Fórum - Téma


Generator vodika v aute, znizenie spotre


Fórum Návody Generator vodika v aute, znizenie spotre



1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11

2011-04-10 22:35:07

myslel som to tak že batéria sa dobije keď auto bude stat neviem či si to nepochopil alebo nevieš ako funguje solárny panel alebo som sa ja správne nevyjadril

2011-04-10 22:38:07

to byla reakce na předchozí příspěveky nák si mě předběhl, jinak já moc dobře chápu elektroniku proto jsou my některé příspěvky k smíchu no aspon se zasměji ale nic proti vám. Určitě to děláte že vás to baví a chcete to prostě zkusit já to chápu.

2011-04-10 22:42:15

aha jasan už chápem dik dite ktere si hraje nezloby

2011-04-10 22:42:21

baterie s vetsi kapacitou ti nepomuzeprotoze "uskladní" jen tolik kolik ji altik dá vyhoda baterky s vic Ah je hůavne ta ze zvlada vetsi startovaci proud treba tvoje 50Ah zvlada cca 480 A startovaci proud ale 70 zvlada tcca 650A atd... ale na vybijeni to nema vliv... tam bude opravdu handicap dobíjení...

2011-04-10 22:49:41

alternátor je 100A tak by mal stihat dobijat asi to bude aj tým denným svietením mam xenoni takže +60W k dobru ale zajtra sa chystám namontovať LED denne svetla.

NO_HITS  
Laďa
2011-04-10 22:55:51

http://www.youtube.com/watch?v=ytjzgmLKk_k co říkáte na toto - mě se líbí jak tím řeže ty plechovky od pepsi nebo jak vypaluje cestu do betonu

NO_HITS  
Laďa
2011-04-10 23:03:36

pokud xenony berou celkem 60W tak to máš 5A proud což není zas tak zlý , to ten vyvíječ bude brat víc ,pro běžnou produkucu z těch kupovaných stavebnic která se pohybuje kolem 1L/min ti to bere kolik A ? s vhodnou elektronikou se někteří borci dostávájaí na 3A a i míň rekord je myslím 0,7A ale to je borec co vyzkoušel různý provedení elektrod a zkoušel různý látky a koncentrace co se roztoků týká

2011-04-10 23:29:42

ampérov mi to berie od 10A do 30A cim viac amperov tym viac vodíka vidím to tak že ked idem mimo mesta tak to berie cca 12-16A a v meste je to okolo 24-26A keď to prepnem na režim mesto na sekvenčnom regulátore mam nastavene na 27 A

2011-04-11 00:16:05

25A to už je docela slušný odběr proudu.Přepočteno na výkon to dělá 0,3kW.To znamená že to odebere 0,3kW z výkonu motoru.Dodaná směs kyslíku a vodíku zpět do motoru tento úbytek musí kompenzovat.V praxi to ale asi vypadá jinak.Tato směs zřejmě optimalizuje podmínky spalování a proto tam dochází k mírnému nárustu výkonu,nebo ke snížení spotřeby.Je to možné.

2011-04-11 10:02:51

dobře vy myslitelé, aspon tu nehažde nesmyslná čísla o spotřebě, jestli chceš ukázat opravdu spotřebu, vem si 10 litrovou nádrž na benzín dej do ní čerpadlo a vyjed z blavy směr čadca ve dvě ráno po dálnici, stále rychlostí 120km/hod, vrat se zpět a druhej den udělej to samé s vodíkem, i tak to nebude objektivní úplně, ale alespon částečně to ukáže jestli dojedeš o pět kilometrů více, nebo o deset, anebo o skoro 40 jak ukazuje tvá předtucha, protože jinak budete vymýšlet hovadiny blbnout normální lidi zázrakem k ničemu

2011-04-11 13:19:25

kyslik navyse nijakym sposobom neoptimalizuje spalovanie, o to sa stara seriova lambda (stoich. stav zmesi) a vodik uz vobec nie. 0,3kW vyvijac za 1hodinu nevyrobi dost vodika ani na naplnenie cigaretoveho zapalovaca.

Pokial by doslo k akemukolvek narastu vykonu, alebo k snizeniu spotreby, prave si zostavil perpetuum mobile, vykon moze jedine a len klesnut/spotreba stupnut a to o straty dane prevadzkou vyvijaca.

Pokial by mal za 1h vyrobit tolko vodika, aby nahradil 2.6l benzinu, tak to musi zvladnut nasledujuci jednoduchy pokus:

vytiahni poistku palivoveho cerpadla

zapni vyvijac vodika

nastartuj

napis sem ako dlho pobezi motor aspon na volnobehu, samozrejme posteluj stelovatka ako bude nutne, stoich. pomer vodika je okolo 34:1 na rozdiel od benzinu 14,7:1. pokial dokazes usetrit vodikom to co pises, musi motor uplne bez problemov bezat na volnobeh cisto na vodik... zmeraj cas dokedy to bateriu vymlati a motor zhasne, pretoze nebude mat co pohanat samotny generator, samozrejme ak motor vobec pobezi, inak povedane ci generator vyroby aspon tolko vodika aby stacil na volnobeh, s tym ze generator bude pohanat samotna bateria.

2011-04-11 18:00:17

kentoya keď sa vrátim z fr.niekedy v júly urobime. zraz a spolu urobíme test ako hovoríš a konečne sa ukáže na kolko percent je to učine samozrejme sú všetci pozvaný a verím že bude hojná učast.navrhni nejakú testovaciu dráhu, a urobíme super víkend.možno budem mat uz aj novy motor

2011-04-11 18:58:33

Joj, Slavo, kup inu Serenu s dvojlitrom a prerob to na plyn.

Tak poriesis aj vykon, aj spotrebu.

Skoda, ze si nebol na stretku v Kosiciach u Misa, dvojlitrami sa to tam len tak hemzilo a nikto sa nestazoval.

Pisem o nasich P11, samozrejme.

2011-04-11 19:53:00

kolečko mne stači moje GA16DET len ho s Markym musíme dokonči zohnali sme vačky ale prišli sme na to že musíme objednať ine takže zas treba čakať kým prídu z USA +nova riad. jednotka škoda že som nebol ale bol som po novu serenu v Prahe ale stav nezodpovedal popisu predávajúceho tak nakoniec z toho nič nebolo.škoda chcel som prist

2011-04-11 20:38:40

A proč by vyvíječ nemohl optimalizovat spalovací proces?Vy to všeci beretre jako ultimátum-technologický stav dnešních motorů.A přitom vývoj sám dokazuje jak se zvedla ůčinnost motorů třeba za posledních 30 let.Výkon dnešního sériového 1,6l motoru by před 30 lety byl jako čirá utopie nebo zázrak.Kde je psáno že účinnost a litrový výkon nejde dále navyšovat.Že na tento systém ještě nepřišly automobilky nemusí znamenat že je špatný.

2011-04-11 22:58:00

http://www.youtube.com/watch?v=KnUxsDPu3sI

2mato  
Mato
2011-04-17 23:48:22

motory na chudobnu zmes robil Ford v 90 rokoch do fiesty boli to 1.3 s oznacenim tusim EF-I ,,, kedze sa uz nerobia, tak to asi nemalo zvlastny prinos...

mna zaujima otazka kde je dane kolko energie je v benzine ked kazdy vravi o perpetum mobile? odkial ste si isty, ze sa v beznych motoroch vyuziva maximalne energeticky potencial paliva? ako sa tu pise, ucinnost vyuzivania stale stupa, kedysi to bolo menej dnes ovela viac... kentoya pise o vysokokompresnom motore, ktory niekolko nasobne zvysuje vyuzitie paliva oproti beznim motorom - nakoniec mensie tepelne straty vravia nieco o efektivite.... a hlavne tlak - ten vzdy umocnuje reakcie s energiami.

Chcem tym povedat, ze tak ako aj tlak tak aj iny cinitel moze zvysit vytazenie energie z paliva a pritom nemusi nahradzat sam o sebe energiu, ktora chyba do zvysenia ucinnosti systemu - jednoducho povedane pridam do spalovania latku ktora zvysi efektivitu motora bez toho aby sluzila ako palivo... este jednoduchsie - nebudem sa snazit zvacsit objem domacej slivovice doliatim vody

toto dava potom dovod na zcela zcestne drzanie sa jedinej teorie fyziky, ze ten vodik musi percentualne doplnat palivo aby ho bolo v sucte viacej , pricom si ho sam vyraba z vody.... toto je fakt kravina , vysvetlenia su tu uz napisane vela x napr pouzivatelom rady...to je uplne jasne co napisal, len tu je mozna i ta druha varianta, ze by ten vodik nejakym `zazrakom` zeefektivnil vyuzitie paliva a nie ho nahradzal ci doplnal...

tento prispevok je viacmenej len ako jedna z dalsich pohladov na vec, lebo neexistuje len jediny s nazvom perpetum mobile

2011-04-18 09:04:30

mato: ucinnost dnesnych najmodernejsich benzinovych motorov po cca 120 rokoch vyvoja (vysokompresne, priame vstrekovanie paliva, vyfukove turboduchadlo) neprekrocila 20%. Akekolvek teorie typu " ....pise o vysokokompresnom motore, ktory niekolko nasobne zvysuje vyuzitie paliva oproti beznim motorom..." nastoluju otazku: kde je to NIEKOLKO NASOBNE zvysenie ucinnosti oproti beznemu motoru??? To akoze bude ucinnost 40% alebo 60%? nie, tak to bohuzial nefunguje, uz by sme davno jazdili s desatinovymi spotrebami ako jazdime dnes....

otazka ohladom energie v benzine: energeticku hustotu benzinu pozname, to je odpoved na to, kolko energie je v benzine. Akonahle prebieha spalovanie pri stoichiometrickom pomere, vyuzije sa VSETKA energia paliva. Problem je vsak iny, nie to kolko energie paliva sa vyuzije, ale ako ju dokaze motor premenit na pohyb a sme spat pri tych max. 20% ucinnosti.

podme k vodiku: ako prve vylucime slovo zazrak, nie sme na serveri jehovistov. Nie je lahke najst skutocne vedecke podklady k tomu, ako je mozne vyuzit pridavanie vodika na znizenie spotreby benzinu, ale kdo hlada najde. Vodik ako palivo umoznuje beh motora na extremne chudobnu zmes vodik/vzduch v rozsahu 34:1 az 170:1. Bolo dokazane a potvrdene, ze pridavanie relativne malych mnostiev vodika do zmesi benzin/vzduch umozni beh motora na podstatne chudobnejsej zmesi ako na benzin/vzduch. Su tu ale dve podmienky:

1, je potrebne podstatne ochudobnit zmes v zmysle ubratia benzinu zo zmesi (napr. oklamanim AFM signalu)

2, mnozstvo vodika musi byt cca 3-5% voci HMOTNOSTI benzinu, co je vedecky a prakticky podlozene.

no a prave bod 2 je pricina, preco podobne generatory nefunguju, vyrabaju zlomky pozadovaneho mnozstva vodika... Vsetky realne a prakticky dokazane instalacie vyuzivaju vodik v stlacenom stave, alebo ho vyrabaju chemickou reakciou z benzinu, aby bolo mozne dodrzat spomenuty pomer. Nikdo a nikde zatial nepreukazal ze by toto dokazal on board vyvijac vodika s vykonom nejakych 300W.

Vzdy ked uberies benzinu, musis ho nahradit inym palivom s adekvatnou energiou, aby si dodrzal povodnu energeticku bilanciu, inak vykon klesne a nic neusetris. Klukovkou hybe energia, nie zazrak, na tom sa snad zhodneme. Pridanim vodika dosiahnes len to, ze motor bude bezat pri chudobnejsej zmesi, ale aby si dostal povodnu energiu (premenenu na pohyb) musis ju dodat vo vodiku. Inak sice motor bude bezat na chudobnej zmesi, ale bude mat nizky vykon a to budes musiet kompenzovat zvysenim mnozstva paliva a prides o usporu.

Je zaujimave povsimnut si fakt, ze akekolvek setrice paliva sa objavuju pri vacsich vykyvoch cien paliv a potom zase miznu do zabudnutia, aby sa znova objavili pri dalsom zdrazovani. Prve vedecke dokumenty ohladom pridavania vodika do chudobnej zmesi su z roku cca 1916, je to pomerne slusne spracovana problematika. Chce to len hladat a citat. Samozrejme, pokial si niekdo takyto vyvyjac kupi a zrazu jazdi za polovicu, OK, spokojny zakaznik je dobry zakaznik.

2mato  
Mato
2011-04-18 09:24:30

Rady, tak hej presvedcil si ma... tak ako vzdy ma to hlavu i patu, inac ten zazrak som dal do uvodzoviek Takze potom je to uplne jasne, oni chodia na chudobnu zmes... beriem to tak, ze chalani s tou spotrebou neklamu nech znie akokolvek blbo, urcite si to nevymyslaju a nekrmia tu ludi....skorej si myslim, ze chodia na chudobnu zmes a pri ustalenej rychlosti, alebo nenarocnej prevadzke mozu usetrit vela a spotreba v jednom rezime moze padnut na 5litrov...to nieje zazrak

inac tu ucinnost niekolko nasobnu, som zobral z prispevkov kentoyu, on pisal, ze bude mat vykon nad 200 HP a polovicnu spotrebu...tak keby hned ma rovnaky vykon a polovicnu spotrebu tak je to ucinnost 2x 20% a to je uz niekolko nasobne oproti tym dnesnym 20tim. Nevraviac, ze chce dosiahnut pri tej spotrebe dost extremne vykony..

2011-04-18 09:47:16

ja osobne si myslim, ze uspora 30-50% benzinu, ako tvrdia predajcovia vyvijacov, nie je mozna ani s jazdou na chudobnu zmes. Motor nedokaze bezat zo zmesou chudobnejsou ako cca 18.5-19:1 aj to len pri velmi nizkych zataziach. Akonahle sa zataz zvisi, zmes musi byt bohatsia. Pomer medzi zmesou riadenou seriovou lambdou (14.7:1) a dajme tomu 18:1 je cca 20% a to je uspora paliva-ale len tam, kde sa normalne zmes riadi seriovou lambdou. Ak sa jazdi viac s akceleraciou, rozsdiel sa velmi rychlo zmaze. Nehovoriac o tom, ze pokusne ovplyvnovanie AFM signalu bez adekvatnej spatnej vazby znamena velke riziko pri vyssej zatazi, kde je nutna bohata zmes...nehovoriac o tom, ze vyvijac vodika nemeni jeho produkciu adekvatne so signalom AFM. To je moj nazor.

co sa tyka zvysovania ucinnosti motora, je to velmi lahke zmerat na dynamometri. Toto vsetko riesi parameter BSFC (brake specific fuel consumption), nastuduj si co znamena a pochopis.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 11