Fórum - Téma


Homokineticky kloub


Fórum Almera N15 Homokineticky kloub

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2

2007-07-30 07:14:38

Nevíte někdo jak vypadá homokinetický kloub u Nissana Almery r.v 96 ? Potřeboval bych fotku tohoto kloubu asi bude třeba vyměnit a zajímalo by mě jak to vypadá

2007-07-30 08:26:30

je to mimo misu...vubec ti to nepomuze ale jen se chci zeptat kolik km mas najeto?

2007-07-30 09:44:40

Obecně takhle,jsou dva - vnitřní a vnější,prodává se vždy sada se sponama,manžetou a mazací náplní.

2007-07-30 15:35:58

hele Resiku mám najeto 96 tis km a mám problém při zatáčení do leva tak v 60km rychlosti mi něco klepe na levý straně nebo na pravý je to takový neroznatelný nejdřív jsme se dívali na čepy Ramene tam byl vadnej na pravý straně měl vůli tak jsme ho vyměnili ten zvuk přestal a ted se objevilo zas tohle a všici říkaj že by to mohl být homokineták tak jsem jen chtěl vědět jak vypadá . Nebo myslíš že byto mohlo být něco jinýho ???

2007-07-30 16:12:21

homokineticky klb je počuť pri rozbiehani, tj. ak odbočuješ na križovatke a trochu viac pridaš zapraska to, stichne ked sa kolesa vyrovnaju. nikdy nie pri 60 km rychlosti. Podla mna to moze bit vyvazovaci zavazie na poloosi, je to taky gumeny kotuč na poloosi, myslim že na pravej, určite na tej ktora je dlhsia. Ak nie ono, potom iba ak niektore ložisko.

Hm, este je možne že vnutorny homo. klb, ale to nepredpokladam.

2007-07-30 20:04:41

NO to máš pravdu při rozjíždění a když zatáčím do prava tak je slyšet ten zvuk TO jo to taky ale i jak jsem psal při 60km rychlosti je to taky slyšet .Já když jsem kupoval tu Almeru tak byla prasklá manžeta na levý straně . je to hned ta první co je za kotoučem a do dneška jsem nebyl schopnej jí vyměnit jen jsem jí vždycky omotal něčím pevným aby tam nešel bordel atak by to třeba mohl být i problém v tom . Vůbec nevím v čem je problém a nechci měnit nějakou věc která je třeba ještě v dobrým stavu .

2007-07-30 20:15:47

Ridick: Něco podobného jsme řešili a jak to popisuješ, mohl by to být homokineťák. Náš mechanik to poznal okamžitě podle zvuku, který je nejspíš charakteristický pro odporoučející se homokineťák. Při výměně zjistili, že tam nebyl skoro žádný tuk. Kdysi jsme jezdili s Nissanem jinde a zřejmě to byli pěkní fušeři, když měnili manžety a tuk tam nedali. No výměna proběhla hladce a je klid. Musí hlavně sedět počet zubů, což opět v autorizovaném prodeji ND na Nissany nebyli schopni zjistit, jak to s tím počtem je. Ještě, že je spousta jiných lepších prodejců za solidní ceny a díly mají často stejně kvalitní a hned na druhý den.

2007-07-31 15:55:26

Ked to popisuješ že ti to praska pri rozjezdu, a ked si pridal aj to že maš prasknutu manžetu, tak to možeš rovno objednavať ten klb. Ja som menil na Sunny ten homo-klb, a presne mi tam davali z Almery, stal aj z vymenov niečo cez 2tisic na slovensku.

2007-07-31 19:11:23

Ahoj ,jak to tady čtu , přidávám se už k vyřčeným názorům.U kloubu se nesmí podcenit prasknutí jejího obalu, protože voda a prach udělají během krátké doby z něj jen mastnou hromadku klepajícího železa.Přitom manžety i s vazelinou se dají koupit kdekoliv v náhradě za cenu kolem 200 Kč

2007-07-31 20:30:40

a ještě jedna rada pro identifikaci, většinou je ten zvuk silnější pokud se rozjíždíš na zpátečku

2007-08-01 11:11:30

Jo jo Vím o tom na manžety jsem už koukal stojí asi 200,- jak píšeš a kloub stojí asi 1500,- tak to budu objednávat spolu.

Kentoya při zpátečce mi to nedělá jen při rozjezdu a zatáčení na pravou stranu . nevim nevim jestli to nakonec bude ten kloub uvidíme a pak to sem napíšu jestli to přestalo dělat nebo ne .

2007-08-01 13:50:20

Takže Vážení přátele ! Už jsem nato přišel ! Dneska odpoledne jsem to měl na heveru a jak je prasklá manžeta na Levým kole tak ta krátká tyč co vede od kola k motoru tak ta má vůli . Je to vlastně ta tyč co je na ní i ložisko v kole a na druhý straně u motoru tam nevim co tam je protože ta manžeta na druhý straně je OK pod tuhle u kola jsem mohl nahlídnout co tam je takže jsem viděl ložiska a nějakej ten mechanizmus co tam je .Vůbec se v tom nevyznám takže vám to tu popisuji tak jak to je ! Takže CO ted mám VLASTNě KOUPIT ???? PORADTĚ PROSIM

2007-08-01 22:09:17

Ahoj, moc to sem nepatří ale zkusím se zeptat. Při zatáčení do prava při rychlostech 20 - 100 mi něco cvaká v kole, sluším to od pravého předního kola. Při vyšších rychlostech se ten zvuk pomali ztrácí, kolem 50 je při zatáčení cítit i mírné škubání volantem. Ložizko na tom kole jsem měnil a navíc ten zvuk je v rytmu cvak..cvak........cvak..cvak..... atd, takže mě napadá jenom ten homokineťák. Při rozjezdech ani s plným rejdem není slyšet nic.

Nedávno jsem oběvil spadlou manžetu na druhém kole, tak snad jsem to v čas spravil.

Díky za rady.

2007-08-02 09:11:51

Ani bych se nedivil Vojto kdyby jsme měli stejný problém ! Možná že to bude taky ono ! Tenkrát měl i stejný problém Matýsek ale ten měl povolený Třmen na pravým kole ! Tak skus třeba dotáhnout třmen a uvidíš ! Jestli to nebylo třeba Vončo !

2007-08-02 10:51:10

Jakože brzdový třmen?

Je pravda že ten zvuk jsem slyšel i před výměnou ložiska, tenkát to hučelo (ložisko) a cvakalo. Po výměně byl chvilku klid a teď se cvakání vrátilo, hučení už ne. Takže jedině že by při výměně ložiska se ten kloub ohnul špatné místo se třeba promazalo a byl klid. Začíná mi to lést na nervy a z ježdění pak není radost, takže buď kloub jenom rozeberu a pokusím se najít špatné místo, nebo ho rovnou vyměním.

2007-08-02 12:49:01

NO když jsme se tenkrát bavili s Matýskem tak měl ten samý problém že slyšel na přední nápravě Cvakaní a po jeho dlouhodobém bádání a výměně některých dílů se nakonec ukázalo že na prasátku měl povolený Třmen tak jenom dotáhnul víc dva šrouby a měl po starostech ! Napiš mu do Interky on ti to popíše třeba přesněji . Já ani nevím jestli by natý tyči měla být nějaká vůle co ti vede vlastně z HOmokinetáku k motoru mám tam vůli když za ní zatahám dopředu a dozadu a když jsem si pak stočil kolo tak to cvakalo i do strany takže to by asi zdřejmě dělat nemělo do těch stran . Ale dopředu do zadu si myslím že je to asi normální jak jsem se díval do toho manuálu na Almery tak je natý tyči Dynamický tlumič takže to funguje jako normální tlumič jako nějaká pružina tak to musí pružit ! Ale jak říkám nejsem v těhlě věcěch znalec tudíž nevíím na jakým principu to funguje .

2007-08-03 19:09:54

Ahoj vsichni. Projev zavady co zde popisujete opravdu vypada na homokloub. Asi pred dvema lety jsem to resil na svem Sunnym N14. Prava strana. Pred par lety tam byla praskla manzeta, jakmile jsme na to prisli, davala se hned nova, ale kdovijak dlouho to bylo praskle. Spolu s vodou se pod manzetu dostane jemny pisek a prach ze silnice a to je potom jako smirglpapir. Homokloub to dlouho nevydrzi. Ja mel projevy zavady pri nizsich rychlostech pri zataceni, nejvice na kruhaku, pokud jsem lehce pridal plyn.

Jestli si klob budete menit doma, da se to zvladnout v garazi v jednom cloveku, ale pokud nemate auto zvednute, je tam blby pristup a je lepsi mit jedny ruce navic. Kloub drzi na rozperne segrovce mezi kloubem a poloosou. Je treba gumovou palici srazit dolu - to bylo pro me prave to nejhorsi, protoze poloosa neni v motoru napevno, ale chodi v manzete. Zpetna montaz uz je brnkacka, kloub se proste nazari na osu a poklepe palici az zacvakne segrovka. Jen je pak potreba nekde udelat geometrii, protoze se rozhodi odklon.

2007-08-06 11:51:35

Takže tam kde se ozívá ten zvuk natý strraně je to špatný ju ? jestli jo tak teda to bude asi na levý straně protože jsem tam taky měl prasklou tu manžetu na levým kole

2007-08-06 16:35:07

Tak tak....

2009-05-12 21:03:33

Čau nissaňáci. Mám problém. Chci kupovat homokinetický kloub v nabídce jsou 3. Os Starline(as ne) , pak SPidan a Nipparts, ale ten je dvakrát dražší. Takž eco ten SPIDAN, máte někdo zkušenosti? Mám Primeru P11 1.6 66kw a ABS mám.


Odpovědět

1  2