Fórum - Téma


GT nebo Primeru 96kW


Fórum Primera P11 GT nebo Primeru 96kW

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2007-12-30 14:23:49

Tak to jsem čekal mnohem viší ceny.. Jak si tam psal vačku cca 10tis.. Nechápu ale že nevidíš důvod to dělat.. Myslíš že je to hloupost? Já mám svou Primeru rád a pokud by jí to pomohlo dohnat motorově GT tak budu moc rád.. Já nejezdím rychle jen chci rychle předjíždět.. A těch 14kW je dobrá pomoc..

2007-12-30 14:39:19

10tis. je cena ale za obe vacky (mame DOHC motory ne ) a jsou to vacky NOVE a OSTREJSI... tam bys mel vykon vyssi nez s GT...

jinak to, ze to nema smysl jsem psal jako davat samostatnou ECU.. ECU + vacky smysl ma. Ale porad budes asi potrebovat GT podvozek, aby to bylo blize k GT. Kup ECU + vacky JWT a s vykonem mas pokoj.. nekdy pridas nerez svody + vyfuk a budes mit peknych 170-180ps + jiny podvozek a budes spokojeny.

2007-12-30 14:54:14

Když jsem se dostali k tomu podvozku.. Tak mě zajíma jestli je to jen o pružinách a tlumičích nebo tam ještě hrajou roli nějaké stabilizátory?? Něco jsem tady o tom zahlédl že jsou tuhší, né že bych přesně věděl k čemu slouží ale rád se přiučím..

2007-12-30 15:11:50

Je mozne, ze jsou tam jine.. ale to ti uz ja nepovim. Ale mohl by to vedet treba Lubosh, ktery mel 96kW P11 a ted ma P11 GT...

2007-12-30 15:20:16

jagy: Moc Díky!!

2007-12-30 15:30:26

Priznam sa ze som to az tak dopodrobna neriesil, nestihol Dva tyzdne po zalozeni tohto topicu som kupil GT

http://www.nissanclub.cz/...566&lang=cze#message35566

Mali by byt tuhsie tie stabilizatory...

2007-12-30 16:47:42

Jen chci podotknout, silnější stabilizátor se nerovná zlepšení jízních vlastností podvozku, naopak! Silnější stabilizátor vpředu bude auto s předním pohonem ještě více směřovat k nedotáčivosti. pokud tedy sabilizátor silnější, pomůžeš si tím, že se nebude tolik naklápět karoserie, pak ale snižuješ účinnost podvozku, jediný řešení = kompromis, pokud silnější stabilizátor, pneumatiky s menší směrovou výchylkou...

2007-12-30 17:05:00

Lubosh: přeci jsem s toho něco vytěžil.. Podvozek mě zatím nějak netrápí ale řada příde i na něj.. Já tam mám rozpěrné tyče jak vzadu tak ve předu takže už jen ten stabilizátor.. Možná by postačili jen ty pružiny a tlumiče.. Bohužel nevím jestli se do těch ať už GT nebo tvrdších pružin můžou dát normální tlumiče.. Do GT jsem našel Koni a tam byla cena za jeden okolo 5tis Kč.. Což je na mě moc.. Chtěl bych podvozek něco mezi GT a normal primerou..

Judy_N15: Koněčně znám význam stabilizátoru a jeho problematiku..

2007-12-30 17:10:17

komplet nastavitelny podvozek D2 racing, tuhost, vyska, odklony, cca 20tis. A to mas pruziny, tlumice, vse v unibalu...

2007-12-30 17:28:02

Tak to jsem našel zase nějakou chytrost s těma tlumičema.. Našel sem i celé sady podvozku ale nebyly stavitelné cena okolo 18tis problém byl že byli snížené o 30mm a já snížený nechci..

2007-12-30 17:47:06

Ten D2 si nastavis komplet.. jak sam budes chtit.. pojedes na okruh? das max. tvrdy, nizky.. atd. Jezdis normal? Nastavis si ho...

2007-12-30 20:43:04

jagy: A nemáš nějaký link na tu D2

2007-12-30 21:41:52

http://www.d2racing.com/

http://www.d2racing.cz/

tady o tom uvazuju...

2007-12-30 21:52:42

d2 jsou cinsky kopie jinych vyrobcu. Kvalita pry neni uplne cinska, ale i tak je dobry vedet co je to zac

2007-12-30 21:55:13

Mě by jen zajímalo, jestli ten výrobce je alespoň trochu seriózní a poskytne s podvozkem i údaje geometrie toho konkrétního auta... to jen tak na okraj...

2007-12-30 22:11:58

Lidi co to maji, tak to chvali...

2008-01-02 00:31:47

D2 s uspechom montuju aj na sutazne Subaru STi (auto pre preteky do vrchu). Velmi podarena vecicka za tu cenu.

To cim parve najviac vynika nad klasicku P11 je prave podvozok-ak sa ti paci GT a nebudes menit, podvozok z GT vrelo odporucam. D2 je super za tu cenu, ale aj na najmaksie a najvyssie nastavenie je to znizene a tvrdsie ako seria.

HSV
2008-01-03 17:42:06

tiez mam 96 kw primerku a nedam na nu dopustit - podvozok + motor = super suhra. tiey som sa pohraval s myslienkou ze, predam 2,0i a kupim GT. Ale mna skor trapi ina dilema - o par rokov (3 mozno 6 mozno viac..) mozno nadide doba znova kupit auticko a primerky sa uz nevyrabaju. ake auto je v sucasnosti take dobre ako primera - cize spolahlive, vynikajuci a tocivy motor s dobrou spotrebou, a perfektny podvozok??? a pritom aj priestranne? ja momentalne take auto nepoznam... :( napada snad focus 2.0 ale ten je dost maly, pripadne Bawo 320i (323i) ale tam je asi o dost vyssia spotreba... :(

2008-01-03 18:59:30

myslim, ze moc takovych aut neni... Takze kup GT a supni ho do garaze a setri jen na leto. A s 96kw muzes valit porad.

2008-01-03 23:33:44

ale robia sa aj dobre auta: Focus je snad este lepsi podvozkovo ako GT. Okrem toho ze slusne jazdi je o nieco pohodlnejsi, a priestor v interiery je naopak vacsi ako v P11 - hlavne do sirky Focus 1. aj 2. generacie patri k najsirsim autam v ramci kategorie a je sirkou sa vyrovnava strednej triede. mensi ma lan kufor, ale HB sa zas da lepsie vyuzit ako sedan P11. Focus ale nema tak dobry benzinovy motor ako je SR20DE, BMW je v urcitom smre samozrejme dalej v niecom zrovnatelne, priestorovo je na tom horsie jak generacia E36 (do roku 98) tak E46 (od 98 do 2006). Vec sa ma skor tak ze tak nizkonakladove dobre auto ako P11 (obzvlast verzia GT) neni. Focus sa predava o dost drahsie ako P11, BMW je nakladnejsie asi vo vsetkom (obstaravacou cenou, spotrebou, poistkou, udrzbou). Leda si pockat az bude ako jazdenka GT R


Odpovědět

1  2  3  4  5