Fórum - Téma


J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory


Fórum Qashqai J11 J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 125  126  127  128  129 ......... 141

2016-10-03 16:55:47

david001: vidím, že niekto kukal na to isté na aliexprese ako ja ... :)

2016-10-09 18:15:54

andy65: Nejmenovaný člověk v nejmenovaném servise , kde mají mojí důvěru mi řekl, že se nám (majitelům vozů) to asi nebude líbit, ale protože vývoj vozu včetně jeho dlouhodobého ověřování je velmi finančně a časově nákladný, tak se automobilky uchýlily k tomu, že prodloužily záruku a na úkor toho zkrátily testováni při vývoji nového vozu. Když jim prý servisy hlásí závady, tak již při určitém počtu stejných opakujících se závad, řeší kde je chyba a jak ji odstranit. Celkem bych tomu věřil. Zní to velmi logicky.

2016-10-24 20:19:44

Čaute mám Nissan Qashqai 1.5 dci od nova najazdil som niečo cez 10 000km a zistil som že motor pri rozbiehani nízkych otáčkach chrapci je to OK? Nemám skúsenosti z dci iba z benzinom. Ďakujem

2016-10-25 08:12:56

atlantis22: mam podobny problem plus dalsi ... zacalo to zimou ! V prvnich dvou servisech mi rekli ze mam cepovat kvalitni naftu sasci ! Nyni je autona odpis uz 3 mesic v autobond od kterych mam nahradni vuz ! UNICAR ZLIN A DOLEZAL OSTRAVA nikdy !!

2016-10-25 08:52:35

Taktéž 1,5 dCi, teď po roce 15.000 km, tankuju od novoty Vervu, problémy co uvádíte nemám. Pouze když je motor po ránu studený a jde do vyšších otáček, tak občas jakokdyby zařechtá na malinkou chvilku a hned přestane, pak už to neudělá, ale to je snad u všech ropáků normální. Jinak koupě a servis v NISCAR Olomouc a prozatím naprostá spokojenost, ve všem vždy vyhověli.

2016-10-25 14:45:29

Nikdy by som si nekupil auto na naftu.su len s tym do buducna problemy mam qashqai benzin v praci octaviu naftu rachotacku octaviu strasne nieci zial musel som sa uspokojit s naftou ale sukromne nafta nikdy.

2016-10-26 08:14:08

delava34: Naprostý souhlas. Také mám QQ benzín a služební Oktávku v dieselu a hrůza. Jedinou výhodu, kterou diesel měl, byla o dost nižší spotřeba. No to už dneska tak docela neplatí a o spolehlivosti se nemusíme ani bavit. Všechny další plusy jsou už jen na straně benzínu. Kamarád vlastní autoservis a poměr poruch je 1 ku 9 v neprospěch dieselů a to se nově prodá 47% dieselů, 52% benzínů a zbytek hybridů a podobných alternativ.

2016-10-26 08:31:58

Hoši neviděl bych to tak jednoznačně! Je to otázka názoru, zkušeností a samozřejmě zmíněné spolehlivosti. Já měl vždy ropáky a fakt měl štěstí na poslušné kusy a platí to i teď. Dalším faktorem při koupi QQ byl rozdíl cca. jen 5 tisíc mezi benzinem 1,6 dig a naftou. Dnes jsem schopen s poměrně živým 1,5 dCi udělat spotřebu do 5 litrů. Pokud by benzinový motor v té době stál o 40 tisíc míň tak, jak je to skoro u všech prodejců nastaveno, tak volba by byla samozřejmě pro benzin. Při mým nájezdu cca 15-17 tisíc ročně s ohledem na pořizovací cenu benzinu, se mi diesel určitě vyplatí a časem budu sklízet A kdo tvrdí, že se silným benzinem 1,6 jezdí do 5,6 l/100 km v kombinaci, tak tam postrádám smysl 120 kW motoru. Toť můj názor na věc

2016-10-26 08:44:11

Tak chlapi, já to střídal. Ale poslední dvě auta jsem měl naftu, poslední byla Toyota Auris 2.0. No a teď mám Pulsara s 1.2 DIG-T a libuju si, jak je to tichý. Dokonce jsem včera jel s šéfový BMW 320d F30 a říkal jsem si, jakej je to hlučnej křáp

Diesel - ano, při větším nájezdu se vyplatí, ale jen pokud ho koupíte hodně rozumně (já kupoval Aurise v plný výbavě ročního od importu za cenu Fabie). A diesel má super zátah, to jo. Ale už ho nechci, jedině pokud bych si kupoval nějakýho mastodonta stylu Hi-Luxu nebo X-Trailu (i když ten zas tak velkej není). Do osobáku benzín.

Pro mně osobně by byla ideální kombinace Pulsar (prostor, bohaté prosklení, normální velikost zadního okna) ale s motorem 2.0 SkyActive od Mazdy. A to se nedočkám, takže holt 1,2 od Rendliku...

P.S.: Jezdím pořád stejný trasy, Auris diesel průměr 5,9, Pulsar benzín průměr 6,56 (teď v zimě to šlo nahoru, přes léto bylo stabilně 6,3) Takže já jsem spokojenej.

2016-10-26 08:57:41

cubalibre: Mluvíš mi z duše, 2.0 skyakctive je jasně nejlepší volba. No Nissan se vydal jiným směrem, ale i s tou jejich 1,2 jsem spokojený. Má to lepší zrychlení než 1,6 TDI od VW.

2016-10-26 09:09:47

tomikcrf: Tomiku, je to jednoznačný, bohužel pro diesel. Tato technologie je prostě slepá větev a momentálně se ocitla na konci cesty. Já ti garantuji, že do 5 let od jejich výroby ustoupí všechny automobilky. Samozřejmě se bavím o osobních vozech, MPV a SUV.

Srovnání 1,6 Dig-T a 1,5 DCI není adekvátní, píšeš s živým 1,5DCI, no to je trochu nadsázka, protože to auto zrychluje 11,9 s a 1,6 Dig-T 8,9 s a výkonově je tam propastných 53 hp. Měl bys srovnávat 1,5 DCI a 1,2 Dig-T, kde je již rozdíl v ceně 65 tis. a i přesto je 1,2 svižnější (zrychlení 10,6 s) Při těchto cenách při rozdílu spotřeby o 1 litr se ti ta investice vrátí až po ujetí 232 tis. km, což předpokládám, že už to auto ani nebudeš mít.

Také nemůžeš srovnávat spolehlivost dieselů splňující EURO3 a ty co splňují EURO6. Ty motory jsou již příliš složité a to se na spolehlivost musí projevit a také se projevuje.

2016-10-26 09:10:42

teplicak: rekneme ze 1.6 TDI od VW je lepsi motor, nemuzu hodnotit nemam zkusenost, ale co urcite ano ta 1.2 mi pripada ze je strasne dobre sprevodovana, pripada mi ze ztracim dech az pri 140 na dalnici kdyz tam musim urvat za 5 abych mel slusnejsi zrychleni ale to uz je ten problem ze jsem chtel setrit 2k~ euro na 1.6 motoru, vsak jak jiste vite vetsinu najezdu mam ve meste.

2016-10-26 09:21:40

frost.silenec: Naopak, 1,6 TDI od VW je špatný motor, je líný, slabý a hrozně hlučný jako traktor. 1,2 je pro mě velké příjemné překvapení a za 1,6 by to pro nás byly vyhozené peníze. Jasně že 140 je pro něj hranice a o dalším zrychlování nemůže být řeč, ale my tyto rychlosti nevyužíváme a jezdíme do 130. Takže pro nás OK i tato hodnota.

2016-10-26 09:52:27

Ja to napisem takto ..nieje nad ticho v kabine v mojom benzinovom qashqai..mam rad ticho a v tichsom aute ako je moj rocny qashqai som este nesedel..pred chvilou som prisiel na kolegovej rapidke dieslovej a nemam slov..ale zase nech si kazdy kupi co chce ..ale ten tichy chod motora je super aspon pre mna.

2016-10-26 10:00:33

teplicak: Jj, já se 1,2 DIG-T bál, trvalo mi půl roku dohledat všechny dostupné informace a zkušenosti. Nakonec jsem spokojenej, dokonce mi vyhovuje "dieselový" charakter motoru. Pásmo otáček kde se pohybuju z 95% je tak 1600-2500.

Ale SkyActive by prostě byl lepší,kdyby byla Mazda MX-3 prostorná jako Pulsar, bývala by vyhrála

P.S. No ale protože Renault tenhle motor dělá i ve verzi 130HP, uvažuju, že to nechám načipovat. Ale opravdu načipovat, se zkoušku na brzdě atd., ne "blackbox"

Osobně nejsem proti čipování pokud existuje shodná verze motoru s vyšším výkonem. Pak mám plus mínus jistotu, že je na to motor dimenzovaný.

2016-10-26 10:03:50

Teplicak : Jak bylo řečeno asi stokrát, je to otázka názoru na věc a volba každého z nás a to je na tom pozitivní V každým případě nesouhlasím se "slepou větví". Automobilky stále investují milióny EUR a USD do vývoje novodobých dieselových motorů pro OA, proč by tedy měly do 5 let skončit dělat tyto motory pro osobáky MPV a SUV jak píšeš?? Proč by se měly odtrhnout od zdroje zisků?? Klientela bude zase rozdělena na ty co preferují úsporný diesel a ty co upřednostňují technicky jednodušší benzin, tak je trh nastaven. Nemyslím si, že tento scénář nastane, hraje se o moc. A můj výraz "živý" ber fakt s nadsázkou Živý beru jako pro mně dostačující. Na druhou stranu jsem měl možnost v 1,6 DIG-T jet a na rovinu říkám, že takový trhač to zase není v porovnání s jinými konkurenty. A srovnání 1,5 dCi s 1,2 DIG-T snad ani komentovat nebudu

2016-10-26 10:06:32

delava34: Přesně to samé mám já. Jezdím v Oktávce 1,6 TDI asi tak 40-45 tis. ročně a ten rámus mě přivádí až k šílenství. Přestože mám auto pro soukromé účely zdarma, jezdím ve svém volnu téměř výhradně v QQ. Podvozek a ticho je excelentní.

2016-10-26 10:16:04

tomikcrf: Jasně, ať si koupí každý co chce. Tomu se nedá nic vytknout, ale pokud porovnám + a - u obou motorů, výsledek je jasný. Ne každý ale vše přepočítává na peníze, ale rozhoduje se srdcem a pocitama a pak ať si za své peníze koupí co chce. Já to sleduji zejména z praktického hlediska.

Co se týče budoucnosti dieselů, já čtu snad každý časopis o autech co v ČR vyjde, sleduju pořady a internet, v podstatě to hltám, je to můj koníček a pokud dokážeš číst mezi řádky a některé automobilky jako Škoda nebo Renault to říkají už i nahlas, se dozvíš, že např. Renault už nebude pro další normu Euro7 vyvíjet nový diesel, stejně tak Škoda bude v nejbližších 5 letech investovat do elektromotorů a CNG. Japonci to pochopili už dávno a jejich směr je jasný + nově vodík. Tyto technologie velmi snadno porazí diesel ve všech směrech. Zatím jen Evropa trochu zaspává.

2016-10-26 10:23:15

cubalibre: Člověče, ty máš úplně stejné uvažování jako já. Taky jsem se u té 1,2 kroutil jak hadice, ale dnes můžu potvrdit, že to byly jen hloupé předsudky, které jsem měl v podvědomí v sobě. Dnes bych koupil úplně stejně a bez přemýšlení. Taky jsem brousil v Mazdě a odešli jsme ze stejných důvodů, to auto je prostě malé (CX-3) a cx-5 byla mimo naší ochotu takto utrácet.

O čipování se tady snažím najít spojence už dlouho. Ptal jsem se na to u X-tuningu a tam by to udělali za 10 tis. a hodnoty 140 hp a 240 Nm. To je prostě nádhera. No bojíme se s manželkou, že by nás to mohlo stát záruku, tak se pořád jen kroutím a kroutím a nevím...

2016-10-26 13:51:46

cubalibre: 1.2TCe (DIG-T) 115hp a 130hp zrejme nie sú úplne rovnaké motory. Čiže samotné čipovanie nemusí viesť ku žiadaným výsledkom ...

http://www.powertrain.ren...Turbo_GDI_V1_MAJ_2014.pdf


Odpovědět

1 ......... 125  126  127  128  129 ......... 141