Fórum - Téma


J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory


Fórum Qashqai J11 J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 93  94  95  96  97 ......... 141

2015-12-10 22:54:59

Qashqai 1.6 DIG-T Tekna r.v. 5/2015

2015-12-11 10:01:41

tom1: Ahoj, s tou nádrží to je OK. Jestliže jsi to koupil nyní, tak máš v zadní nápravě multilink a nádrž na 65l (pouze u 160 Dig-t)

jan
2015-12-11 10:05:47

Takže, jestli dobře rozumím tak 1,2 litr má smůlu?

Přesto mám pocit, jestli mi na benzínce neokradli tak mám 65 litrů nádrž.

2015-12-11 10:44:37

scorpion60: díky, mel jsem obavu,jestli jsem nepretankoval, aby mi nepraskla nádrž.

Dnes jsem měl doma servisního technika. Uklidnil me, že za kouření z motoru po 15 km muže byt vlivem obrusovani destiček nebo vypalování spojky. Mám jezdit dal, tak uvidíme. V garáži jsem měl tolik kouře, že to vypadalo na evakuaci všech živých. Bohužel foto jsem nestihl.

2015-12-11 10:47:50

scorpion60: Když mám starší, tak mám nádrž na 55l a multilink ?

2015-12-11 10:48:47

tom1: na to jsi nemusel volat technika, psal jsem ti, že to chce vypálit

2015-12-11 12:43:11

tom1:dufam,ze je to predsa len iba banalita.Skoda by som k tebe prisiel a popri vypalovani auta by som doniesol nieco na vypalovanie nas.

2015-12-11 17:20:54

david001: To bohužel nevím jak je to konkrétně u tvého vozu. Jen jsem zaregistroval, že v nabídce od 5/2015 byla u 160 Dig-T uvedena tato specifikace o které se zmiňuji (multilink a nádrž 65l ) a zároveň auto trochu podražilo. Nakolik to spolu souvisí to nevím. Po zkušenostech s mým předchozím vozem Seat Leon v benzínu, kde jsem zjistil až při výměně katalyzátoru, že tam mám zadní nápravu z dieselu, je klidně možné pokud to rozměry umožní, že k podobným záměnám může docházet. Bylo mi to vysvětleno tak, že než zastavovat výrobní linku když se nedostává správného dílu, tak použijí shodný díl určený primárně pro jinou specifikaci. Vysvětlení je to logické, tak třeba na tom něco je. Nejlépe to poznáš, když budeš mít auto celé zvednuté (třeba při výměně obutí) a pohodlně ho uvidíš zespodu. Pokud bys měl mít větší nádrž, tak se to musí projevit na hodnotě dojezdu u palubního pc. Když vezmu plnou a "vyrazím" eco tempem , tak mi to ukazuje dojezd cca 870 km. S tou 65l nádrží by to muselo ukázat cca + - 1000 km Já mám QQ 01/2015 a mám 55l a pevnou nápravu

2015-12-11 20:50:38

Nazdar, kluci.

Už dlouho sleduji Vaši diskuzi a čerpám z ní "moudrost". Nyní jsem i já (šťastným?) vlastníkem kašidla. Ještě jsem nenajel ani první tisícovku a narazil na problém. A tak "vystupuji ze stínu", abych se zeptal.

Informační display pod volantem: Kolébkovým spínačem nahoru-dolu-enter jsem přepínal zobrazení ze základní obrazovky ("No warnings") na Settings, Tyres atd. Nyní přepínání přestalo fungovat. Nezdá se mi pravděpodobné, že by "odešel" spínač. Nevíte, existuje nějaká SoftWare podmínka, která musí být splněna, aby přepínání fungovalo? Ostatní/audio tlačítka na stejné straně volantu pracují ...

V diskusi jsem zmínku na tohle téma nenašel. Díky za každý podnět.

2015-12-12 12:10:34

punto: ahoj, to bych sel asi reklamovat, jedine co mne napada je kdyz se mi jeste nechytnuli merice tlaku nebo jsem mel povyfouklou gumu, mel jsem prez obrazovku warning kterej jsem musel odentrovat "OK" myslim ze to je leva packa, pak uz jsem se mohl hybat v menu jak jsem chtel, prepokladam ze ale v tvem pripade to nic nehlasi?

2015-12-12 21:39:01

Ahoj, froste. Ano, na displeji svítí "No warnings". Zkusil jsem napřed zadat Enter i Return - nepomůže. Tušil jsem, že jsem se stal objevitelem nové chyby - díky za potvrzení. Příští týden se zastavím v servisu v Mariánských Lázních a pak budu informovat.

Abych jen nešířil blbou náladu:

Koupil jsem rudý kašidlo N-TEC 1.6 DIG-T a mám z něj radost. Halvně motor splnil očekávání. Na dálnici jede při 3.000 otáčkách 150 km/h a plyn zdaleka neleží na podlace. Cítím rezervu a po záběhu uvidíme. Do kopce bez velké námahy předjíždím různé "konkurenční favority".

Četl jsem kritiky, že turbo reaguje s velkýn zpožděním atd. Jasně, jsou auta s přídavným turbodmychadlem pro nízké otáčky, ale to mi přijde zbytečné. Když chci auto rozpohybovat, tak ho rozjedu na 3.000 otáček a teprve pak řadím. V té chvíli už turbodmycadlo reaguje promptně.

Moc kilometrů za rok nenajezdím, takže se rád projedu a benzín moc neřeším. I tak mi přijde spotřeba stravitelná - srovnávám s manželky KIA Magentis - atmosférický dvoulitr.

Tak zatím, chlapi.

jan
2015-12-12 22:00:51

Aaa někdo ze západních Čech.Tak pak napiš jak si dopadl.

2015-12-14 21:11:25

scorpion60: Multilink má nádrž na 65l. Podražení je způsobeno rozdílem ceny mezi tuhou zadní nápravou a multilinkem.

2015-12-15 07:40:01

ianic: Tak jsem to uváděl a protože multilink šetří místo je tam tím pádem více místa na nádrž.

2015-12-15 09:20:08

Zdarte, dnes som náhodou našiel tú šablónu na penové tesnenie do predných blatníkov. Takže ak by ste niekto chcel, ozvite sa, viem Vám ju poslať poštou, kvôli mierke, aby nedošlo k jej zmene pri skenovaní a následne pri tlačení. Pred pár mesiacmi sa ma na ňu niekto pýtal, ale nechce sa mi hľadať.

2015-12-15 13:22:18

Števo: je to jsem rád to jsem byl já napiš mi prosím kontakt do sz pošlu ti adresu. díky moc

2015-12-15 14:22:57

milan13: tak vraj nemôžem poslať "VZKAZ" , nakoľko nie som VIP členom. Pošli mi kontakt na email: stefan.pecho@gmail.com. Len dúfam, že Vás príliš moc, aby som na Vás neprerobil na poštovnom. Zdar.

2015-12-15 14:32:49

Števo: Na to je potrebne aplikovat vlacik ;) poslat jednemu a ten posle dalsiemu...

2015-12-18 21:02:13

jan: Dobrý večer, chlapi.

Psal jsem, že mi přestalo fungovat ovládání informačního displeje pod volantem. Dnes jsem s tím byl v servisu. Slíbil jsem podat zprávu, takže:

Posadil jsem se vedle technika do auta. On na několik sekund podržel tlačítko Enter na volantu a bylo po problému - menu se zase přepínají. Tak jsme si popřáli hezký svátky a já odjížděl se smíchanými pocity hrdiny předsovětské literatury (mám na mysli Dostojevského román Idiot).

A aby ten můj příspěvek nevyzněl úplně naprázdno, tak se podělím o radu, co mi tam dali:

Prý dostali přípis od Nissanu, že při startu je třeba sešlápnou brzdu - nikoli spojku. A to i přesto že na displejii v té chvíli svítí bota a nápis "clutch", což se překládá jako sloveso "držet/mačkat" nebo podstatné jméno "spojka".

Při jistém nastavení palubního počítače a v nespecifikované situaci prý může dojít ke zbloudění programové podpory ...

jan
2015-12-18 21:09:52

Děkuji.

Trochu se směji. Tohle mi přesně řekli v Mariánských lázních! Nejspíš stejný technik. Podle nějakého nového nařízení se má mačkat brzda. Pro mě je to také nezvykle.

A ty tlačítka, hlavně , že to funguje. Tak jen to přidržel a hotovo?


Odpovědět

1 ......... 93  94  95  96  97 ......... 141