Fórum - Téma


Jagy a Nissany


Fórum Tuning a úpravy Jagy a Nissany



1  2  3  4  5 ......... 12

2014-04-15 22:55:09

Romik: Jak vidis, tak v aute to otestovano neni. Az bude nove info, zverejnim ho.

NO_HITS: To jsi s tim prisel s krizkem po funuse.

sakul: Nene, tohle je pro N15 GTi.

 NO_HITS  
Laďa
2014-04-15 23:10:45

jagy: lepší pozdi něžli nikdy :D

2014-04-16 01:05:40

Jagy: to vyzera zaujimavo, zeby mal almeragt konkurenciu...

Vyzera ze motor presiel rebuildom, ma zrejme N1 alebo ine vyssie kompresne piesty.... vsak prezrad sam viac.

2014-04-16 08:07:49

Zajímavě řešené to lomené sání,jaký je v tom přínos Jagy oproti sériovému rovnému?

2014-04-16 08:37:35

Jagy: parada, potom daj detaily co vsetko sa robilo

cenda: myslim ze to "kolienko" je tam navarene preto, lebo daval Jagy vacsiu klapku... Spravil ho s urcitym uhlom - cca 45°, aby nasledne sacia hadica mohla byt iba rovna trubka az po svetlo . Predlzi tak sanie - co ma podla merani zevraj najvacsi prinos prave takto riesene...

2014-04-16 09:33:20

almeragt: Aha,takže to pak bude vlastně stejně řešeno tak jak to máš Ty

2014-04-16 09:42:16

cenda: Je to jak napsal almeragt + jsem ziskal tim kolenem vetsi objem v sacich svodech.

Setup - SR16VE pisty + nove krouzky, nove OEM Nissan klikove a ojnicni loziska, nove OEM Nissan tesneni pod hlavou, upravena hlava (voditka, kanaly, atd.), N1 vacky, stavitelne rozvodove kola, Supertech ventilove pruziny, termo tesneni sacich svodu, saci svody rozrezany, vyportovany, zpet svareno a slicovano, klapka 70mm, vyfukove svody SSAC zavarene porty na EGR a lambdu co jsou navic, nova delsi downpipe vetsiho prumeru a vystup na vyfuk 67mm.

2014-04-16 10:09:45

jagy: pekne... Takze kompresia tak 13:1 ... To by malo chodit veeelmi dobre... Mozno by ste mohli porozmyslat aj nad vstrekovanim vody/metanolu do sania - s takou vysokou kompresiou to uz ma vyznam, mohli by ste ist "dalej" s predzapalom. S OEM kompresiou to vyznam nema - aspon co sme skusali na mojom motore...

2014-04-16 10:17:57

cenda: nie celkom... Ja pouzivam uplne ine sacie zvody a klapka ma 85 mm. Taktiez som pouzil termotesnenie, Jagy daval hrubsiu podlozku pod saci manifold, robili sa trumpety + porting sacich zvodov, 85 mm sacia trubka s integrovanym MAF

2014-04-16 11:32:46

almeragt: Já myslel že je u Tebe stejné jen to lomení (koleno) před klapkou.

2014-04-16 14:47:31

Jagy,nemáš nějaký fotky z postupu úpravy toho sání?

Určitě nejsem sám,kterého tyhle věci "jak co udělat" zajímají

2014-04-16 21:02:16

Cenda: zatial sem dam foto co mi posielal davnejsie Jagy. Moj napad s velocity stacks a Jagyho prevedenie

Natrubky zostali, podlozka pod sanie sa neskor menila, ako aj par dalsich veci... Takze realne to vyzera troska inak... vsetko robil Jagy... My sme neskor troska menili upevnenie na seriove sacie zvody, ktore portoval taktiez Jagy a my sme iba doupravovali...

2014-04-16 22:49:36

almeragt: Ono to ve vysledku bylo stejne, jen se natrubky nesvarily na hranu jak na fotce, ale zapustili se az dolu a svarili se vnitrkem.

cenda: neco bych nejspis nasel, jak bude cas, tak poslu.

2014-04-17 09:42:23

jagy,almeragt: díky za info

2014-04-17 12:07:05

almeragt: ti asi budeme musiet kupit ako darcek trochu poriadny fotak aby si nas aspon obcas oblazil poriadnou fotkou aj v procese prac. Resp ho dat do ruky tomu co ti veci robi

2014-04-17 12:53:39

blesk666: fotak vzdy zabudnem doma, preto fotim vacsinou narychlo mobilom ... Inak Roman ma vela fotiek v PC, musim od neho "stiahnut" - tie robil normalne fotakom, ale zatial som ziadnu nevidel - nie je cas...

2014-04-17 13:12:06

jo no, chtelo by to nejakou poradnou fotku, at muzu obmenit svou plochu.

2014-05-14 19:40:06

Foto z generalky (nic moc fotky z mobilu a ze tmy) motor P11 131HP + GT vacky.

Komplet vycisteni motoru, nove klikove, ojcnicni a axialni loziska, nove highport 10:1 CR pisty + nove pistni kruhy + honovany blok, nove gufera klikovky, hlava komplet repas (vycisteni, sedla, gufera, atd.), vacky P11 GT, nove tesneni pod hlavou, nove tesneni pod vikem.

2014-05-14 19:54:54

jagy: Krásná práce

Co to stálo?

Co stojí repas te hlavy?

Rozvody jsou taky nový? Hydroštely?

2014-05-14 20:09:02

cicinek: Uz jsi nejsem jisty, ale bylo to myslim 12tis. kc celkem. Hlava stala 3500 kc (spickova prace) + gufera origo Nissan. Rozvody i hydra puvodni, majitel mel max. na tohle. Jinak osobne doporucuji aspon retez a napinak, idealne i lizatka.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 12