Fórum - Téma


J11 - Videa - testy


Fórum Qashqai J11 J11 - Videa - testy

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1  2

2015-11-26 19:56:04

Autosalon 2014

http://play.iprima.cz/aut...ssan-qashqai-15-dci-visia

2015-11-26 20:41:18

Meziplyn 2014

https://www.stream.cz/mez...42-nissan-qashqai-1-6-dci

duncho  
2015-11-26 21:25:15

Autosalon 26.11.2015 test od 29 minuty:

http://play.iprima.cz/autosalon/autosalon-2015-48

2015-11-27 10:58:35

duncho: díky za link, myslel, ze uz to bude vyhodnoceni testu a on je to zacatek..., ale auto dostalo peknych 90% a srazka byla hlavne za to, že k 4x4 není automat.... take mi to prislo divne, ale prezit se to da..., Duncho prosim te mne porad vrzou ty dvere, obcas, nepravidelne, prosim mohl by si jeste jednou polsat fotku jak a kde mam zatlacit na ty plasty, z tvoji poslední fotografie jsem nebycl schopen rozpoznat kde a kam zatlacit, dekuji..

2015-11-27 12:17:39

Jo viděl jsem včera..

2015-11-28 07:57:23

Nak to ti soudruzi z TV Prima neopsali spravne..

Jinak ja osobne, mne dost pomohly tyto videa od UK prodejce:

tady treba ukaze aspon trochu palubni PC:

https://www.youtube.com/watch?v=fJw8V6OAYYI

https://www.youtube.com/watch?v=glseyiaeSbU

nebo treba predstava jak moc "levne" to vypada vevnitr pri Visia socko vybave:

https://www.youtube.com/watch?v=nuKl57EAFv0

cely kanal:

https://www.youtube.com/user/WessexUsedCars/videos

2015-11-28 16:47:19

trochu víc detailnější testy ze SR

https://www.youtube.com/watch?v=uPSSEgt3qJo

https://www.youtube.com/watch?v=TVWUUsg3XKk

kdo potřebuje prověřit maximálku 1,6 DIG-T a ušetřit cestu

https://www.youtube.com/watch?v=ttmtLsvSzss

2015-11-28 21:06:42

Není video pro 1,2 max?

2015-11-29 16:41:39

Tu je nejaká recenzia na QQ 1,2 Dig-t.

https://www.youtube.com/watch?v=vljEboSkvUc

2016-04-17 14:35:16

17.4.2016 -

Dlouhodobý test Nissan Qashqai dCi 110: Jak moc potřebujete crossover ?

Více:

http://www.autorevue.cz/d...moc-potrebujete-crossover

2016-04-17 19:42:03

http://offroadweb.cz/clan...shqai-potreti-zvolen.html

pro klid Vašich duší, že jste si vybrali a své peníze utratili správně.....

duncho  
2016-05-24 22:12:44

Konecne to niekto verejne povedal ako je to s tym pravym kolenom a natiahnutymi rukami za volantom.

Nissan Qashqai 1-6 DIG-T

https://www.stream.cz/mez...-nissan-qashqai-1-6-dig-t

2016-05-27 20:52:44

Tak jsem si pořád říkal, mám na toho HK reagovat, nemám.... Po několika dnech jsem nad ním jenom mávnul rukou, jako že mi za tu práci HK vůbec nestojí. Samozřejmě, s některými jeho postřehy lze souhlasit, ale v globálu ani trochu. Omezím se tedy pouze na to, že budu parafrázovat jeho názor na QQ a použiji to na něj. Svým konečným názorem na motor 160 DIG-T je pro mě HK pouze 200cm kostí, šlach a nějakého masa. Berte to prosím s nadsázkou . Souhlasím s tím, že by měl mít daleko větší přehled, protože mu rukama prošla spousta modelů různých značek. Pokud budou mít někteří uživatelé tohoto motoru chuť se rozepsat o svých zkušenostech s tímto motorem, budu jedině rád. Zdravím a přeju mnoho šťastných km.

2016-05-30 09:32:33

scorpion60: Tak jsem se na to konečně také podíval. Nemůže mě rozčílit názor někoho, kdo autům vlastně vůbec nerozumí. Porovnávat QQ s Yetim, chtít po benzínovém motoru, aby zrychloval kolem 2000 ot., no nevím. Evidentně pán nemá zkušenosti s benzínovými motory, je také pravda, že lidé již zapomněli s těmito motory vůbec jezdit. Tvrdit, že diesel se zrychlením 12 s. je dynamičtější než benzín se zrychlením 9s chce odvahu. Vytýkat japoncům, že se oni do auta vejdou lépe než 2 m evropan je k smíchu, to totiž platí u všech značek a navíc se QQ v Japonsku ani nevyrábí, ani neprodává a ani se tam nevyvíjel. Přestože mám 1,2 DIG-T, myslím, že ta 1,6 je povedená. Ve služebáku mám 1,6 TDI od koncernu a ten se nečape ani na tu 1,2. A protože mám každodenní srovnání, vím o čem mluvím.

2016-06-01 20:38:56

teplicak: ...také jsem získal dojem, že pan redaktor má z benzinového motoru drobet komplex . Já jako pouhý uživatel považuju hodnoty kroutícího momentu u tohoto motoru za více než dobré. Každý motor má určitou charakteristiku, která má své klady i zápory. To že se musí někdy podřadit, když chci zachovat určitou dynamiku, považuji za naprosto samozřejmé a k technice jízdy to určitě patří. Na rozdíl od pana redaktora na tom nevidím nic nemravného. Pokud někoho řazení nebaví nebo s tím má problém, tak si koupí automat a je to. Jestli je pro pana redaktora zábavná jízda tím, že nemusí téměř řadit a jen šlape na plynový pedál a kroutí volantem......tak prosím. Moje představy o řízení jsou trochu jiné .

2016-06-01 21:17:19

scorpion60: je to přesně tak jak říkáš, moc jsem ten test nepochopil. Myslím, že japonci nejsou v našich luzích a hájích moc oblíbené, s podobnými reakcemi a testy se setkávám poměrně často.

2016-07-07 15:24:27

Ahoj všichni!

Tak jsem si tu video recenzi taky skouknul. Ke kritice motoru už jste se vyjadřovali. Jen bych dodal: Když motor funguje přesně tak, jak byl navržen a zkonstruován, je to pro mne důvod k pochvale, ne kritice. Nějakou dobu už s 1,6kou jezdím a mohu jen doporučit. Jasně, není to auto s biturbem a s pořizovací cenou přes milión.

Při posledním sezení v Kašíkovi jsem se zaměřil i na to pravé koleno. Měřím 183 cm a při řízení mám koleno před svislou rovinou palubní desky mírně vytočené před střední panel. Pan redaktor má nepochybně ještě delší ruce i nohy - spíš bych tedy očekával potíže u "kratšího" řidiče, který potřebuje dostat nohu pod přistrojovku. Tak nevím ...

Pro mne celkem banální recenze, jakou bych dokázal splácat z různých internetových informací, aniž bych QQ vůbec kdy viděl na vlastní oči. Ach jo.

duncho  
2016-07-07 16:41:56

punto: Podla mna je ta recenzia vystizna co sa toho kolena tyka. Ja som si problem s malym miestom na koleno vsimol hned pri skusobnej jazde, no ked som sa posunul zadkom do pantu sedadla, tak to bolo OK a neprikladal som tomu dolezitost. Lenze to bol kratky cas na to aby som si to uvedomil. Ked som do auta sadol a vystupil po 1200km jazde po prvy krat, boleli ma nielen ruky ale aj nohy. Pre cloveka vyssieho ako 192cm to auto nie je vhodne na dlhe trasy. Kedze sa volant neda viac vysunut (ako na starom QQ), tak musim nastavit operadlo viac kolmo aby som sedel s nie napriahnutymi rukami za volantom a so sedackou posunutou na doraz dozadu. Pardon, nie uplne na doraz, lebo tam vrzga a Nissan to nevedel do dnesneho dna opravit...

2016-07-09 13:39:01

Podle mě je to jasně vymyšlený problém. QQ se v této podobě vyrábí od konce roku 2013 a na tento pseudoproblém se najednou přišlo až v roce 2016 a ještě navíc v ČR, kde žije nejvíce remcalů na celém světě. Nikdy předtím jsem o tomto problému neslyšel ani nečetl a věřte mi, že než jsem auto koupil, pročetl jsem a poslechl jsem si snad všechny recenze.

Pro zajímavost jsem změřil prostor mezi madlem dveří a středovým panelem, tzn. ten nejužší prostor pro obě nohy, sedl jsem si do přirozené polohy a ani jsem se pravým kolenem ničeho nedotkl. Ten prostor měří celkem 54,5 cm. Pak jsem přesedl do skvostné a tolik hájené a dle všech Čechů nejlepšího auta na světě Octavie a ve stejném prostoru jsem naměřil 52 cm a při přirozené poloze jsem se dotýkal pravím kolenem středového panelu. No nevybavuji si jedinou kritiku na tento problém u tohoto auta, na kterého se v naší kotlině pjejou ódy na dokonalost, no TÜV SÜD si o tom myslí úplně něco jiného.

Tudíž jednoznačně prohlašuji, že větší blábol o QQ jsem dosud neslyšel a považuji to jen za další komický pokus o hanění tohoto vozu. Je evidentní, že úspěch se v ČR a také SR neodpouští. QQ je stále i po 06/2016 nejprodávanější SUV v Evropě a také je to nejprodávanější Japonec na našem kontinentu. To hovoří samo o sobě.

2016-07-09 13:42:34

Ještě bych se chtěl zeptat všech kritiků QQ, jaké auto byste vlastně doporučili vy???


Odpovědět

1  2