Fórum - Téma


J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory


Fórum Qashqai J11 J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 141

2014-08-13 16:15:44

korálek224: o piatych dverách som čítal, ale až po viacerých skúšobných jazdách, v rámci ktorých som otváral aj kufor. Nikdy som si neuvedomil, že by v nich mal problém- rozumej netreskol som sa. Ale dám si na to bacha pri najbližšej možnosti otvoriť ich - asi zajtra v salóne v Trenčíne.

duncho, 2014-08-13 09:49:34 napsal:

Števo: Pokym som nedocital cely text co pises, mal som na jazyku aby si pockal na benzin 1.6l. Aka bude jeho cena netusim, no myslim ze vzhladom na velmi kratke vzdialenosti co pises to pre DPF bude harakiri. Co ma vsak viac zaujalo, je fakt ked si skusal pri Tvojej vyske (ja mam 192cm), ze Ti nevadilo opieranie praveho kolena o pristrojovu dosku (na modeloch so START/STOP tlacitkom tam nema vyrez ako na Acenta a Visia). Aby som sa tomu vyhol musim mat sedacku posunutu na doraz dozadu co vsak pri jazde na dlhych trasach (1200km) zase nedobre znasaju ruky pretoze sa volant neda viac "vytiahnut" a som tak povediac za nim celu cestu natiahnuty. Ku koncu trasy mi uz trpli ruky a bolel ma z toho chrbat. Da sa to vsak eliminovat tym, ze volant drzis len naspodu, no pri jazde nemeckymi dialnicami bez rychlostneho limitu som na to nemal zaludok ..

2014-08-13 16:31:55

duncho: ahoj, pravá noha, resp. koleno je u mňa samostatná kapitola. Yetiho má kolega v robote, tam je to úplne, ale že úplne zle -totálne tvrdý a ostrý plast. Obdobne v i35. Trochu lepšie, ale určite nie dobre, je to v sportage. Niekomu sa to môže javiť v jednotlivých modeloch inak, môj subjektívny pocit je takýto. Až v New QQ som mal pocit, jasné, že až po zasunutí sedačky na doraz dozadu a na podlahu, že koleno je celkom v pohode. Keďže som absolvoval len zopár skúšobných jázd, neviem zhodnotiť, čo by to s ním ako aj s rukami robilo pri dlhej ceste ceste napr. do Chorvátska. Dúfam, že s tým nebudem mať problém.

Problém je ten, že vysoký chlapi si, a to nie len v segmente crossoverov a suv, ale všeobecne vo všetkých autách moc nenavyberajú. ja som rozmaznaný zo starého berlinga- to je výkladná skriňa. Nohy do V-éčka ako skokan, do späťáka zdvíham hlavu 20 cm nad zorné pole vodiča. No a potom sadnem do čohokoľvek iného a mám pocit, že sa vkladám do kartonovej krabice od starej telky.

2014-08-13 18:06:12

ojoj: tak koleno se mi jeste nepodarilo oprit o palubofku....mám 186/105 ..... a pri zkusebni jizde s QQ taky ne, dával jsem si na to pozor a taktéž 5 dveře jsou v pohodě mněl jsem Megana 2007 a to byla pořád samá boule na hlavě.... dávám si sedačku ce nejdále od volantu (tak aby šel vytáhnout na maximum a přitom mně neboleli ruce jak píše duncho a co nejvíše (tak abych mněl nad hlavou aspoň 10 cm místa.... a zatím v Yeti v pohodě a v QQ to bylo taky OK...jinak bych si ho neobjednal

2014-08-13 18:22:34

hadak: ahoj, a na akom motore a s akou priemerkou jazdíš? dík.

2014-08-13 18:25:33

Števo: hopsa, spätne som prečítal celé vlákno, a už je mi to jasné. Nový "kus" snáď už bude v poriadku, ku tvojej spokojnosti.

2014-08-13 18:31:43

Tak tak,

19.7. byl odtazen a dodnes je v servise tak cekame na vyjadreni a vysledne stanovisko.

2014-08-13 18:57:15

Števo: cau, zrovna vcera jsem byl v nissanu olomouc a bylo mi receno, ze nova 1,6 bude drazsi o 30 - 50 tisic. Ale jestli je to pravda... predpkladam, ze to tak nejak bude. Ma to pry mit 163 koni.

2014-08-13 20:10:19

Števo: ještě nevím, já na QQ čekám (1,6 dci xtronic) a při test jízdě bylo vše dle mých představ

2014-08-13 20:32:30

hadak: 1,6 dci je výrazne mimo môj rozpočet. ak by som bol presvedčený o nafte, čo by som veľmi rád bol, riešil by som 1,5 dci. Som realista, a na moje km/rok a denné trasy by som si pravdepodobne na seba naftou uplietol poriadny bič.Pri skúsobných jazdách som som ale medzi 1,2 a 1,5 necítil nejaký zásadný rozdieľ v živosti vozidla.Teda aspoň v meste a na okreskách. Diaľnicu som nemal možnosť skúsiť. Naftu 1,5 a benzín 1,2 som skúšal hneď po sebe. To 1,6 dci - to bolo niečo iné. Aj keď mám pocit, že turbodieru som cítil rovnako ako pri slabšej nafte a aj benzíne. Ale spotreba na 1,5 vyzerá suprovo -papierovo. Aj keď reál bude asi vyšší. Ale to aj u 1,2. Snáď sa niekto chytí a pochváli s reálnymi spotrebami nových QQ.

2014-08-13 20:48:35

jak bude doma hned dám vědět za kolik se s tím dá jezdit...teď mám Yeti 1,2 automat a tam se vejdu od 5,4 - 6,5 mimo město a strašně záleží na rozměru gum na 16kách to žere o 1 litr mín než na 17 kách, tak jsem zvědavej na QQ...budu porovnávat

duncho  

Hadak, 2014-08-13 20:48:35 napsal:

jak bude doma hned dám vědět za kolik se s tím dá jezdit...teď mám Yeti 1,2 automat a tam se vejdu od 5,4 - 6,5 mimo město a strašně záleží na rozměru gum na 16kách to žere o 1 litr mín než na 17 kách, tak jsem zvědavej na QQ...budu porovnávat

2014-08-13 21:49:24

hadak: Myslis ze to je rozmerom gumy? V tom by som rozdiel nehladal, lebo uhlova rychlost, obvod gumy ako aj sirka su rovnake pri oboch variantoch 16"/17". Skor by ten rozdiel v spotrebe mohol byt zapricineny inym vyrobcom/ modelom pneu (valivy odpor, tvrdost gumy, trenie atd.).

duncho  
2014-08-13 21:58:40

Števo podla spritmonitor.de je realna priemerna spotreba QQ s 1.2 motorom 7.14l/100km

http://www.spritmonitor.d...120&gearing=1&powerunit=2

2014-08-13 22:00:49

duncho: ďakujem, idem si to pozrieť.

2014-08-13 23:30:40

Števo: Mám QQ 1,6 dci 96 kW najeto 7500 km po dálnici,ve městě i na kratší vzdálenosti.Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,5 l /100 km

duncho  
2014-08-14 07:17:11

Stevo, ja mam 1.6 dCi CVT s 8900km a priemerna realna spotreba je 6.7l (podla palubneho pocitaca 6.2l). Jazdim 40% dialnice, 40% mesto, 20% vidiek.

2014-08-14 08:55:10

Spotreba nového QQ 1.6 dci 4x4, naj. 2700, - meraných posledných 300 km 6,4l - dialnica, ale hlavne denne jazdené krátke trasy v meste a do roboty 10 km cez dediny, testovanie automatického parkovania - trocha sa hráme.

takze uvidíme ako to bude o pár tisíc kilometrov

2014-08-14 11:05:43

1.6 dCi QQ 2014 ...spotreba 6.2 L prevažne mesto 80% ...

2014-08-14 11:11:11

A vyplatí se za dci připlácet, když jsme s 1.2 DIG-T měli 6,8l ? Přijde mi, že je rozdíl velmi minimální, samozřejmě že to budě několik tisíc za projeté palivo ale až tak po 100 000 km apod., pokud se tolika vůbec QQ´14 dožije :D

2014-08-14 11:16:44

ablorhm: múdro hovoríš,čo hovoriš,teda píšeš. Až na tu lenivosť mimo mesta.Aj keď ani 1.5 nie je žiadny trhac asfaltu.

duncho  

ablorhm, 2014-08-14 11:11:11 napsal:

A vyplatí se za dci připlácet, když jsme s 1.2 DIG-T měli 6,8l ? Přijde mi, že je rozdíl velmi minimální, samozřejmě že to budě několik tisíc za projeté palivo ale až tak po 100 000 km apod., pokud se tolika vůbec QQ´14 dožije :D

2014-08-14 11:16:52

ablorhm:

Neviem ci sa oplati priplatit, no vykon 1.6 dCi je neporovnatelny s 1.2 DIG-T. Z mojho pohladu ide najma o pruznost jazdy a istotu ze mam rezervu vo vykone (pri predchadzani a pod.). Vyhoda s benzin motorom by ale mohla byt pri konverzii na LPG


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 141