Fórum - Téma


Hladam dobru radu .


Fórum Tuning a úpravy Hladam dobru radu .



1  2

2009-08-31 14:26:14

Zdravím všetkych ludí čo maju ake take skusenosti s tuningom a chcel by som sa vas opytať jednu otazocku : MAM teraz almeru N15 2.0 diesel nie je to turbo ,takže vela kobyl pod kapotou nema ,ale zase ani moc nezozere . A teraz rozmyslam či sa mi oplatí do nej investovať -motor a tak , alebo si mam zohnať nejaky lepší model ? Poradte mi ak mate s tymto modelom skusenosti , či to ma aj zmysel niečo začinať , dakujem vopred

2009-08-31 15:13:03

Ahoj, jednou se kámoš zúčastnil se svým golfem 1,9 D závodů do vrchu. Stál jsem mezi lidmi v serpentinách a když přijel, tak se začali lidi dohadovat, co se mu stalo s motorem, že nejede a strašně kouří. Měl udělanej i výfuk, tak to podle hlasu nepoznali, že jde o naftu, takže malej trapas. Ale aspoň se mu nic nestalo. Vím, že nadupaná tdi jezdí závody, ale starý atmosferický diesel si lidi koupí spíš kvůli spotřebě než na tunění. Buď bych koupil vyloženě sporťák z výroby nebo pokud chceš mermomocí tunit, tak něco, co taky pojede. Buď přímý vstřik v naftě nebo nějaký gt či gti. Můj názor. Přijde mi divné, když pěkně udělané auto po sešlápnutí nejede, jak by se dalo čekat podle úprav.

2009-08-31 15:28:54

No bohužiaľ Ťa nepoteším ani ja, z toho motora príliš výkonu nedostaneš a ak áno, nebude to za 100€. Musíš si určiť, či by si oželel vyššiu spotrebu, ak by si napríklad kúpil GTi, ale zasa by si sa vyšantil dosýta. Ak však jazdíš ako človek, benzínové SR20DE majú skvelú spotrebu ak sú v dobrom stave a aj v sérii dokážu pekne pobaviť na ceste Alebo poriešit 64kW 1,4ku, ktorých je málo a máš to tiež slušné povozenie a pritom nie príliš nákladné... Otázka tiež je, čo na toto celé tvoj rozpočet.

A zasa čo píše Stan34, pekne upravené auto nemusí zákonite švihať ako športiak, niekto si auto spraví iba na show&shine a pre sovje poťešenie na svoj obraz a na preteky moc nie je, ale ak spravíš auto na štýl rýchlo a zbesilo a na križovatke vypľujes za hrst sadzí a ledva sa rozbehneš, to už je na zamyslenie

2009-08-31 15:59:17

Kolko že by som tak potreboval eur na ten model SR20DE a ak by som ho este chcel spraviť do takej dobrej kondície aby som sa nemusel báť isť na tom napr. do talianska a späť ? A tato otazka ze ci mat auto na pretek alebo len pekne spravene ma tiež dost dlho lame v hlave . A myslite ze ta moja almerka by sa hodila na taky lahší tuning ,teraz nehovorím o kilowatoch .

2009-08-31 16:32:23

To máš v pláne swap motoru? Alebo druhé auto?

SR20DE toho znesie dosť, čiže ak nekúpiš vyslovene dáky verkel, do Talianska Ťa dovezie bez problémov. V Almere ho ale nájdeš iba v GTičku a to je bohužial vačšina po búračke a vylietaných harabúrd, ale nájdu sa aj krásne kúsky, len si treba priplatiť. Ak rozmýšľaš nad swapom, rovno na to zabudni, benzínový motor dostať do pôvodne naftového auta sa rovná samovražde, keďže by si musel meniť takmer polku auta...

To, čo chceš vyparatiť autu je čisto len a len na Tebe, to musíš rozhodnúť sám, či máš rád pohodovú jazdu po vidieckych okreskách 80kou alebo 180kou

2009-09-28 18:00:49

Presne ako písal kibo. Do starého dízla sa neoplatí investovať a v podstate by si z neho ani nejaké horibilné výkony nikdy nedostal a ak áno tak len krátkodobo a za strašné prachy a aj tak by sa to rozsypalo. Najlepšie je kúpiť SR20DE resp. SR20VE a ten vyladiť na výkon. Určite však budeš mať minimálne 150koní a to je pre začiatok až až. Nehovoriac o tom že ten motor v pohode znesie aj turbo a to je potom iná "ryža" .

Ja som mal motor z P11 GT no predal som ho HonzoviGT komplet aj s prevodovkou riadiacou,a inými vecami. Vraj ho chce turbiť alebo posunie ďalej, bral to viacmenej kvôli skrini, tak skús či ho nepredá. Každopádne takýto tuning chce veľa času nervov prostriedkov a veľký zápal pre vec, takže si to dobre rozmysli než sa do toho pustíš...

Veľa zdaru...

2009-10-01 17:54:12

Pokud se chceš pouštět do něčeho pořádného tak se to neoplatí. Všeobecně je lepší koupit něco lepšího než z horšího dělat něco co se bude tomu lepšímu blížit. Výjde to i finančně neúměrně dráž. Leda by jsi k ní měl velmi silný citový vztah a nechtěl se jí vzdát.

2009-10-04 19:49:54

hladam dobru radu????? ja by volal linku dôvery

2010-03-29 18:55:54

TO som už skušal ...no nevedeli mi poradit tak som sa obratil semek

no jasne dik aaa to akože myslis tak že by som mal kupit ten motor a vecami a dat ho do mojej almerky ? to by sa tam dalo ako napasovat ?

no ved to je ten problem , že už ju mam skoro dva roky a už som na nej nabehal zhruba 60 tisic km a žiadna vada , hlavne ked chodim na take dlhsie trate tak len taak si stale pradie a žiadne poklesy otacok ci ine problemy , len vymenim olej filtre a je to , len teraz ma dost naštvalo po zime ked som objavil hrdzu na spodku dveri , nevies ak by som to najlepsie odstranil ,aby som tu svinu hrdzu dlhsi cas nevidel ? dik za odpoved

2010-03-29 22:35:34

Bez urážky Slavo, ale mám pocit, že Ty vlastne sám nevieš, čo chceš Pred vyše pol rokom som Ti písal, že swapovať benzínový motor do naftového auta je úplná kravina, samovražda v každom ohľade a teraz sa to opýtaš znova...

Sám si musíš zvážiť, či chceš sypať peniaze do aktuálneho auta, alebo sa poobzeráš po niečom inom. S navyšovaním výkonu by so na tomto aute nelaboroval, boli tu dáke pokusy, ale nič prevratné z toho nevzniklo. Navyše ak ešte musís riešiť vyváranie hrdzavých dverí... no zvážil by som si to. Auto má 14 rokov, hrdza nie je nič nezvyčajné. Dá sa spraviť všetko, ale je to otázka peňazí. Konkrétne dvere sú nevďačným dielom na opravu... V prvom rade sa musíš ujasniť, kadiaľ sa chceš uberať, či chceš aj naďalej spoľahlivé a úsporné auto, alebo chceš niečo, čo síce bude žrať aj trávu pri ceste, ale pôjde ako ďas. Almera/Sunny GTi alebo Primera GT sa dá slušne upraviť a stále dokáže plniť funkciu denného približovadla, ale treba rátať vyššiu spotrebu a tiež to niečo stojí... Ale keď mu dáš cez zobák, tak to lieta

2010-03-29 22:59:04

Presne Kibo ako píšeš,Almera GTI už v serii vie pekne potiahnúť.Ten motor sa najlepšie cíti od 4000otáčok po obmedzovač-7200ot/min.Je to taka mala nenapadná mrška.Čo sa týka hrdze na dverách to sa dá opraviť.Na predošlej almere som tiež hrdzu riešil výmenou dverí,boli už doslovne deravé.

2010-03-30 01:42:30

hmm, je to detail, ale není to 7500?

2010-03-30 02:18:00

Keď tak hovoríš, pri 7200ot. má tuším obmedzovač Primera

2010-03-30 05:47:36

Obmedzovac ma almera a aj primera rovnako, respektive. SR20DE RR ma obmedzovac na 6900ot. Otackomer premeriava, preto Vam ukazuje 7200.

2010-03-30 08:39:57

presne 6950 RPM

2010-03-30 21:47:33

len teraz mi zacalo vrtat hlavou že by som mal hadam aj porozmyslat nad niecim co ma aj potiahne a to aj do prudsieho vrchu a nie len po rovine , lenže keby chcem kupit to GTi jak hovorite že je to super auticko ,da sa porovnat s takou hondou civic V. aerodeck ? neviem ci to neni blba otazka ,ale poviem vam že ked sa na tej vozim tak mi pripada ako keby to bolo sportove auticko , otacki kludne aj 6 - 7 tisic a to je potom iny zvuk a tah ani nehovorim . Keby to bolo porovnatelne , tak to by potom stalo za rozmyslenie ta kupa GTi. Nemate niekto skusenosti v tomto porovnani?

2010-03-30 23:21:12

A aj si tankoval po takej nakladačke?

SR20DE má výkon a krútiaci moment posadený vysoko, takže tiež v otáčkach šliape ako divý... Pri 5-6.000 ot./min. to je divoká strela, bežne keď sa naháňam, tak piaty stupeň radím pri 200km/h (budíkových)

Na druhú stranu, Aerodeck je kombík, takže v tomto smere Almera neposkytne toľko priestoru v kufri, ale zasa Honda je o 100kg ťažšia, no má pár koní navyše, ak rátam 1,8VTi, ale zasa Almera ma vyšší krútiak... To je také laborovanie toto...

2010-03-30 23:26:45

Almera > Civic

Kroutak neojebes..

2010-03-31 11:56:45

lenze krutak si asi aj popita viacej štavy , a som sa tak pozeral po nete , a večšinou som nachadzal že GTi je po diesly druhy najporuchovejsi motor na almere , je na tom nieco pravdy ?

2010-03-31 12:22:36

gti si nikdo nepořidi na to aby jen jezdil na nakupy a radil ve 2500ot a holt kdyz autu slapes za krk tak to bude vic odchazet... stejne jako treba gumy brzdy benzin... fyzika plati porad...


Odpovědět

1  2