Fórum - Téma


J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory


Fórum Qashqai J11 J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 47  48  49  50  51 ......... 141

2015-02-25 16:25:32

objednáno v červnu 2014 dodáno v listopadu

2015-02-25 17:16:51

hadak: Zdravím, to znamená, že to dodali cca 2 měsíce po termínu ve smlouvě (předpokládám) Byla nějaká kompenzace? Kolik se z nich dá vymačkat , když to tak pytlíkujou?

2015-02-25 17:31:37

nene rovnou mi řekli že dodání bude trvat 5 měsíců, že si musím počkat.....

2015-02-25 17:37:08

hadak: Já mám ve smlouvě konec dubna, jako nejzazší termín, tak jsem zvědavý.....

2015-02-26 14:49:24

Duncho k tomu zvuku motoru:

Auto ještě voní po novotě, nevětral jsem a je možné, že z toho mne občas ta hlava může bolet. Přijde mne ale že motor je nyní víc slyšet, než když jsme auto dostali. DB měřili třeba zde. Při 130km/h 71db, akcelerace 0-90km/h 74db. To je skoro nejvic z aut, ktera tam posledni dobou testovala.

Při 130km/h jsou skoro vsichni do 70db, i nova fabie (69db) i octavia (67db). Porovnani se da najit i zde, kde Qashqai naopak dopadl lepe: http://www.auto-decibel-db.com/index_kmh.html

V hodně recenzích jsem našel že qashqai je velice tiché auto a nebo naopak že je hlučný. Není zvláštní, že existují takové rozpory? Stejně s tím motorem. Jednou píšou jak je kultivovaný, podruhé že je to jako tranzit po 250t km nebo traktor.

Nemáš šajna, čím to může být, že je ten motor víc slyšet? Přemýšlím také trochu o odhlučnění: http://www.ahifi.cz/clank...ozu-skoda-octavia-iii.htm

Pěna mezi dveřmi:

Podle té fotky izolaci blatníku taky nemám (Acenta)!!

MirasQC:

Zahrádka je to tato: KE730-4E500, odkaz zde: http://www.ebay.co.uk/itm...-KE7304E500-/371074418354

2015-02-26 14:55:56

Kdyz jste u tech cen, kolik Vás vlastne Qashqai stal:

Acenta 1.5dci, safety pack, metalýza, a nic dalšího = 510 000,- s DPH

 duncho  
2015-02-26 15:02:06

yepik:

Neber moju odpoved negativne, no mozne je, ze motor ma taky isty zvuk ako ked si auto dostal, len teraz si si nan viacej zvykol a si vnimavejsi. To je presne ten isty problem aj so mnou. Euforia z noveho auta pominula a som citlivejsi na akekolvek rezonancie interieru, zvuk motora, pazvuky odfrkujucich kamienkov z cesty, ktore tak velmi pocut ked narazaju do podvozku.

Ja som nahral zvuk motora ked bol uplne novy, aby som vedel porovnat zmeny ked uz bude mat co to odkrutene. Vtedy som este nemal k dispozicii kalibrovany dBm, tak jeho uroven hluku som si vtedy nezaznamenal, az po par tisic km. Odhlucnenie motora nie je lahky oriesok uz len kvoli vlnovej dlzke hluku (nizke frekvencie). Potreboval by si velmi kvalitny odhlucnovaci material. Idealnym riesenim by bola demontaz celej palubnej dosky, inak nema nad tym vyznam ani uvazovat (moj nazor).

PS

este ma napadlo, skus si bud rezervovat skusobnu jazdu presne takeho isteho auta ako mas a porovnaj ten zvuk aj uroven. Pre amatersku potrebu su dostupne smartfon aplikacie dB metra, tak si ju stiahni a odmeraj aj uroven hluku. Kludne sa moze stat ze motor ma trochu iny zvuk. Ani ludia nie su na chlp rovnaki, niekomu koleno vrzga, inemu zas nie

2015-02-26 15:06:39

duncho: To je mozna vec druha, ze si clovek na auto zvykne a zacne vnimat jine zvuky. Odhlucneni motoru je asi tezke, ale ted me jde o celkovy ubytek decibelu. Pri vyssich rychlostech podle mne je nejvetsi prisun hluku od kol - daly by se tedy odhlucnit podbehy a predni cast podlahy.

PS. Ten db meter na mobilu mam, uz jsem to meril, myslim ze sem v norme, ale pro zajimavost to sem casem dam. To mne taky napadlo, pokud me to bude porad vrtat hlavou, tak si booknu nekde zkusebni jizdu

 duncho  
2015-02-26 15:12:11

yepik:

Ano je to mozne a aj jednoduchsie ako odhlucnenie motora. Na to su idealne bitumenove platy. Ale este jednoduchsim riesenim je vymenit pneu za menej hlucnejsie (s makksou gumou).

2015-02-26 21:05:08

yepik: acenta 1,2 DIG-T + SP + NC , predvádzací režim (1600 km) , cena 18.600 €.

2015-02-26 21:21:24

yepik: 1.6 Dig-t. N-TEC + metaliza+ sklo strecha a lyziny. 583.000Kc

2015-02-26 21:21:31

yepik: chalani viete niekto ako to je s tou penovou izoláciou v predných blatníkoch. ja ich v 1.2 acente nemám. v blave mi povedali, že je to záležitosť výbavy. v 1.6 dig t , výbava N tec ich mali, v acente a visii nie. v žiline ich v 1.2 ntec, čo je vyššia výbava nemali a povedali mi , že to majú iba nafty. som z toho úplný magor. ochotne mi ich chceli objednať, ak si ich zaplatím. cenu v čase debaty nevedeli. neviem na koľko je ten kúsok peny dôležitý z pohľadu odhlučnenia motorovej časti vozidla do kokpitu, resp. zamedzenia špinenia vnútornej časti podbehov ale zdá sa mi to celé akési čudné, že si to nevedia ustrážiť, aby to v každom vozidle bolo alebo aspoň nevedia všetkých odborne zaučených predajcov informovať ako by to malo byť.

Čo sa týka hlučnosti. 1.2 je síce lepidlo ( môj subjektívny pohľad) ale fakt je ten, že v aute či je motor studený alebo zohriatý, či idem v meste alebo na diaľnici ani poriadne neviem, že je naštartovaný ( tiež môj subjektívny pohľad).

2015-02-26 22:08:55

Stevo: Pokud to mají nafty, proč já to nemám a Hadák jo? Asi to začali dávat až do nověji vyrobených aut. Pokud to chceme, jakože všichni ano, tak si to budeme muset vydupat nebo zaplatit...

Meření hluku 1.5dci:

V autě na parkovišti: 32db

Nastartováno, motor na volnoběh: 41 db.

+9db rozdíl po nastartování.

Při jízdě zatím neměřeno, ale motor je hlučnější při rozjezdech a ve mestě. Musíš mít zařazeno nejlépe 4,5 nebo 6 a nevytáčet. Potom je ten motor docela klidný. Nejklidnější rozjezd je mezi cca 1300 - 1900 ot.

2015-02-26 22:11:41

yepik: tak začnime dupať. zajtra sa chystám napísať priamo do nissanu. Nech mi dajú odpoveď, kde to má a kde nemá byť a prečo.

2015-02-28 17:54:40

Tak jsem chtěl přepnout rádio na CD to nešlo. Tak si říkám vypnu a zapnu rádio a půjde to. Vypnul jsem a koukam a nevěřím rádio hraje dál. Teprve aaž po vytažení klíčků vše začalo fungovat. To rádio je zázrak.

2015-02-28 19:02:01

Števo: podla mna je to jen tekne dci koli hluku od motora cez blatniki, lebo nema iny vyznam .

2015-02-28 19:11:10

V piatok som aksolvoval prvu garanxnu po 15000- olej, filter, pelovy filter, prehliadka, zaterky a ixh montez 350 e

Z toho zasterky 96e a montaz 21e.

Zasterky su fakt dobre proti spineniu spodku dveri mam to uz teraz otestovane, ta pena tomu nezabranuje.

Mal som aj zaroven zvolavacku - dali novy soft tento by mal odstranit - blbnuci radar, predne zenzori, vypadavajuci tempomat a startstop system, dalej musia s nissanom este doskrabane budiky, odstupujuci plast na prednom okne a klasicka hrdza

2015-02-28 19:28:03

sumo: mam ji v benzinu 1.6 NTEC.

2015-02-28 19:34:28

sumo: na kolik vyšla samotná první garance?Díky

2015-02-28 19:42:34

mirasqc: tu je to komplet


Odpovědět

1 ......... 47  48  49  50  51 ......... 141