Fórum - Téma


Jagy a Nissany


Fórum Tuning a úpravy Jagy a Nissany



1 ......... 8  9  10  11  12

2016-06-15 20:11:11

No tyvoe, dost sileny, musela to byt pekna pumela a evidentne s tim nakladakem. Az se mi z toho postavily chlupy Ti lidi si nedaj rict a blaznej, auto neznaj a urcite to byl mladej borec co proste tomu nalozil a precenil to. Zaplat panbuh ze je ok.

No a aspon tady vidime co Sunnik zvladne, nastesti kabina vypada docela dobre, ale nechtel bych..

2016-06-15 20:34:24

mega skoda slusneho kusku

2016-06-16 23:25:35

Koupím TP :D

2016-06-29 23:30:02

Nerezovy vyfuk bez katu, 2x tlumic v prumeru 63.5mm na Nissan Primera P11 GT (SR20VE swap), koncovka 70mm s Titan vzhledem. Varenou metodou TIG, vzadu spona typu V-band, vepredu klasika priruba na svody. Mozno udelat vyfuk na jakekoliv auto.

2016-06-29 23:35:09

Moc pekne, povedlo se

Urcite potom poprosim o zvuk. Jinak co to takhle jak to je +- vyjde? Predpokladam ze na N14 napr. by to bylo obdobne

2016-06-29 23:44:22

lukyisek: Auto ma ladit Tofoj, tak se domluvte a muzes si to poslechnout.

2016-06-29 23:52:39

Pekna prace

2016-06-30 11:11:03

jestli to je průchozák, tak to bude pěknej bordel

2016-08-05 23:01:22

Nejake projekty, co probehly. Moc nestiham psat a postovat fotky.

  • Almera N15 GTi swap SR20VE, Nistune ECU, nova spojka, vyroba sani + JWT filtr.
  • Nissan 200SX - lehnul motor (zprasena GO). U nas swap na JDM SR20DET, H&R coilover, nova Xtreme Clutch spojka a vse potrebne aby bylo zpatky v provozu. Brzy prijede na dalsi stage - zakazkovy nerez vyfuk, FMIC kit, recirkulacni ventil, Nistune ECU, Z32 vaha a nasledne naladit. Bude to skvele auto.

U kazdeho swapu delame kompletni vycisteni motoroveho prostoru, motoru a jeho pretesneni.

2016-08-06 08:14:16

jagy: Musim sa podakovat za skvele odvedenu pracu

Vsetko funguje ako ma ,som spokojny ....

A pomaly sa pokracuje k zachrane N15 GTI

2016-08-16 22:56:36

kohotien: Neni zac. Nissany jsou srdcovka a vzdy rad pomuzu vylepit nebo zachranit skoro vyhynuly druh.

Dalsi hotovy projekt - N15 GTI a swap na SR20DET. Navic samozrejme Nistune ECU, JWT sani, nase nerezova downpipe a kompletni hlinikovy kit intercooleru a sani. Odhadovany vykon po naladeni (bude delat Tofoj) je 240-270ps dle tlaku turba.

2016-08-16 23:05:00

jagy: Šnečí rodinka se rozrůstá koukám

2016-08-16 23:15:50

jagy: že to bude funkční se tak nějak vždy počítá, ale musím teda říct, že po estetické stránce jste teď odvedli kus práce vypadá to dost profesionálně!

2016-08-17 00:00:47

Tak toto je uzasny projekt neviem si predstavit ako to pojde , kedze moje VE robi s N15 pekny bordel tak toto bude uplna bomba

2016-08-17 10:11:21

Vypadá to dobře, uvidíme jak to bude fungovat. Ono není vůbec snadný postavit 250 koňovou Almeru tak, aby to komplexně fungovalo. Bez širokejch a lepivejch pneumatik a samosvoru není šance dostat to na asfalt. Sériový silenbloky nestíhaj, brzdy bez šance, atd... Mimochodem jsem teď novým budíkem zjistil, že turbo u mě tlačí max. 0,55 baru, a i tak bejvá ještě na dvojku problém s trakcí na suchým hladkým asfaltu. Je to lehký auto a předek se při akceleraci ještě odlehčuje, takže to žádnej extrém nepřenese. Každopádně se těším na ladění

2016-08-17 10:24:38

Jediná šance jak a kde to využít je při vysokých rychlostech na rovině,kde to bude mocně dál zrychlovat. Pokud se tomu přizpůsobí i celý auto,tak to bude super stroj. Ale to by se to muselo vzít stylem almerygt

Není to náhodou bývalý GTi jimmihoGTi??

2016-08-17 10:36:46

Udelat to tak, aby to fungovalo jako celek neni vubec zadny problem... je to jen o penezich. Majitel vse o brzdach, gumach, kolech, samosvoru, apod. vi a pocita s tim. Ale nejde vse resit najednou.

Jimmiho je aktualne v inzerci, tohle je ex auto napr. od clena Invisible a dalsich.

Jinak diky za pekna slova, vzdy se snazime at je vzhled hezky, idealne tovarni.

2016-08-17 10:49:29

parada Jagy, dobre sa na to pozera...

2016-08-17 11:22:54

bmarcellus: v podstatě je to tak. Dost by k trakci pomohl přítlak, ale bohužel na autě do provozu je to blbě řešitelný. Takže to chce aspoň nastavit podvozek tak, aby si auto nesedalo na zadek... Ještě existuje řešení, a to nastavitelnej boost controller, kterej se podle RPM a rychlosti nakonfiguruje na požadovanej tlak. Takže na dvoku pustí třeba 0,7b a na trojku už 1 bar. Ono se sice snadno řekne, že si zreguluješ tlak polohou plynovýho pedálu, ale v reálu je to dost obtížný.

2016-08-17 11:49:43

tofoj: pritlak nie je az tak dolezity, pokial sa nejedna o jazdu na okruhu. Co by som vyriesil je poriadny podvozok, nastavitelne unibalove ramena s dlhsim capom /roll centre correction/, vyrobit lamelovy samosvor /dat si poradit od odbornika, ako nastavit predpatie, pociatocny nabeh podla stylu jazdy a urcenia/ a sirsie pneu. Nasledne by to malo ovela lepsie zatacat a mat vyssiu trakciu, cize schopnost preniest vsetku silu na vozovku... Prinesiem update ked s tym skoncim, ale verim ze to pomoze s vyjazdmi zo zakrut


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12