Fórum - Téma


Help!!! - Alternátor P11/144


Fórum Primera P11 Help!!! - Alternátor P11/144

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2008-07-06 20:14:44

Ahoj.Potřeboval bych poradit.Z ničeho nic se mi stalo tohle : když jedu s rozsvícenými světly a šlápnu třeba na brzdu tak mi problykávají světla a vše v interiéru,stačí zapnout rádio nebo dálkový světla (rádio se samo restartuje) nebo klimošku a auto nestíhá odebírat dostatek proudu.V servise mi řekli,že je špatnej diodovej můstek a regulátor a že se vyplatí koupit celej novej alternátor,ale ten stojí i s prací cca 8.000 Kč.Nemohl by mi někdo poradit,zda by nevadilo pořídit starší altík či repas nebo je lepší a víc se vyplatí koupit se zcela nový.Popřípadě kdo má tento alternátor : 2.0i 16V sport (103 kW), r.v. 2000.Poraďte prosím,jsem celej nešťastnej.Děkuji moc všem!

2008-07-06 20:16:31

Zkus nějaký vrakáč, nové origo díly jsou draé jak prase

2008-07-06 20:22:38

Oni to meli rozdelany? Jinak totiz nevim jak by zjistili, ze je spatny mustek. Ale v kazdym pripade je to zavada dobijeciho okruhu, to maj pravdu. Ten mustek se da opravit i doma, pokud se trochu vyznas v elektrice a nebojis se rozdelat alternator, ale chce to trosku kutilstvi, protoze original diody nevim jestli sezenes. Zalezi jaky tam jsou. Opravili jsme i alternator ze Sunnyho N13, ale uz nevim co tam bylo. Vrakac bude ale rychlejsi.

2008-07-06 20:34:42

A neodejde za chvilku?Mám strach abych ho nekoupil a on za mě měsíc neodešel.Co s tím?

Autíčko bylo v servise a měli alternátor venku a rozdělanej a řekli mi že je špatná 1 dioda v můstku a regulátor.

2008-07-06 20:37:49

Vaascha - hmm "z ničeho nic" no to je kec vždycky je "něco příčinou" nic méně může to být banalitka na regulátor to nevypadá docela dobře je možné, že už máš dost krátké uhlíky a "poskákaný" komutátor. Náprava je jednoduchá - stačí ho stočit na soustruhu toto a vč. výměny uhlíků Ti provede každý autoelektrikář v soukromé dílně a to za pár stovek No i ta dioda jak čtu je záležitost pár korun

2008-07-06 20:41:19

Jo jenže diodu jednu prej nevyměněj že to nejde jen celej blok

2008-07-06 20:44:31

Běžně se dá vyměnit i jedna, jsou tam dva druhy - jedna má na kostru anodu a druhá katodu,

S tím regulátorem si to pohlídej jestli Ti ho tam opravdu dají moc se mi to nezdá aby Tě nechtěli natáhnout

2008-07-06 20:47:02

Aha,tak se mám vyprdnout na novej altík a zkusit někoho sehnat kdo to opraví?Jde mi o to aby to vydrželo a neodešlo brzo.

2008-07-06 20:50:51

Altík nový nekupuj je mnoho autoelektrikářů co Ti na tom udělá třeba GO

tzn. ložiska, uhlíky, popř. "stáhnout" komutátor, to jsou věci opotřebovatelné.

W10
W10
2008-07-06 20:51:30

jj lepsie je niekoho poznahat alebo skusit zistit co stoji novy mostik,..

Co sa tyka repasov tak mam taku skusenost,ze sme menili atlernator na Mondeu a vymenili sme 2ks repasovanych a az treti bol dobry,...tie dva odisli po cca 200km vysiel z nich divny puch

2008-07-06 20:52:17

Jasan.A ten můstek půjde opravit?Novej můstek stojí 4.500 a regulátor 2.500

W10
W10
2008-07-06 20:57:38

Aha tak ci nebude lepsie skusit nejaky vrakac predsa

2008-07-06 20:58:39

Jo,je to pálka.Jeden známej má altík na p11 ale ten starší model,jsou stejný jako na 144?Prej že by udělal ze 2 jeden,co myslíte?

Dux
Radek
2008-07-06 21:13:07

vim o novem alternatoru za 5654,88

napětí [V] 14

generátor-nabíjecí proud [A] 80

kvalita, jakost ORIGINAL HERTH+BUSS

průměr [mm] 128

počet žeber 5

poloha/sklon 45- li

způsob upevnění dvojité kyvné rameno

řemenice průměr [mm] 67,6

řemenice s dvojitou řemenicí

doplňkový výrobek/doplňkové info mit integriertem Regler

provedení palubní sítě pro vozidla s 12 V palubní sítí

2008-07-06 21:17:13

Jj dík,stejně je to docela dost.Nevím zda novej nebo repas,ach jo,další bezesná noc

2008-07-06 21:17:46

to je hodně good cena, to bych se nerozmýšlel ani chvilku protože nové je nové a máš na to záruku

Dux
Radek
2008-07-06 21:18:15

mozna bych tam vyhadal nejakou slevu

2008-07-06 21:21:36

A odkud to je?A bude to ten samej?Je dobrej?

Dux
Radek
2008-07-06 21:54:01

Vaascha: behem zitrka zjistim detaily.

jeste pasuje z

Nissan, ALMERA I šikmá zadní část (N15), 2.0 GTi 07.1996 03.2000 105 kW 143 HP 1998 ccm

Nissan, ALMERA TINO (V10), 2.0 16V 08.2000 100 kW 136 HP 1998 ccm

2008-07-06 21:57:22

Díky moc.A je stejnej i na starší P11?


Odpovědět

1  2  3