Fórum - Téma


Head Code SR20DE


Fórum Primera P10 Head Code SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2013-08-24 11:19:18

Ještě nedávno sem si myslel že na SR20 je tak 5 různých hlav..teď jsem ale zjistlil že jich je o mnoho víc a rozhodl sem se udělat zde seznam s údaji o nich...

sám sem v pasti protože sem koupil motor s označením hlavy a nemůžu nikde najít přesné udaje takže mě zbýva jen sundat hlavu a zjistit dle ventilů atd co je to vlastně zač..přitom nejni potřeba ji sundávat zvlášť ne když motor má najeto cca 120 000km a to klidnou jízdou...

pokud jsou zde špatné nebo chybějící informace napište a já je přidám či opravím v seznamu..

vše našel strýček google a je to převzato z jiných FÓr o SR20tkách...

2013-08-24 11:31:31

1N5 V1 - SR16VE

1N5 V2 - SR20VE 5J -

51N -

52F - Větší výfukové ventily Silvia motor

53J 1K McRib USDM,

53J 4J

53J 4L - 10:1 Black top

53J 4R, JDM

53J 3L - 10:1

53J 4R, JDM 10:1 Silver top

53J 3L - 10:1

53J 1K McRib USDM,

53C -. JDM Pulsar GTi-R 8.3:1 T28 Turbo Low Imp. 444cc vstřikovače Větší Střešní klimatizace Mezichladič Větší chladič oleje Solid vozíky Ind TB olej Squirters

53J 2L-Ploché písty, highport, egrless a zlatá / černá ventilového víka (*)

53J 2R - normální písty, highport, egrless a zlatá / černá Kryt ventilu

53J 4R - nalezený v Jihoafrické Nissan Sentra je a Sabre je. Stříbrné víko ventilů a 10:01 komprese.

53J 7R. Gold top s černým proužkem dole uprostřed, EGR-méně, tubulor výfuku, highport

53J 9R - W10 Avenir, silver top 8,5:1, 370cc vstřikovače, JDM žebra

53J V1 - USDM Black top Highport 9.5:1 1990-1992 Red Vstřikovače EGR OBD-1

53J V2 - 1K USDM Silver top Highport 9.5:1 Red Vstřikovače EGR OBD-1 1993 žebra

53J V3 - 5R JDM žebra na hlavě ventilu Silver top Red vstřikovačů Mitsubu Alt. tubulární ex. potrubí 1/1 v kruhu a / 5 v kruhu na hlavě vedle

53J 53J V4 - JDM Black Channel víko ventilů

53J V5 - JDM Silver Kryt ventilu žádná žebra

53J V6 - Bluebird SR20DET 8,5:1 sodný plněné ventily 7mm Squirters kmenové olej T25 Turbo High Imp. 370cc vstřikovače Střešní klimatizace Intercooler chladič oleje Hydraulické zvedáky Single TB

53J V7 - JDM Black top ventilů tubulární ex. potrubí 10:01

53J V8 - 2L W11 Avenir 8,5:1 stříbrné Žebra Kryt ventilu 370cc vstřikovače T25 fialové kuličkové ložisko turbo Big TPS Ne EGR Mitsu altenator vysoké portu Interní cívka OBD-I Stock olej odlovu můžete ocelová trubka má vestavěný omezovač .. ....... ten se běží z ventilového víka dopředu a pak za distributora na skladě úlovku může. Stejný BOV / CBV jako teh 1stGen DSM

53J V9 - W10 slabší BOV pak W11 Non kuličkové ložisko turbo 8.5:1

53J V10 - 3L 10:01 JDM holé hliníkové pouzdro w / černá ve středu žádná žebra pod cívkou je kruh s linkou přes to a malý počet 7

53J V11 - 2R Myslím, že je to W10 Bluebird SR20DET 8,5:1 sodný plněné ventily 7mm Squirters kmenové olej T25 Turbo High Imp. 370cc vstřikovače Střešní klimatizace Intercooler chladič oleje Hydraulické zvedáky Single TB Red V / C černá kanál

53J V12 - 3L JDM Celer hlavy , vše stříbrné víko ventilů, a to buď 6 nebo 9 a 1 v kruzích pod cívkou.

53J V13 - 8R JDM s 8 v kruhu za holé hliníkové cívky vc trubkové záhlaví externí cívkou a egrless žeber samozřejmě highport na boku hlavy 53J V14 - 8L USDM Ribs 93 NX2000 Všechny Silver Kryt ventilu 9.5:1

54C - N14 Pulsar DET

54D - 58Y - . SR18DE JDM highport

64J - SR18DE SR18Di JDM lowport.

65J - 2R 2J2 10:01 JDM Silver víko ventilů

78E - Bluebird SR20DET (53J Head ) Větší výfukové ventily 79e - větší výfukové ventily

89H - SR20DE Silver Kryt ventilu UK '94 SLX P10 lowport Žádné žebra 10.0:1 .

89J - SR20DE Red Kryt ventilu UK lowport sodíku plněné elektronky 10:01 šedé 259cc vstřikovače.

94Y L1 -

94Y V1 - 3L SR20DE US lowport 9.5:1 OBD-1 1994

94Y V2 - SR20DE US lowport 9.5:1 OBD-2 1995-1999

96J - 1K UK Redtop 10:01 Highport (UK 101 1K 96J hlava ) šedé 259cc vstřikovače Mitsubu Alt. sodíkem plněné ventily Neznámý - USDM B15 Motor válce Nonpainted VC 9.5:1 OBD-2

Neznámý - V1 - AUTECH 11.5:1 175HP pro Lucino Nonpainted VC

Neznámý V2 - AUTECH 11.5:1 180HP pro Primera Nonpainted VC Neznámý -

vozy s 10:01 's nebo vyšší

Nissan 100NX GTi

Nissan Sunny GTi

Nissan Almera 2.0 GTi

Nissan Almera Tino 2,0

Primera HNP11

Primera 2.0e HP10

Primera 2.0eGT (5 dveří) FHP10

Primera 2.0 GT FHP11

Primera 2.0Te HP11

Primera 2.0T4 HNP10

Primera Wagon WHNP11

Nissan Primera Wagon 2.0 WHP11

Prairie Liberty GF-PNM12

Autech Sunny Lucino Verze B13 Autech Lucino Verze 3 dveře N14

Autech Pulsar SERIE verze N14 Pulsar GTi

Autech verze N14

Autech Primera 2.0e HP10

Tommy Kaira ZZ-S

Tommy Kaira ZZ

Nissan Avenir GF-PW11

Nissan Presea 1.8L R11

Jihoafrický Nissan Sentra a Sabre 10:1

2013-08-24 12:11:50

Sundavat hlavu kvuli takove hlouposti jsem jeste nezazil...

Je smutne, ze si lidi nedaji poradit a budou radeji vyhazovat penize na neco, co je naprosto zbytecne.

PS: Ten preklad z googlu je k nicemu, nehlede na to, ze je tam par nepresnosti.

2013-08-24 14:20:09

Tenhle seznam je hlavně dělaný v USA, takže pro naše motory není 100% směrodatný. A to číslo a písmeno za označením hlavy (4L, 2R, 1L,... ) by mělo být pouze označení výrobní "šarže" (linky ze které ta hlava sjela) pro případ dohledání ostatních hlav z dané série v případě nějakého problému.

Jagy: není to tak úplně pravda u P10/N14 motorů. U nás jsou ještě podstatně větší rozdíly mezi GT a nonGT motorem... ne jak u P11/N15 kde to sou pouze vačky a ECU. My máme jiné výfukové ventily, vačky, ECU, písty, kroužky. Vím o několika případech kdy byla GT hlava dána na nonGT blok (písty) a po chvilce to šlo celé do kytek...

Kozel má 94Y hlavu, což je v Evropě trochu unikát, jelikož by to měla být hlava pro JDM a taky podle G20 i pro USDM LowPort.

2013-08-24 14:21:57

Ja samozrejme vim, jake rozdily tam jsou... ale je naprosto zbytecne to jakkoliv rozebirat a resit to pro jeho ucely (turbo).

Jestli se to nekomu rozsypalo, tak urcite ne kvuli tomu, ze to byl "jiny" motor.

2013-08-24 14:29:09

Tak ano, v tomhle případě je to "nepodstatné" jelikož nejde ten motor rozebírat a nic v něm měnit nebo upravovat.

Ale moje přestavba LowPortu na GT je bez LP GT hlavy neuskutečnitelná. A jediná možnost jak to zjistit je to rozebrat a změřit hlavu u vodítek výfukových ventilů či je stejná a je ten rozdíl pouze ve vodítkách a nebo má i hlava větší "vrtání" na ně

2013-08-24 14:50:14

thommy: Predevsim takova "seriova" prestavba nema smysl... kdyz uz nejakym zpusobem stavet tyto starsi DE motory, tak pouzit to nejlepsi z OEM dilu, at to nejsou jen vyhozene penize.

Idealni setup - SR16VE pisty, seriove ojnice, roller rocker 4wc klika, lowport hlava, lowport saci svody... a k tomu idealne dobre vacky (JWT S4 nebo nejaky vetsi kalibr + tvrde ventilove pruziny, pokud nekomu nestaci 200hp). Takto to bude hodne zajimavy, spolehlivy a rychly setup.

2013-08-24 16:22:50

no přemýšlel sem o renovaci hlavy..leštění kanálku,dosedacích ploch,popřípadě výměna ventilů - podložek /vymezení vůle a pod/ a vačky /Barňoch má GT vačky a nabídl mi je/...

http://www.nicoclub.com/a...000-rpm-sr20det-head.html

navíc bych fakt rád vědel co je to zač..nekde bylo psany že komprese je 10:1 a jinde zas 9,5:1...

pokud v seznamu něco chybý či je špatne tak napsat a já doplním opravím..

i když je seznam z větší části US sou tam aj EU typy..navíc kolik motorů putovalo po světě...viz moje 94Y

2013-08-24 18:16:19

jagy: tak já krom té hlavy mám vše takže jediné výdaje by byli těsnění a kdyby mi úplně hráblo tak rovnou nový ložiska a kroužky no.

2013-08-25 04:06:50

thommy: Mas SR16VE pisty? Maj jine kruhy...Tech vydaju je urcite vic, pokud to chces delat poradne - tesneni, kruhy (to je samozrejmost), loziska dle stavu, gufera, atd. Neni to levne stavet motory. Vetsinou se to vubec nevyplati (hodnota penize vs. vykon).

kozel: Bud mas GT motor nebo non-GT. Jina moznost neexistuje. Delat hlavu pro turbo a tve potreby je zbytecne, ale proste si nedas rict. Dal nema smysl uz jakkoliv radit, protoze je to opravdu zbytecne a me to stoji cas, ktery je pro me promrhany.

Toho, co funguje je plny internet, bohuzel v tom porad hledate neco, co neexistuje...

2013-08-25 12:09:56

Myslel jsem to na tu přestavbu z 92 na 110 kW ne na to co si psal. Tam to je víc peněz to je jasné.


Odpovědět