Fórum - Téma


Imobilizační relé - umístění


Fórum Primera P11 Imobilizační relé - umístění

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-07-03 22:42:52

Byl by mi někdo schopen poradit, kde se nachází imobilizační relé (které rozpojuje vodič ke startéru při startování bez originálního klíče) originálního alarmu/imobilizéru NATS na Primeře r. v 1998 Hatchback? Za radu předem děkuji.

2008-07-04 06:52:59

Tak to slyším poprvé, že by něco takového existovalo a že by šel Nissan nastartovat bez originál čipuv klíču.

2008-07-04 09:09:59

Ale vždyť píšu, že hledám právě relé, které řeší to, aby Nissan NEŠEL nastartovat, když se startuje neoriginálním klíčem. Je to relé, jehož cívka je zapojena jedním vývodem na spínací skříňku a druhým vývodem na řídící jednotku alarmu NATS (podle schemat v knize Nissan Primera - Jak na to). Ovládané kontakty tohoto relé jsou zapojeny v cestě kabelu od spínací skříňky (poloha startování) ke starteru. Jde mi o to, kde fyzicky toto relé mám hledat. Mám problém s tím, že na proudové cestě "akumulátor - spínací skříňka (poloha startování) - kontakty hledaného imobilizačního relé - starter" je při startování někdy (teď čím dál častěji) velký úbytek napětí cca 3V (velký přechodový odpor), který způsobuje, že nelze nastartovat - starter ani necvakne a samozřejmě se tím pádem ani nezačne točit. Když ale v tomto problematickém stavu propojím kabelem akumulator a cívku starteru, bez problému se starter začne točit. Takže problém není ani v akumulátoru (nový), ani ve starteru (repasovaný), ale právě v proudové cestě, kterou jsem popsal. Jeví se to tak, že je načatá spínací skříňka (kontakty stratování) nebo kontakt v hledaném imobilizačním relé. Spínací skříňku najít umím , to relé zatím ne .


Odpovědět