Fórum - Téma


J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory


Fórum Qashqai J11 J11 - Nissan Qashqai - zkušenosti a názory

Informace o modelu: Nissan Qashqai J11


1 ......... 107  108  109  110  111 ......... 141

2016-03-27 20:00:19

Ano, ano, 1,6 DIG-T jede docela slušně Mám ho doma teprve týden, tak ještě musím počkat než trochu opadne počáteční nadšení abych mohl objektivně hodnotit. Zatím spokojenost

2016-03-27 22:36:48

scenario: uvažujete logicky, jenomže zmílená neplatí. Alespoň v tomto případě. Protože oba benzíny jak 1.6 tak 1,2 jsou z dílny Renaultu s označením tce a oba je můžeš najít v Kadjarovi. Rozdíl je jen v naladění, které si děla Nissan sám. A tet to zajímavé. Nissan je ma ve výkonech 163 resp. 115 hp a Renault 210 resp. 132 hp. V Jukovi Nismo jej najdeš vyladěn na 190 hp (platí pro 1,6) a Renault na to dává 5 let záruky. Tím je tvá logika zcela roztříštěná. To je důvod, proč jsem se chtěl na toto téma bavit, co si o tom myslíte. Nejde o to, ze jsem si měl koupit 1,6, pro naše potřeby to jsou vyhozené peníze (50 tis. Je pro mě hodně peněz a navíc toto auto stráví 95 % ve městě.) ale mohlo by to být zajímavé, nemyslíte? Navíc jsem se svezl v obou motorizacich a po městě tam nebyl vůbec žádný rozdíl. Proto jsem zvolil 1.2 a nelituji. Díky za přečtení.

2016-03-27 22:55:56

teplicak: 1,6 v nissanu neni renault motor ale od nissanu. . Nevim co jsi zkousel a nepoznal rozdil. Staci seslapnout plyn . On i ten kroutak je trochu jiny. Ja jsem mel pujcenou 1.2. Jezdil ve meste i mimo. Nebylo to spatne . Presto jsem si pockal na 1,6 a po par kilometrech a po zajeti jsem si vzpomel na mista kde jsem jezdil s 1.2 a rozdil se me hned vybavil.

2016-03-28 00:08:59

david001: ta 1.6 je opravdu Renault. To není špatně , jsou to dobre motory narozdíl od VW. Pokud jezdíš město do 50 km/hod nepoznal jsem žádný rozdíl. Musel bych jít do vyšších otáček kde je pak rozdíl jistě veliký. Krouťák nemá ale s akceleraci nic společného, určitě ne rozdíl 50 nm. Nemám nic proti 1.6 jen pro me nedavala smysl. Přeju ti hodně zábavy s tímto motorem, ať se daří

2016-03-28 08:14:51

teplicak: jak pisou zde o motoru. Preplnovana sestnactistovka je primo z dilny nissanu. Nebo mozna ty prvni? Ostatni vcetne nafty jsou renault. Ja proti renaultu vubec nic nemam. Pred tim jsem mel 2,0 Renaul a naprosta spokojenost. Jen ta spotreba nebyla uplne ok

http://www.auto.cz/test-n...hy-stupen-k-uspechu-87530

2016-03-28 08:34:05

kdyz uz jste zacali trochu resit 1.2 vs 1.6 , nemate nekdo prosim krivky vykonnu vuci otackam? nikde jsem to nenasel...

2016-03-28 17:26:48

david001: člověče, tak nevím kdo je strůjcem toho motoru. Renault ma stejný objem 1618 jako Nissan, ale nikde nemůžu najít jestli si ho vyrábí každy sám nebo společně. Vzhledem k tomu, ze se Nissan i Renault vyrábí v Evropě vsadil bych na motorárnu u Renaultu. Také jsem se spletl, ze ho mají v Kadjarovi, tam není jen 1,2. 1,6 mají v Espasovi, meganovi a tuším i v Talismanovi. Každopádně ho mají naladěný v několika výkonnostních variantách.

Takže v X-tuningu na 1,2 nabízí za 10 tis. Výkon 102 kW a krouťák 228. Záruka 2 roky a budou o tom vysílat na Primě v autosalonu 2.4. Tak na to schválně mrkněte. Docela se mi to zamlouvá.

2016-03-28 17:28:36

frost.silenec: našel jsem to pro 1.2 na x-tuningu, kde je graf původní i po chipnuti. Mrkni tam.

2016-03-28 18:13:49

teplicak: dekuji, grafy ocisteny :) a pridany take pro 1.6

==>> a co z tech grafu lze vycist? to co jsem psal v tom srovnani, charakteristiky motoru - http://www.nissanclub.cz/...-6-tekna-mega-test-298709 , respektive to co mozna tady nekdo zminoval nahore:

  • pokud jste lidi tak vetsinou ve meste nejedete jako prase a tim padem nevytacite motor nad 3000-3500 otacek, podle cisel v grafu motory skoro identicke jak Vykon tak Kroutak, napriklad to mohu potvrdit i prispevkem od Teplicaka par radku nahoru - do 50 KMH tam neni extra rozdil. Realne pocitove a asi logicky ten rozbeh pujde o trosku lepe 1.6ke , ta bomba prichazi az mimo okresky a vytoceni te 1.6ky nad 3500 otacek, tam Vas to zarazi do sedacky a vykon exponencialne narustat, kdyzto 1.2ka bude jen trosinku pridavat.

tak jsem rad ze jsem ty grafy nasel a ze to dava hlavu i patu jak v mem testu tak i na papire

2016-03-28 19:41:12

jagapap: ahoj, ano v bielej je pekny, ale dnes som videl cierny a tiez pekny, ale aj ta tvoje je pekna farba, zaujimava a hodi sa na to auto. Ako s tankovanim, je to citit, ze tankujes 100?

2016-03-28 19:42:21

frost.silenec: tvůj příspěvek porovnání 1,2a 1,6 považuji za velmi solidní. Kdyz jsem výbiral výbavu a motor, nespal jsem asi 7 dni vkuse....😅😅😅 velmi mě lákala 1.6 n-tek resp. N-Connecta, ale rozdíl cca. 110 tis. se mi zdálo jako rozmařilost a přeci jen nejsem milionář. Vybrali jsme nakonec se ženou 1.2 acenta + safty pack a s odstupem času jsem rád, že jsem nepodlehl ďábelskemu chtíči.....👹👹👹 těd si ještě pohrávám s myšlenkou tuningu. To se ale ještě uvidí

2016-03-28 20:46:34

teplicak: ja by som to urcite nerobil, kamarat to dal robit na C5 auto slapalo jako blazon, ale cca po mesiaci nastali neustale problemy s otackami, nasledne tahom, turbom, az to dal nakoniec do povodneho stavu a nasledne po roku predal s velkou stratou, ale velkou radostou, ze sa toho zbavil. Takze za mna,v ziadnom pripade!

2016-03-28 21:23:37

mario17: díky za názor, určitě ho budu evidovat. Je pravda, ze jsem spokojený už teď tak proč pokoušet ďábla.

2016-03-28 22:38:01

Ahoj, vcera jsem si auticko hezky rucne myla a lestila a vsimla jsem si, ze steras pred ridicem odira kapotu, kdyz se zvedne. Vsimli jste si toho jeste nekdo? Kapotu mam zavrenou poradne, zkousela jsem ji i zvednout a zavrit, ale nic se nezmenilo a mam tam asi 2,5cm dlouhej oderek na hrane kapoty myslim, ze u pulmilionoveho auta by tyhle detaily meli byt dotazene :(

2016-03-28 23:00:11

vrnq86: Ahoj, nevím jestli jsem správně pochopil dotaz, ale stěrače se mají zvedat pouze pokud jsou "zaparkované" v tzv. servisní poloze. V opačném případě dojde ke kontaktu s kapotou.

2016-03-28 23:29:43

scorpion60: ja jsem zenska a dokonce blondyna, ale fakt by mi ani nenapadlo ty sterace zvedat jinak nez kdyz jsou dolu, v servisni poloze ;) ja zitra hodim foto :)

2016-03-28 23:37:57

vrnq86: Servisní poloha znamená, že ramena stěračů se zastaví cca uprostřed svého stíracího kroku. Jukni do příručky, jak je tam dostat. Vzápětí po otočení zapalování do polohy STOP dvakrát zvedni rychle za sebou páčku na ovládání stěračů a oni se zastaví tam kde mají. Teprve pak je můžeš bez problémů odklopit od skla. Dolů neznamená servisní polohu

2016-03-28 23:52:15

scorpion60: tak jsem blondyna... Ale rozhodne nejsem jedina, jelikoz kamos, co ma taky QQ ty sterace zvedal na avym aute uplne stejne, kdyz byli dolu.. Dik :)

2016-03-29 19:16:47

nak to asi nechapu, dneska rano jsem to zkousel, opatrne, pomalu a oba dva sterace mi nikde nezavadi, maximalne jeden o druhy kdyz zvolim spatne poradi, respektive prepokladam ze mate jinak nastavene pruziny a tim padem pri otevreni steracu to u ridice muze zavadit, ja tam ale mam aspon 3cm mezeru jeste...

2016-03-29 20:32:34

frost.silenec: Je možné, že i v tomto existuje více verzí. U mého QQ je stěrač před řidičem dost schovaný pod kapotou. V uživatelském návodu mám manipulaci popsanou v kapitole 2-34 pod názvem Zvedání ramen stěrače (je-li součástí výbavy). Z mého pohledu je to zbytečná komplikace, ale tak to je. Je klidně možné, že později od toho upustili. Pokud nezapomenu, tak to zítra naskenuji a pro zajímavost sem vložím. Myslím ale, že už se to tady kdysi řešilo, proto jsem si na to dal bacha

Už jsem to našel, viz níže. Akorát, žu tu aktivaci mám trochu jinou než je níže popsáno

MirasQC, 2014-08-03 14:49:56 napsal:

Chci se informovat ohledně stěračů na QC 2014.Když jsem chtél umýt přední okno tak stěrač na straně řidiče nejde naplno zvednout,protože se škrábe barva na kapotě.Máte někdo stejnou zkušenost?

2014-08-03 17:41:09 (1 let, 8 měsíců) 1x edit

mirasqc:

Vdaka briliantnemu navodu od Nissanu, tam nie je o tom zmienka, ale servisna poloha stieracov sa tam spomina.

Je to jednoduche, hned po zapnuti zapalovania, kratko dva krat po sebe tukni do packy stieracov smerom hore a stierace sa daju do servisnej polohy.


Odpovědět

1 ......... 107  108  109  110  111 ......... 141