Fórum - Téma


Hodnocení práce servisů.


Fórum Pokec všeobecný Hodnocení práce servisů.



1  2  3  4  5 ......... 7

2007-07-11 22:10:53

S každým autem se občas do servisu musí. A špatný mechanik dovede i z Nissana udělat (obrazně) Moskviče a z majitele otráveného nespokojence který vinou servisu či dokonce jednoho zaměstnance, ztratí důvěru ke značce a co víc haní ji i dalším. Možná sem občas nakoukne i někdo kompetentní z diskutovaných opraven. A nejlepší reklamou je naopak spokojený zákazník a jeho dopručení.

LubosP: Dal jsem Ti to do interky. Doufám že problém vyřeší ke spokojenosti. Když už nic jinýho uvařej Ti dobrý kafe

2007-07-17 20:49:20

... mi volala nějaká paní, z customer service Nissanu CE, jak jsem spokojen se svým nejbližším servisem (jsem z Mostu).. no musel jsem jí říci, že bohužel, z časových důvodů musím občas k Hůrkovi, ale pak se jenom modlím, jestli to auto vůbec bude jezdit .. osobně nechápu, jak můžou takovou ostudu trpět .. naprosto mě zlomilo, když mi do Almery 2,2 dCi nalili olej Motrio, přičemž se před tím jezdilo výhradně na Mobil ... asi si to spletli s Daciií Logan ... důrazně varuju všechny před tímto servisem a nechápu, proč to vzali Beta Hase, když jsou úrovní úplně jinde (... samozřejmě i oni mají rezervy k dalšímu zlepšování ...). Přestože jsem v servisu 3 krát ročně (průměr přes 60 za rok), tak si radši vezmu den dovolené a pojedu do Rota...

2007-07-25 20:26:01

Máte někdo zkušenost s Auto Zrucký? Dík.

2007-07-26 18:53:47

Plzeňský kraj: zatím jsem nebyl ani v ROTO Plzeň ani v ROTO Mariánské Lázně. Ale na plzeňáky mám dost pifku a asi to raději odvezu do ML, protože na dotazy a prosby po e-mailu prostě v Plzni nehodlají odpovídat. Na výměnu pneu ve Stříbře (okres Tachov) doporučuji pouze pana Kováře, kontakt když tak sdělím. Jinak tady by stálo za úvahu, udělat z toho v levém sloupku "velké téma - např. HODNOCENÍ SERVISŮ" a servisy rozdělit na autorizované a neautorizované, a to v rámci ČR podle krajů. Asi by tam muselo být hodnocení podle známek nebo hvězdiček, nemohly by tam být osobní dojmy, jinak by se to rozplizlo. Denny

2007-07-26 20:48:21

Hodnocení servisů jak navrhuješ, by bylo samozřejmě nejlepší. Občas nahlédnu do klubu, kde takové hodnocení mají. Je to velmi přehledné a snad i objektivní. Jistě by to stálo za úvahu. Tato naše větev je jen takový pokus.

2007-07-26 23:11:28

Autopolis v Bratislave - dobrý prístup veľká ochota - hodnotím veľmi pozitívne (nemožnosť platiť platobnou kartou)

Summit Auto - Praha Kolbenova ul. - takisto bezchybný prístup, aj ked sa mi zdali trošku drahší ... možno len môj dojem

LionCar Banská Bystrica - kupoval som tam len žiarovky ... tož neviem sa kvalifikovane vyjadriť - prístup bol OK

2007-07-29 07:03:17

Nissan AZ-car v Šumperku začal prodávat a servisovat i značku KIA.

2007-07-29 11:32:53

Autopolis v BA - s tym platenim kartou by naozaj mohli nieco spravit Inak velka spokojnost. A nielen oproti Renaultu v Petrzalke na Panonskej, kam sme jazdili s rodicovskym Meganom.. Robili tam sami spratkovia, ktori si dolievali kvapalin kolko sa im zachcelo a k cloveku, ktory nemal max polrocne auto sa spravali akoby ani nebol..

2007-07-30 17:49:35

Já jezdím do autorizovaného servisu Kobliha v Přerově a zatím celkem spokojenost. Přístup i ceny za práci=O.K. Platba kartou je samozřejmě možná.

2007-08-05 07:23:07

Jezdíte někdo do Summit Auto do Motola? Chci se tam stavit na olej a na pár drobností. Jak? Dobrý? Dal bych to do Průhonic, tam už jsem byl (O.K.) ale mám to přez celou Prahu. Dík za info.

2007-08-05 12:15:29

Ahoj, jak jsem již psal na začátku, už tam jezdím čtyři roky a SPOKOJENOST. Pak dej vědět...

2007-08-06 14:54:33

Byl jsem zatím ve Starým Jičíně, přístup a ochota dobrý, trochu jim to trvá. Teď jsem byl nucen dvakrát zajet k Hůrkovi do Mostu a druhá návštěva se stala zatím i poslední, auto mi tam stojí a nevědí co s ním. Za ty peníze a autorizovaný servis bych čekal něco lepšího.

2007-08-06 16:28:00

Auto Zrucky, servis v Jenci u Prahy:

slusne jednani, ale neni na ne spolehnuti. Pri garancce mi nalili novy ojej i kdyz ten 'stary' mel najeto jen 5tis. km. Pry se to tak dela a ja jsem je neupozornil, ze nechci olej. Nakonec uznali svou chybu ale na nahradwe jsem se s nimi nebylo mozne domluvit. Nekolikrat mi svitila oranzova 'check engine'... lambda sonda. Nechteli hned menit lambdu, coz ocenuji. Nicmene zaver byl takovy, ze asi to lambdou neni ale ze ji preci jen vymeni nebot nevi cim by to mohlo byt. Ona ta kontrolka po deseti startech zase vzdy zhasla. Projevovalo se to pouze na delsich trasach (vetsinou jezdim po meste 15km do prace a zpet). Takze lambdu objednali v cervnu a cekam na ni dodnes presto ze jsem jim jiz dvakrat volal proc to tak dlouho trva. Pry jeste neprisla a nevi kdy prijde a daji mi vedet. Pred tydnem zase zasvitila a zajel jsem do Summit Auto na Kolbence a druhy den po objednani ji meli a vymenili. Reklamoval jsem take vadne gumove tesneni, pry ho musi vyfotit. Byl jsem tam mezitim trikrat a vzdy zapomneli... Zarucni prohlidka stala i s tou zbytecnou vymenou oleje 4500 Kc a v Summit na Kolbence by to stalo stejne. Hodinove sazby maji na Kolbence myslim o neco vyssi ale nevim jestli se tech par petek podstatne projevi na vyslene cene. Zrucky pneuservis: prosil jsem je pri prezuti na zimaky aby mi oznacili predni a zadni gumy a na jare mi je prohodili... nemeli kridu... Myslim ale ze to neni v lidech ale v organizaci. Servisman p. Breitkopf se mi pripadal velmi slusny a ochotny ale kdykoliv jsem tam byl tak bud musel nekam odjet nebo prave prijel a jeste nemel cas .... Pak tam je jeste jeden nebo dva mechanici ale ti mi pripadali spis jako pomocnici pana Breitkopfa ktery stale nekde lita a je odvolavan mimo servis k jinemu zakaznikovi. Porad vaham ale asi tam uz jezdit nebudu.

2007-08-09 16:41:10

Nissan Kolbenova, Mám relativně dlouhodobé zkušenosti, ale rozhodně bych je neoznačil za perfektní. Od 1997 jsem tam jezdil s Almerou a ted s Pathfinerem. Tak například jsou ochotní, ale do zakázkového listu napíší jen půlku toho co jim řeknete s tím , že to zdělí přímo technikovi, ale pak mu nic neřeknou. Tak například jsem reklamoval, že "pathy" má uvolněný středový panel. Po vyzvednití auta se hejbal stejně. už 3 týden čekám na levé zrcátko, protože se nesklápí a odpověď přijímacího technika ?" cituji: " zrcátko je nastříkání a bude příští týden, ale to mám dovolenou tak asi až po tom" Tak jsem ho jemně informoval , že až si budu brát dovolenou já -at nejezdí na letiště , že asi naše letadla nikam nepoletí páč budu mít hergot dovolenou.???? jestli se nezbláznil a ať to okamžitě předá někomu , kdo ho zastupuje .... a podobně bych mohl pokračovat.... Byl tam zrovna nějakej chlapík s 350z a když mu auto přivezli vystoupil z 350z prase v montérkách od oleje a na sedačce neměl přehos ( ....já bych ho sejmul) nevím co udělal chlapík...

Naopak v oddělení náhradních dílů jsou fakt dobří. Jen pro Vaši informaci . Koupil respektive objednal jsem si DEFEND lock na Pathfindera. řekli mi, že to standardně trvá týden, ale že naposledy to trvalo 3 týdny. ( mají pravdu protože, když jsem si defend objednal přes net na WWW.defend.cz úplně se na to vyflákli a nějakej mechanik z Brandýsa nad Labem , který mi to měl namontovat je uháněl taky 3 týdny až jsem tonakonec vzdal) u nisanu na dílech mi každej pátek volali jak to vypadá a následně když jej dostali tak mi volali, že ho dostali. a prodali mi ho jako náhradní díl. Kterej jsem si pak sám namontoval. ( jinak defend nekupovat jsou to smradi dodali mi špatnej proti kus, kterej sem pak musel nechat opravit u kamaráda )

2007-08-12 12:12:33

cislo: takze do Kolbenky radeji ne. Kam ale? Vite o necem v Praze a okoli? Do Kolbenky jezdi kolega jiz devet let s Almerou a byl vzdy spokjen.

Lubos

2007-08-28 20:07:05

Vzhledem k tomu, že se na různých místech fóra objevují dotazy a připomínky k servisům. Postrčil jsem toto téma zase trochu na oči.

2007-12-17 09:16:03

Ahoj nešlo by udělat aby tohle téma bylo trvale navrchu nebo mělo vlastní sekci? prosím

W10
W10
2007-12-17 18:07:44

No musite brat ohlad aj na to,ze mechanik nema iba vas,nieste jediny kto ma problem z autom a chce ho co v najkratsom case dat doporiadku,..

Kazdy je iba clovek a clovek je omylny,... najdu sa aj taky primitivy co nachval nenapisu co chce zakaznik opravit,..

Napr ja objednaval som modre 4ks H4 ziarovky prisli mi iba dve ale zaplatil som za 4ks,..jasne hned som to reklamoval a ako ospravedlnenie som si mohol vybrat tovoar do 150sk,.. to ma hned potesilo a objednal som si biele LED parkovacky,.. hovorim si uz ked mam ziarovky do modra nech tie klasicke zlte parkovacky zmiznu prec,..balik prisiel otvorim ho a tam zabalene modre LED parkovacky,.kazdy robi chyby ale zasiel som mimo temu hi sorraaaac

2007-12-17 18:33:05

KMK Louny - tragédie.

Doporučuji se tomuto servisu velkým obloukem vyhnout.

Bližší sdělím rád do PM.

2008-01-18 17:03:50

Tak nám od Nového roku zavřeli provozovnu v Motole. Všechno přesunuli do hlavního sídla do Kolbenky. Hned v lednu potřebuju oleje, takže asi zkusím Plzeň. Prý mají otvírat nový salon, tak jsem zvědav..

Jak jsem již psal, od Nového roku mi zavřeli servis v Motole, tak jsem vyrazil do ROTO Plzeň. Hned při vstupu jsem nepoznal kdo je vlastně přejímací technik.. Vzal si mě na starosti nějaký mladý kluk (podle mě tam moc dlouho nebyl). Chvílema nevěděl, která bije. Což jsem potom poznal u placení. Nevím kde přišel na to, že do N16 se lije 5,4 litru oleje. Přišel jsem na to bohužel až doma, ale povedlo se to vyřešit, peníze mi vrátili. Ten klouček byl opravdu trošku mimo (věřím, že to neudělal schválně).. Jinak s kvalitou servisu jsem spokojen, dokonce se mi povedlo prohodit i pár slov s mechanikem, který na Karkulce dělal. A to je , myslím nejdůležitější.. Takže to shrnu : servis výborný, přejímací technik nic moc (ale taky se to snad naučí))


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7