Fórum - Téma


J10 - Qashqai 1.6


Fórum Qashqai J10 J10 - Qashqai 1.6

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 2  3  4  5  6

2012-02-05 13:24:38

a ak si precitas ten test...stotoznujes sa s tym redaktorom? bol dost kriticky.

2012-02-05 13:49:39

for david3658 :

Zajímavá recenze, ale s redaktorem se vůbec neztotožňuji. Když koukám na motoristické pořady a čtu recenze v časopisech, tak páni redaktoři hodnotí špatně většinu aut a třebas jen proto, že v přístrojové desce byly použity plasty. Řeknu to takhle, každý z nás nemá asi hned na auto v plné palbě a na to, aby si za příplatkovou výbavu doplatil nemalé peníze, které jsou mnohdy v řádech statisíců. Každý nepotřebuje auto, které má velký výkon a jede přes 25O km za hodinu a ani nepotřebuje velké zrychlení na předjíždění (i když na dálnici je to výhoda). Někdo si koupí Fábii v základní výbavě s kličkami na stahování oken a někdo si koupí auto přes 2 mega a spokojen není. Záleží na každém z nás, co si koupí. Vývoj aut a jejich modernizace jde hrozně rychle dál, podobně jako u mobilů, kterej je po půl roce vykopávka. Mě osobně se QQ líbí a právě ta 1.6 ve výbavě I-WAI, proto jsem si ho koupil. Nechtěl jsem dvoulitra a ani nafťáka i když jsem na to měl, prostě jsem spokojen s bezproblémovou 1.6 tkou. Její výkon mě bohatě stačí, není to žádný závoďák, ale ani žádný lenoch. Řízení a i řazení je úplně normální. Už jsem tu psal, měl jsem předtím několik jiných nových aut, včetně nového Fluence, Peugeota 207 SW a Opela a řízení a řazení se mě zdá úplně stejné jako v QQ, tedy bezproblémové. Nevím co redaktoři pořád plácají za blbosti. V práci jsem měl možnost jezdit ve služební Octavii a Fábii a žádný rozdíl v přesnosti jsem nezjistil. Jako normální řidič a uživatel auta jsem nepoznal žádný rozdíl, spíš naopak Renault i QQ byl v kabině pohodlnější. Co se týče kabiny, tedy přístrojové desky a použitých materiálů, tak QQ není tak špatný a mě osobně se zase víc líbí než třeba Octavie a třeba i víc než KIA Sportage, nebo Mitsubishi s kterými jsem měl možnost srovnat. V nich jsem měl pocit jako bych byl u kolotočů, ale to je můj pocit a nikomu ho nevnucuji. Mě se ta strohost v QQ líbí. Je jasné, že bych pár změn uvítal, jako je třeba dvoubarevná palubní deska, USB pod rádiem, místo v loketní opěrce a další malichernosti, ale je to bohužel tak jak to je. V každém autě se najde něco co chybí a co není, oni to snad dělají výrobci schválně. Nechápu třeba to, že elektrická okna nemají impulsní stahování, to mě vadí nejvíc. A co mě ještě vadí, že víko kufru je vážně nízko, takže občas obouchaná hava, to mohli udělat klidně o 25 čísel víc výklopné. Co zase naopak oceňuji je větší světlá výška a s QQ v pohodě zajedu tam, kam jsem se s předešlými auty bál zajet a o to mě šlo. Čtyřkolku jsem nechtěl, protože jezdím většinou po městě a nevyužil bych ji, tudíž ani dvoulitra v benzinu, který by měl o dost vyšší spotřebu. Jak jsem řekl jsem pouze uživatel a ne automechanik a vidím to takhle. Ty kecy by si páni redaktoři mohli odpustit, u nich jsou 5 letá auta na odpis, jenže hodně lidí na nová auta prostě nemá.

2012-02-05 13:51:49

JInak pokud by jsi chtěl větší kufr, tak zvol QQ + 2. Ten kufr je vážně větší a jdou tam sklopit a posunovat zadní sedadla, ale podle mě pokud nejsi stěhovák, tak normální QQ stačí. Éru kočárků já už mám za sebou.

2012-02-05 13:59:06

dakujem za odp.

2012-02-05 14:02:45

Rádo se stalo,a le je to jen můj názor, a co uživatel QQ, to určitě jiný.

2012-02-05 16:07:44

Stotoznuji se s Dismay.Ta recenze je uplne zcestna.1.6 vubec lina neni a atakuje hranici 200km/h.Samozrejme,ze v te rychlosti auto nejede za 8 litruOsobne jsem z vykonu auta hodne nadseny.Pred QQ jsem mel Astru 1.6 a tam byl vykon o dost mensi.Kvalita spracovani je take na dobre urovni,zadne kraplave plasty QQ nema.Snad stredovy panel je tvrdy,ale to je asi zamer.Kufr ma 410l,coz presahuje vetsinu hatchbacku a jine crossovery je nemaji o moc vetsi.Napr.Kuga a Yeti maji mensi,Sportage/IX35 snad o trochu vetsi.Jizdni vlastnosti ma s techto aut QQ nejlepsi .Vubec se QQ neboj,je to super auto za ty penize.Urcite jsou o dost lepsi recenze.Napr.nedavna recenze Qashqai vs ASX.

2012-02-05 18:18:09

Mám 1,6 Tekna 2008 a s pánem Miro Mihálikem,který sice hodnotil 1,6 stop-start Acenta souhlasím jen na první stránce dané recenze a to jen s něčím . Samo,QQ problémy má,nebo měl - viz tlumiče atd.Ale které auto všech značek nemá problém . A tvrzení že má horší jízdní vlastnosti než Mitsubishi ASX, Škoda Yeti a VW Tiguan.Pro mne má lepší jízdní vlastnosti VW Tiguan.Mitsubishi ASX bych srovnal stejně,ale Yeti . Ale sto lidí,sto jiných názorů

2012-02-08 15:07:10

tak ja suhlasim s tou recenziou do bodky...

je kriticka, ale v pravdiva.

bohuzial.

2012-02-08 18:48:17

Tvůj názor, nikdo ti ho nebere. Já jsem naprosto spokojen a pokud by se nějakým způsobem hodnotilo jiné auto, tak by nedopadlo lépe.

2012-02-08 18:49:46

Venku zima jako v Rusku a na QQ naprostý spoleh. Jezdím každý den a zatím nenastal žádný problé. Staruje perfektně, topí hned, nezjistil jsem nic, na čem by se zima vyřádila a nebo něco, co by v těch mrazech nefungovalo.

2012-02-08 19:08:34

Protože máš benzína .

2012-02-08 20:30:08

No jasně .... vždyť jsem snad teď v tématu 1.6 benzin ne? Nebo ty woe jsem to naspal zas do té 1,5? Nepleť mě hlavu.

2012-12-21 22:18:59

Mám nový Qashqai 1,6i Acenta s manuálnou 5st. prevodovkou.

Chcem sa opýtať, ako vám ukazuje ukazateľ (šípka) optimálneho preradenia na výšší rýchlostný stupeň, pre ekonomickú jazdu ?

Mňa to núti jazdiť okolo 1500 ot/min. Pri 1750 otáčkach sa rozsvieti šípka, aby som preradil vyššie.

Ja som nikdy nebol nijaký vytáčač motorov a viem, že moderné motory zvládajú bez problémov jazdu na nízkych otáčkach, ale toto sa mi zdá na benzínový motor až príliš málo. Myslel som, že optimál bude 2000-2300 ot.

Uvažujem, či náhodou nemám počítač nastavený na naftový motor, alebo, či to nesúvisí so zábehom nového motora. V príručke sa píše, že pri zábehu sa motor nemá moc vytáčať, má sa jazdiť na nízkych otáčkach a teda včas preraďovať.

Preto by ma zaujímalo, ako vám to ukazuje na iných 1,6tkách.

2012-12-21 22:49:53

Mně to ukazuje taky tak. A při prodeji mi řekli, že mám auto pří záběhu vytačet tak na 2 500, tak nevím... Teď řadím, jak jsi psal 2000 - 2500

2012-12-22 16:51:51

EKO pocitac ukazuje sprostosti aj napr. na Octavii. Je hovadina jazdit s benzinakom na 1500 rpm, obzvlast po meste. Pocitac ti len radi, ako jazdit ekologicky, t.j. s teoreticky najnizsou spotrebou. Je to logicke - cim nizsie otacky, tym nizsia spotreba. Ale chudak motor...

2012-12-22 18:49:28

Logické je to len na prvý pohľad, graf mernej spotreby hovorí niečo iné...

2014-05-23 19:35:07

Mozna to do tohoto vlakna nepatri, ale mozna nekdo bude mit nejakou zkusenost. Mam QQ 1.6, auto ma najeto pres 10 tisic. Pri poslednich delsich jizdach jsem zpozoroval chovani motoru v situaci podrazeni z 5 stupne na 4. kdy motor jde do zaberu, akcelaruje a najednou ucitim takove male "drbnuti", nevim zda to takto nazvat, ztrata otacek ani ne na sekundu. Auto po tomto malem skubnuti zacne dale akcelerovat. Vim ze tento motor HR16DE ma dva vstriky na valec a proto je tak usporny, pri nizkych otackach jede pravdepodobne na jednu trisku, v zatezi se pripina druha. Tento jev jsem zpozoraval az nyni v dobe kdy pouzivam klimu. Muzete zde nekdo k tomu napsat svuj nazor. Jsem laik a samozrejme nejlepsi reseni bude diagnostika to je mi jasne.

2014-11-19 20:20:51

čaušte, nemáte někdo zkušenosti s touto aditivací do benzínu??? http://www.millersoils.cz...petrol-power-ecomax?c=102

2014-11-20 07:28:31

Nejsem odborník, ale neudělá podobnou službu vysokooktanový benzín? Já do QQ 1.6 tankuji asi 2 roky OMV 100 okt a subjektivně si myslím, že auto lépe táhne a mám spočítáno, že úspora benzínu pokrývá rozdíl cen. Navíc by v něm údajně neměla být biosložka nebo tak velké množství.

2014-11-20 08:35:26

stitched: Aditiva od Millers Oils používám skoro rok v motoru 2.0 benzín. Motor ztichnul, subjektivně lépe jede zejména v nízkých otáčkách je znát trochu vyšší výkon. Beru to hodně i jako prevenci. Jak píšou:

  • Zvyšuje oktanové číslo benzínu o 2 jednotky.
  • Efektivně a v krátké době čistí vstřikovací trysky a sací ventily.
  • Redukuje usazeniny ve spalovacím prostoru, zvyšuje čistotu pístů a sacího potrubí.
  • Díky efektivnímu prohoření a spálení dávky paliva dochází ke snížení jeho spotřeby.
  • Vylepšuje výkonové parametry motoru – nárůst výkonu.
  • Chrání palivový systém před korozí a opotřebením.
  • Přispívá k hladšímu chodu a nižší hlučnosti motoru.
  • Zlepšuje studené starty.
  • Snížení emisí uhlovodíku a oxidu uhličitého.
  • Ochraňuje a zlepšuje efektivitu katalyzátoru.

Doporučuju vyzkoušet i jejich NANODRIVE oleje. Je to firma, která dodává produkty do závodních aut a motorek a mají s tím hodně zkušeností.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6