Fórum - Téma


INFINITI G35SPORT SEDANxNISSAN 350Z 2007


Fórum Pokec všeobecný INFINITI G35SPORT SEDANxNISSAN 350Z 2007




2008-04-30 18:32:29

Neni nahodou v infiniti g35sport sedan stejnej motor jako v nejnovějšim nissanu350z taky ten co toci 7500otacek a je z 80% novej???

 Svobi
2008-04-30 19:05:45

je to mozny dost motoru co je v nissanu je i v infinity

2008-04-30 20:38:41

Všechny Nissan V6 mají základ v původním VQ (označení Infiniti je jen pro některé trhy, v Japonsku se G35 prodává jako Nissan Skyline). Motor VQ35HR (vysoko otáčkový) je odvozen od VQ35. VQ37VHR má 35% nových dílů oproti VQ35HR.

Estimated at 330 horsepower and 270 lb-ft of torque, the new "VQ37VHR" contains approximately 35 percent new and unique parts from the new VQ35HR engine introduced in the 2007 G35 Sedan just last year. Both the Coupe’s VQ37VHR and the Sedan’s VQ35HR engines are based on the award-winning VQ engine series, named one of the "Ten Best Engines" by Ward’s Auto World magazine for 13 consecutive years.

2008-05-01 10:51:03

MaxSE: ako by si subjektivne ty osobne zhodotil motory VQ proti 6valcom BMW? Priebeh vykon, spolahlivost, spotrebu ale aj take ako zvuk a pocit z motora?

2008-05-01 11:19:06

VQ byl nekolikrat ocenen jako motor roku, pokud se nepletu.

2008-05-01 17:08:28

Mohu srovnat VQ30 z roku 2001, kdy jsem měl jak Nissan tak BMW. Motory byly výkonem na stejné úrovni, ale BMW bylo lehčí, mělo zadní náhon, takže mělo o něco lepší akceleraci. Oba motory naprosto spolehlivé. Před tím jsem měl řadový 2.5l šestiválec v Datsunu 240Z. Na tu dobu naprosto vyjímečné auto. Těžko říct jaká bude spolehlivost dnešních motorů, oba jsou nové a oba používají téměř totožný a dost složitý systém měnění profilu vačky a zdvihu ventilů.

Maximu jsem měl 6 let bez jakékoliv závady. Jednou při STK mi napsali do protokolu únik oleje. Řekl jsem mechanikovi ať mi ten únik ukáže, protože z auta nikdy neukápla ani kapka. Mechnik mi odpověděk, že z každého auta teče trochu oleje. Jednou mi zase napsali rezavé výfukové potrubí. Také jsem chtěl vidět jak nerez rezaví.

 Svobi
2008-05-01 17:44:30

Jo tak to je fajn oni si vzdy neco musi vymyslet

2008-05-01 20:26:45

Srovnávat moje BMW s Maximou nejde, jsou to zcela odlišná auta. To bych musel přirovnávat s G37 o kterém jse vážně uvažoval, ale když jsem uvážil potíže s přihlašováním v Česku, rozhodl jsem se pro BMW. Jediná slabina na kterou si u G35 a G37 stěžují je převodovka (u Mximy to byla také slabá stránka). Je dobře, že do GT-R montují Getrag.

Jinak všechny Nissan motory byly vždy výborné. V závodech mi explodovali 3 motory. Jeden VW ve formuli V a dva Fordy v Lotusu. Pokaždá z nich zbyl šrot.

2008-05-01 23:48:20

jagy: ano to je mi znamo dokonca to sem skopiroval MaxSE ze bol 13rokov nepretrzite medzi naj 10 motormi roka. Viem ze je to spickovy motor a preto sa pytam na zrovnanie s BMW. MaxSE: napriek tomu mi ide o zrovnanie nie celkom zrovnatelneho ide mi o pocit v Maxime co si mal a BMW co mas teraz, pripadne co si mal. Ide mi cisto o pocit z jazdych vlastnosti a pocit pre vodica. Co je jasne ze v tazssom aute je to ine, ale aj tak

2008-05-02 09:21:40

Psal jsem, že se Mxima s E92 nedají porovnat protože jsou to auta v jiné třídě. E92 je coupe je hodně nízké a moje manželka nadává, že se do toho špatně leze. Na příklad když jsem chtěl vyměnit kola, nevešel se pod auto hever. I když Maxima měla sportovní podvozek, jízda nebyla tak tvrdá jako v BMW. Na D1 se skoro nedá jezdit v pravém pruhu vymlácenném od kamionů. Jízdní vlastnosti BMW jsou ale o třídu lepší. Tam kde s BMW projedu v pohdlí zatáčku s plynem na podlaze, s Maximou bych si to nedovolil. Je to hlavně dáno zadním náhonem a vyvážením auta. BMW má

hodně dílů z hliníku a plastu a také stojí o třídu víc. Další věc je řazení rychlostí. U Nissanu to bohužel vždy byla slabá stránka, naopak BMW měli vždy výborné převodovky.

2008-05-02 09:59:47

MaxSE: bola by asi hamba pre BMW keby to bolo inak. Inak ta dialnic aje naozaj zufala. Na vacsine aut ale funguje tak ze ked ides nad istu rychlost tak je to znesitelnejsie ako 100km/hod. Jazdit tu dialnicu denne ako niektori ludia, tak za rok dva su v haji minimalne tlmice

2008-05-02 11:55:46

No ja to myslel trochu jinak vim ze to sou vsechno motory VQ ale jestli v G35sport sedan neni ta nova verze jako je v nejnovějsim 350Z.

2008-05-02 15:50:10

Všechny G35 a 350Z mají stejný motor 3.5l (3 498 cc) VQ35VHR 306 hp @ 6 800 rpm, 268 lb-f krouticí moment (torque).

3.5-liter (3,498cc) V6, aluminum-alloy block and heads. Low-friction molybdenum-coated pistons.

Double overhead cam (DOHC), 4 valves per cylinder with microfinished camshafts. Continuously Variable Valve Timing Control System (CVTCS) for intake and exhaust valves.

High-flow tuned induction system


Odpovědět