplotnimu zatizeni

2015-08-05 00:45:52

5W30 v bezne okreskove svizne jizde udela pri prumernem letnim dni 120°C a vic. To opravdu neni OK... ten olej tam je jen diky mensimu treni a tim i nizsi spotreba. Nema to zadny realny prinos mimo naprosto bezne, pomale a civilni jezdeni.

Bmarcellus: Zajimava myslenka s predpotopnim SRkem... zajimalo by me, jak jsi na takovou hloupost prisel, kdyz ten motor patri do TOP5 vsech 4valcu vubec. Takove motory se uz davno nedelaji, protoze byly financne narocne a to se nikomu do kramu nehodi.

2015-08-05 17:46:15

jagy: Není to myšlenka,co vznikla při sezení na míse,jak s oblibou každýmu naznačuješ.Je předpotopní - rozuměj stará škola - se vším,co k němu patří z doby,ve který vznikal.Ať v tom dobrém,nebo horším,ať se ti to líbí nebo né. Jestli jsi motoristicky vzdělaný,tak jistě víš,že slovo předpotopní se musí brát s trochou nadsázky. Tudíž bylo myšleno,že,předpotopní motory nejsou zkonstruovaný na 5w30,5w20 atd. Např. starý 1.8T 180-220k primárně na 5w30 Shell dělaný je a když se mění olej po max 10ti a né 25 tis km,tak se i při často svítícím turbu a řádným vychladnutí tyhle motory dožívají 400.000 km.

Jenže Ztko není prokruhová 911 GT3 s 9l ojejový náplně,aby to bylo z výroby dimenzovaný na všechno,proto jsou na řadě dodělávky.A světe div se,stačí jí 0-5w40,což zdejší znalci nedopoučují pro celodenní okruhový (Mostecký) řádění. To jen pro srovnání w40 vs. w50-60 ,když se vám nezdá w30 vs. již zmíněný.

Nejvíc bych se bál olejů 0-5w20 pro novou generaci turbo tříválců,kdy vw už má připravenou cca 270koňovou verzi - sakra to bude životnost ....

Nissany byly,jsou a budou vždycky hned tuněny,takže automobilce odpadávají nějaký velký vypiplávačky.samozřejmě kromě svojí výkladní skříně supersportu pro každýho - GT-R

2015-08-05 23:33:50

Porad nevidim tu nevyhodu predpotopniho motoru... nehlede na to, ze 5w30 je pro SR20 predpsan take. A taky najede bez problemu 300-400tis. km, kdyz ma radne vymeny oleju a odpovidajici chovani, coz buhuzel vetsinou nema, vzhledem k tomu, ze hodne lidi to ma jako pracanta, levne auto a nemaji k tomu vztah. Porad to ale neznamena nic, ze je 5w30 vhodny pro velkou zatez. To nikdy nebyl a nebude.

2015-08-06 08:03:06

jagy: Do čehu půjde ta 20V ?

2015-08-06 16:18:06

jagy: s tím máš samo pravdu. Jen pro každýho je velká zátěž jiný pojem a na to jsem chtěl poukázat.Nic víc

Ještě se mi zde nepovedlo narazit na zmíňku o 5w30,která je taky předepsaná do SR20. Vysloveně nevýhodu samozřejme nemá,to říkáš ty Já úmyslně použil slova v lepším i horším. Ale to už je akademická debata o tom,kdo víc nebo míň vnímá jemnost chodu,váhu a reakce pohonný jednotky. Co se týká vlastností,který tady my upřednostňujeme,jako je bytelnost,dimenzovanost a trvanlivost,tak nemůžu říct popel Přesněji to pochopí ten,kdo taky léta čte o starých i nových autech a s lecčím se svezl a vyzkoušel a pocity a znalosti jemných nuancí mu po letech sami řeknou,jestli je motor předpotopní dobrý,nebo předpotopní plečka.

Myslím,že v letošním letním počasí by to chtělo na chlazení oleje rovnou klimatizaci

2015-08-06 16:53:14

bmarcellus: vím co tím myslíš... SR je "neohrabanej otesánek" s hlučným drastickým projevem na dnešní dobu a o tom to snad sakra je sedni si do C-čka bez jakýkoliv úpravy, tam už udělali z SR motor se zvukem Feliny, umrtvenými reakcemi bez výkonových gradací jako by řekli moderní jedinci "moderní motor" a 5W-30 mám normálně v příručce k autu, ake nikdy bych ho tam nedal... stačilo mi vidět jak vypadal původní motor po Kastrólu long life... ještě, že jde všechno snadno zachránit a vrátit motoru jeho dravý projev, s čímž často pomáhá tady náš guru Jága

2015-08-06 17:11:03

djmicho: Samozřejmě chápu,že samotný motor je něco jinýho,než jeho projev s určitým dusícím příslušenstvím od sání,přes ŘJ po svody.

Když si vybírám auto,tak musím vědět,na jakou skupinu je cílený.Pak se může stát,že i tyhle vlastnosti,co popisuješ se stanou kladem a né záporem

Proto mě rozčiluje ,když pak někdo pláče,nebo pohrdá vším,co není rally car a neumí vyzdvihnou i klady,když už jmenuje samý zápory. (všeobecně)

A proto máme Míru všichni rádi a vážíme si ho

2015-08-06 22:17:51

No jak to tak čtu, tak jsem rád, že to SRko mám ještě ve starý P10... P11C jsem nejel, ale moje rozhodně nemá zvuk jako felda a od těch 4,5-5tis ot. vyrazí celkem slušně..

2015-08-14 00:04:00

Pro zmenu dalsi 350Z - tentokrat Twin Turbo a instalace olejoveho chladice. Byla to vzhledem k nedostatku mista a hodne vecech "navic" vyzva, ale zvladli jsme to udelat na pockani a hned den pote cekalo auto trapeni na okruhu, ktere zvladlo i diky chladici na jednicku.

 Svobi
2015-08-14 12:04:41

To vypadá na bejvalou Radkovo stou jsem jezdil


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 12