Fórum - Téma


INVI Nissan Almera GTI


Fórum O vozech našich členů INVI Nissan Almera GTI



1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 29

2013-04-17 18:23:13

Přemýšlím buď VZR, nebo JDM 2 nebo 3 mřížkovou.

2013-04-17 19:35:12

invisibl3: ten font písma gtI určitě jen jako v originálu,ať je to autentický

Grill když né vr-z,tak jdm 2 viz foto

NO_HITS  
Laďa
2013-04-17 20:14:26

bmarcellus: jj tato maska a Lucino sou 2 nejhezčí co na almeru sou

2013-04-18 09:41:25

S těma 17kama by to chtělo poslat trochu k zemi, takle to vypadá jako trakař nebo fábie scout

Jamyz, teď jsem přešel na 215/40 (takže stejný profil jako invi) z 205/50 a tvrdost je furt stejná, ona totiž ta šiřší guma už nemá tendenci do těch děr zapadnout, jak je niží drží víc tvar, nekolabuje bočnice, takže pokud to není díra na celou šířku kola, tak je to naopak lepší. A pokud ta díra odpovída velikosti kolu, tak už tě žádný balonovitý profil nezachrání, prostě do ní zahučí a s ránou od podvozku zase vyskočíš zpět. Jediné, co může vyšší profil zachránit je samotní ráfek, který si víc oddychne v případě balónu.

2013-04-18 09:59:52

arteee: Arteee nečte příspěvky. :D

2013-04-18 10:05:17

Ale čtu, ty nečteš, ja psal "trochu", což BC podvozek rozhodně nesplňuje. Viz tvůj obrázek, zase zalezlý zadní kola v podbězích se mi nelíbí, vypadá to jako nějaký citrón BX, nebo když máš vymlácený podvozek. Nehledě na to, že budeš po Praze trpět, já trpím, a to to mám výš než BC podvozek na nejvyšší nastavení

2013-04-18 10:10:36

arteee: Já to srovnával s origo rozměrem Almery, 195/55 R15. Letní mám 215/40 R16 a tvrdé mi přijdou dost, je to hrozné na těch našich cestách Ale zase naopak, jakmile je cesta pěkná, tak to drží neskutečně.

No a samozřejmě máš pravdu, jakmile trefíš pořádnou díru, nezachrání to nic.

PS: přesně takové trpění jsem měl na mysli, ale dá se na to zvyknout

2013-04-18 10:16:21

arteee: to nastaveni zadek niz, nez predek je spravne... a s BC muze zvysovat/snizovat jak chce. A snizeni na tvrdost vliv nema, tam je to jen o spravnem vyberu pruzin.

2013-04-18 10:33:58

A hlavně takové to "po praze budes trpet". Do prahy nejezdim do centra a tady v okolí ty díry znám. A tvrdej podvozek chci :) A ten obrázek je prostě bomba. A už mám hotovou verzi se žlutýma mlhovkama a znak je zpět tak kam patří :)

2013-04-18 10:58:03

No Invi, myslel jsem to všeobecně. I Judy občas trpí, mohl by vyprávět, aby zajel do myčky, musí sebou vozit fošny, protože jinak by tam ani nevjel a pod. Takle to bylo myšleno. Parkování napříč je ftipné, každej stojí nad obrubníkem, jak nemůžu a zadem mi trčí o půlku auta ven do silnice, nájezdy, přejezdy, retardéry, musím jet pomalu a opatrně, zatímco na mě závodnící s octaviemi troubí, proč kur.va brzdím, když oni to přelítnou v 50km/hod. To nebylo o dírách, světlá výška versus díry ti můžou být u prdelky ale ty jiný věci ne. Já občas lituji, že tím zbavuji auta té "univerzálnosti", aktuálně vůbec nelituji, že jsem nešel do toho BC podvozku, protože bych vlastně nemohl pomalu jezdit vůbec.

Jagy, o tomhle jsem vůbec nemluvil, mluvil jsem o světlé výšce obecně, viz text výše. O tvrdost ani rozdíl ve výšce předku/zadku jsem se ani nezmínil... ???

2013-04-18 12:56:45

invisibl3: Stále neviem prísť úplne prísť na to, či sa mi to páči alebo nie. Na pôvodnom podvozku tie kolesá vyzerajú ešte väčšie než sú a je to hrozne vysoké, ale inak sú pekné, hodia sa

..... zas na druhú stranu, pri znížení veľmi dobre vpredu vypĺňajú blatníky, dokonca mi to neskutočne pripomína Ačkovú až takmer Kitkar Almeru, vzadu to je pre mňa kameň úrazu, neviem sa rozhodnúť..valcovaniu sa teda nevyhneš. (čo by mohol byť problém v zime).. ale ako celok super !

Ku tej výške ... pri 17" na Almere, aj keď ju dáš nízko, si myslím že to nesadne úplne na brucho, ale to by vedel povedať skôr Maťo, on má 17" a mal aj štelovák.

Čo sa týka grafického návhru... je tak jednoduchý a trefný, až je neskutočne pekný ! teším sa na reálnu verziu, som zvedavý ako to ukáže

2013-04-18 14:00:30

tohle je něco co mi na BC vadí, pokud se nedá nastavit na stock výšku primery. jít o víc jak 2-3 cm dolů tak nezajedu na chalupu do dílny, nezajedu k baráku na parkoviště a urvu nárazník při příjezdu na nejlevnější benzínk u nás ve městě, tam bych se nedostal...nikde bych se nedostal bez fošen:D už teď je to porod. nezajel bych k přítelkyni na vesnici ani, nezajel bych do jejího baráku, nedostal se na tenis přes retardéry ani do bazénu, nechytám se v nákupáku v nadzemních parkovištích:D je to škoda, ale BC je něco co si na daily nikdy koupit nemůžu kor v kombinaci s 15tkama:D

romik: kápni božskou, dostaneš se do futura vůbec v hradci s BCčkem?

apropo ty zadní kola zalezlý vypadají hrozně. to bych je radši vytáhl už z těch podběhů

2013-04-18 14:17:10

On ten BC neni zase tak extremne spatnej nebo nizkej, ale je jasny ze nejaky fakt ostry najezdy ci vyjezdy budou asi problemovejsi. S 15" kolama je to ale spatny, viz. jak ma nebo mel romik, to je sileny. Se 17" mi to prislo vcelku dobry. Ale ja jsem spokojen s Weitec pruzinama, decent snizeni a vsude se prejede bez problemu.

2013-04-18 15:18:21

Ja uz z toho nedelam daily gti ale sport gti, takze to ze nezajedu nekam mi je jedno do doby nez to budu resit. Nemam rad "co kdyby" ja jsem takovej ze az se to stane tak se to stane a bude se to resit :)

2013-04-18 16:18:56

ja mam 17 kolesa a podvozok od Tein-u /Superstreet/, predtym som jazdil D2R. Momentalne obuvam pneumatiky 215/40/17, vsetky sezony predtym 205/40/17. Co sa tyka vysky - mam to nastavene troska pod urovnou max. vysky. S autom sa da "normalne" jazdit, ale samozrejme do niektorych podzemnych/nadzemnych garazi nevojdem. Mensie retardery nie su problemom, vacsie musim prejst bokom /vzdy kazdy pozera co robim - pri vyjazde na retarder plny rajd do jednej strany, potom do druhej/. Na obrubniky "neleziem", ale na tie mensie nie je problem /vzdy cuvam/, na tie vyssie samozrejme problem je. Urcite su to obmedzenia, ale zalezi co clovek chce. Idealne riesenie neexistuje.

A este jedna poznamka - na vacsine tychto podvozkov sa zmenou vysky - ak sa to nerobi dobre - meni aj predpatie pruziny - to treba pozriet, aby vzdy zostala pruzina rovnako a nehybat tym, resp. iba podla navodu /v pripade ze to robite doma/. Ja osobne som co sa tyka tvrdosti pocitil aj zmenu rozmeru v pneu - teraz je to lepsie, kedze guma je troska vyssia...

2013-04-18 16:23:01

Umyto :)

2013-04-18 16:29:44

Almeragt: Jak rikas. Jen teda napr. u N14/N15 BC Racing predpeti nezmenis, tam se toci s celym spodnim ulozenim.

K P11tkarum: Priemera musi dolu

2013-04-18 16:39:31

To je citrón bx z jagyho zbierky Arteee

2013-04-18 16:46:48

este doplnim ze ak som presiel na 215/4017 - Advan AD08 - musel som dat zaklepat /zavalcovat/ blatniky, lebo som "chytal" na zadnej naprave okraj pneu pri prepruzeni... S klasickou 205/40/17 pneu som tento problem nemal

2013-04-18 19:59:46

Invi,

jdeš na to dobře a tvrdě.Nenech se odradit dailystama - furt ňákej kompromis

Almera má jen dvě nastavení:

1. série,se kterou budeš nejrychlejší i na rozmlácených a zvlněných cestách a můžeš brzdit na krev a nebát se karambolu nárazníku,dorazů atd., nebo:

2. hardcore,se kterým se parádně nekompromisně svezeš nejen v Mostu a tam si to užiješ náramně a já budu jen v koutě plakat

Mimochodem žlutý mlhovky mám v hlavě už celou zimu


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 29