Fórum - Téma


J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory


Fórum Qashqai J11 J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 119  120  121  122  123 ......... 141

Teplicak, 2016-04-26 16:11:57 napsal:

To co říká Csabika, s tím souhlasím z toho, co jsem četl.Nissan se k tomu hlásí, jako otec, ale matka je zcela určitě Renault - nebo obráceně, možná že matka je Nissan.... ..

Chci se ještě zeptat?? Kdo všechno má s tou 1,2 problém, jak píše Bronson a Tramin??? Já zatím nic nepozoruji ani náznakem, ale také mám najeto 1600 km a to jaksi o možných potížích nic nevypovídá.

Také jsem se chtěl zeptat, všude čtu, jak se to auto vyrábí v Sunderlandě, ale v TP mám Švýcarsko, na město si teď nevzpomínám, nevíte, proč to tak je??? V Hondě Civic jsem měl napsáno Sunderland a ten se tam opravdu vyrábí.

2016-04-27 17:17:30

teplicak: Nepozoruješ občas nepravidelný chod na volnoběh, jaké máš volnoběžné otáčky? Mám teď půjčený Pulsar se stejným motorem ale Euro5 a ten má na volnoběh za studena 1000ot. a po zahřátí drží tak 800ot. Můj QQ udržoval furt tak 700-750ot. a občas sebou cukal jak chtěl zdechnout, ale myslel jsem si, že je to nový motor a zabíhá se. Zajímalo by mě jaké jezdíš trasy (krátké x dlouhé), jaký čepuješ benzín, vybíráš si značku, přidáváš nějaké aditiva? Díky

2016-04-27 17:18:15

zdenka: Ak sa Ti bude dať v techničaku je napísané či je to motor euro 5 alebo Euro 6 pozri to prosím , dík.. a držím palce... Som zvedavý ako dopadnete s odstúpením od zmluvy...

Csabika, 2016-04-27 08:25:50 napsal:

teplicak: Ja mám 1,2 v Pulsare a zatiaľ nemám problém s motorom, najazdených niečo cez 10000km. Ja celkom verím tomu motoru(možno že robím chybu .. ), nezdá sa mi že by to bol tak veľký prúser s nimi pri toľkých vyrobených kusoch. Veď len QQ II sa vyrobilo cez pol milióna, nedávno som čítal že chcú zvýšiť produkciu v Sunderlande na 300000 ročne lebo nestíhajú QQ II dodávať na trh. Z toho je časť s motormi 1,2 DIG-T. Plno ich je aj v Juke a Pulsare. A k tomu strašne veľa v Renaultoch a Daciach s rôznymi vyladeniami a úpravami. Na veľkú konštrukčnú chybu by od roku 2012, kedy sa dali tieto motory na trh už by muselo dávno prísť a asi by to aj riešili (teraz som možno ja naivný). Teda tých zopár odchýliek ktoré sa porúchajú a napíšu na fórum je zanedbateľné oproti počtu vyrobených motorov a ich spokojných používateľov. Aj keď nikoho nepoteší keď práve on je tá odchýlka ( aj mňa by šľak triafal a písal by som to hneď sem). Nie som odborník cez motory, ale asi ozaj je to niekde v riadiacej jednotke ak sa to nevyskytuje u motorov s EURO 5, ako tu písal niekto. Ja len dúfam že k tým čo sa im motor pokazí, Nissan zachová férovo.

2016-04-27 17:42:51

csabika: Tady je jen pár odkazů:

http://forum.qashqaiclub....s-12-digt_topic16309.html

http://www.qashqaiforums....viewtopic.php?f=32&t=2780

http://www.nissanclub.cz/...-startstop-porucha-296445

http://www.jukeownersgrou...lems_topic3933_page1.html

http://www.jukeownersgrou...2-new-juke_topic5441.html

http://www.jukeownersgrou...ne-problem_topic5664.html

Teplicak, 2016-04-27 11:49:37 napsal:

Děkuji za příspěvky Darkwalda, Nissmice a Csabiky. Naprosto s tím souhlasím. Nevzpomenu si na žádnou automobilku, která by někdy neměla nějaký menší či větší technický či softwarový problém. Řada z nich musela i vyvolat svolávací akci a taky si s tím poradili. Myslím, že průser s 1,2 Dig-T je nafouknutá bublina. Za mě je QQ v poměru cena/výkon/design jasný vítěz, proto jsem si ho také zakoupil.

Přeji všem ať se daří a problémy ať se rychle vyřeší......

2016-04-27 17:57:10

teplicak: U mě byl taky vítěz do minulého měsíce. Jen nevím kde soudruzi z Japonska udělali chybu, když tento motor ladili. A zdá se, že oni to neví taky. Je fakt zajímavé, že u Renaultu s tím nemají problém a ještě ho ladí na vyšší výkon, např. Kadjar.

2016-04-27 17:58:32

bronson: Tak projev motoru odpovídá tomu z Pulsaru, jak píšeš. 1000 ot. při nastartování, po zahřátí 750-800. Žádné záškuby ani necítím ani nepozoruji na budíku. Tankujeme na neznačkové pumpě (ONO), žádné aditiva nepřidávám. Četl jsem o tom a nikdo to u benzínu ani nedoporučuje ani nezakazuje. Benzínové motory nejsou citlivé na kvalitu paliva tak, jako diesel. S autem jezdí hlavně manželka do práce (17 km, z toho polovina město) a zpět a potom couračky pro mladého do školy, na tréning a podobně, vše do 5 km po městě. Předpokládaný roční nájezd 10 tis.

2016-04-27 18:02:54

bronson: Tvoje rozladění chápu, věřím ale, že si s tím poradí, nebo to prostě vymění za nové. Renault ten motor má naladěný na 96kW, to by se mi líbilo také. Zřejmě po zajetí půjdu na chiptuning. Tam nabízí 102kW a 240 nm. Hrozně mě to láká...

Přeju rychlé uzdravení motoru.....

2016-04-27 18:12:58

teplicak: Zdá se, že auto používáme stejně, tak to máš kliku. Mě volnoběžné otáčky nikdy nepřelezly přes třetí rysku.

zdenka, 2016-04-26 22:27:20 napsal:

teplicak: mám Q 1,2 dig auto je v servisu a odstupujeme od kupní smlouvy. Reklamace nevyřízena. Z.

2016-04-27 18:24:13

zdenka: Asi mě to čeká taky, vůbec z toho nemám radost. Ale přece nemůžu 2 měsíce jezdit a pak mít 2 měsíce auto v servise bez nějakého řešení. Kdyby ten motor aspoň vyměnili, třeba bych pak měl štěstí na kus jak Teplicak. Údajně tento motor vyrábí pro Nissan nějaká Aichi Kikai v Japonsku, tak ještě tady může být zakopaný pes.

2016-04-27 18:59:10

bronson: Diky za odkazy, čítal som z nich väčšinu, hlavne som sa bál po kúpe aby aj mne sa nestrácal olej, ale zatiaľ mi vôbec nežerie olej našťastie, dúfam že to tak zostane. Na začiatku som bol trochu bojko a pozeral som to skoro každý deň či sa nestráca, ale nezistil som zatiaľ žiaden únik. Ale je pravda že za tých 10000 najazdených km už bol olej menený tri krát. Starám sa o motor a verím že sa mi za to odvďačí. Zdá sa mi ale, že tá strata oleja je iný druh problému ako ten s tou riadiacou jednotkou. Skôr ako motor ma zaujímajú (a hnevajú) občasné pazvuky z riadenia, hlavne z prednej ľavej časti. Neviem ich presne identifikovať a sú občasné, takže ani to nemôžem reklamovať lebo keď sa rozhodnem ísť s tým do servisu tak vtedy prestanú. Inak ten môj je EURO5. (jeden z prvých Pulsarov z 07/2014)

2016-04-27 19:27:18

csabika: Ahoj, tak by som tie poruchy motoru 1,2 rád trošku zrekapituloval:

prvá závada je strata oleja a druhá je taká, že motor ,,zdochne,, a po naštartovaní sa nedá pridať plyn, tento alebo podobný problém má Zdenka a Bronsom a taktiež ten pán z Bronsonovho linku na Nis. JUKU. Zvažujem či je to tým EURO6, lebo ten páns Jukom mal problém v novembri, ale auto má 4 mesiace, a to by mal mať asi ešte EURO5. Má ešte motor 1,2 aj iný problém?

2016-04-27 19:30:42

Jak zjistím nějaké info z tohoto VIN:SJNFCAJ11U1656504.Zkoušel jsem různé vyhledávače,ale nic moc jsem nezjistil...

duncho  
2016-04-27 20:46:38

tramin: zavisi od toho ake informacie chces zistit

2016-04-27 21:15:06

duncho: vsetko

2016-04-27 21:26:50

tramin: Mne tento vypíše všetko, aj výbavu aj mesiac a rok výroby http://www.vindecoderz.com/

Skús tam dať VSKDDAC13U0000694 , to je moje VIN a všetko vypíše.

2016-04-27 21:48:00

csabika: Tak tam dej můj VIN a napiš,co tam je

2016-04-27 21:54:44

tramin: vsak to tam daj, u toho tvojho nevypíše všetko, asi nemáš originál Nissan ale nejaký fake

2016-04-28 17:39:38

vrnq86: Pruhonice, cca. 3.600.- prvni garance s jejich olejem, cca. 3000.- 2.garance s vlastnim olejem, dobry pristup.

duncho  
2016-04-29 09:28:23

tramin: auto len pred nedavnom zislo z vyrobnej linky, preto nevidis viac info ako ostatni

jan
2016-04-29 11:37:51

Nevíte, proč tam mám rok výroby 2014. Když je to koupené v červnu 2015?

2016-04-29 13:23:43

jan: To je uplne bezne pri novych autach. Ja mam napriklad auto kupene 01/2012, ale vyrobene bolo 09/2010. V tomto pripade to vsak bola predvadzacka, co ma svoje vyhody (nizia cena a maximalna vybava), ale aj nevyhody (realne ma auto 4 roky, ale cenovo je niekde ako 6 rocne auta - nevyhoda pre majitela/vyhoda pre kupujuceho). Polrocny rozdiel medzi vyrobou a prvou registraciou je uplne bezny.


Odpovědět

1 ......... 119  120  121  122  123 ......... 141