Fórum - Téma


Generator vodika v aute, znizenie spotre


Fórum Návody Generator vodika v aute, znizenie spotre



1  2  3  4  5 ......... 11

2011-03-21 15:12:56

Takže chlapi system som zapojil zatial len na skušku i keď elektronickú čast nechávam na Markyho lebo nerád by som niečo posral.ale musím povedať že po spustení generátora a po začatí vyrobí vodíka som urobil pokus či to čo vychádza z hadičky do vzduchového potrubia je horlave a musím povedať že je i keď sila plameňa je slabá takže nejaký plyn to vyrába ja tomu tiež akosi neverím ale asi na tom niečo bude.. keď som nechal cele zariadenie bežat asi hodinu všimol som si že motor je trosku tichší a keď som hadičku vybral a nechal bežať dalšich 15 minutý motor bol hlučnejší neviem čim to je ale skúsil som to 3x a stále to iste takže nejaký účinok to ma spotrebu budem skušat až zajtra lebo nemám napojený regulátor plynu bohatosti zmesi benzínu..ešte na margo fyziky kolko krát sa už za celu hystoriu ľudstva zákony fyziky upravovali ved fyzika je veda o objavovani nových možnosti tak nechápem prečo sa tomu branit a myslieť spiatočnícky keby sa ľudstvo nepokušalo najst niečo nove tak možno ešte dnes jazdíme na koniach,preto vás prosím dajte šancu tomu čo robíme možno je to fakt blbost ktorá nebude fungovať a tým pádom budeme všetci modrejšia a ja cele zariadenie zbalím a z reklamujem takže trosku trpezlivosti poučite sa na mojej chybe a nie vlastnej. pridam nejake foto

2011-03-21 15:20:28

tohle není o fyzice ale o chemii a jakožto analytický chemik mi stačí když mi řekneš jak se ten vodík vyrábí teda v tomto systému. co tam leješ a co reaguje a já ti hned řeknu jaké sračky ti jdou do motoru a jak moc ti ho můžou zkurvit:D vodík je fajn věc, ale tohle je moc krásné na to aby to byla pravda elektrolýza je jedna věc, nicméně i automobilky zjistili, že je neefektivní vyrábět vodík přímo ve vozidle. Daleko efektivnější by bylo mít auto pouze na vodík a doma mít pořádnou elektrolýzu a nádrž. přebytečným teplem bys vytápěl barák:D

NO_HITS  
Laďa
2011-03-21 15:36:19

A co takhle jinej zdroj než baterka a altík z motoru , myslím že by k dispozici byla další třeba olověná baterie, která by dodávala energii regulaci a elektrodám?

Jínak co sem se díval tak ty kupovaný sady nevytvářijou tolik plynu co ty DIY (samo domo). Fakt su zvědavej co z toho vlastně poleze až to udělám.

2011-03-21 15:43:21

staci jen kdyz se podivam jaky tam mas hadičky tak hned vidim že funkční tlak bude spíš symbolický... az budes mit neco jako je LPG system s vodíkem to bude jina paráda... to nemluvim o tlaku ktery udrží izolepa...

zatim to vypada na nejakou reklamni srandu... kterou bych se spíš bál do auta dát nebo že by to melo nejaky ATEST??

2011-03-21 16:03:57

motor tišší být může, ale energeticky na tom prostě proděláš, jinak by jsi postavil perpetum mobile a to je nemožné, ale kdo si hraje nezlobí

2011-03-21 16:04:03

motor tišší být může, ale energeticky na tom prostě proděláš, jinak by jsi postavil perpetum mobile a to je nemožné, ale kdo si hraje nezlobí

2011-03-21 16:05:40

perpetum mobile není ve své podstatě nemožné postavit, to jen tak na okraj, neporušuje to fyzikální zákony.

2mato  
Mato
2011-03-21 16:36:56

tu ani autorovi nejde o perpetum mobile, jedna sa o zlozku pridavanu do zapalnej zmesi, ktora moze zvysit ucinnost spalovacieho procesu a tym padom vobec nemusi byt energeticky nevyhodna.... neviem posudit kolko joulov stoji vyroba tohoto plynu v tomto konkretnom zariadeni, ale zoberte si priklad:

zoberies si becku kravskeho hnoja, ktory budes kazde 3 dni doplnat a budes mat z nej metan, ktory by napr zvysil ucinnost spalovania....okej tak metan mas z kravskych sraciek a nie z energie motora, takze ho neoberas o energiu zo spalovania a to ze si ty nakydas hnoj su tvoje sracky

ci to bude fungovat neviem, nezastavam si tento vynalez, ale vsak nech to skusi.... ked to nevyde da si spravit vysokokompresny engine z prevrtanej GA14DE

2011-03-21 16:45:24

Tady je pokus o výpočet energetické bilance:

http://www.h2energie.estr...e-na-rozklad-1kg-h2o.html

Výsledky jsou podle očekávání, jen na vodu by to nefungovalo. Otázkou zůstává, jestli tato směs vodíku a kyslíku neovlivní/nezlepší průběh spalování původní palivové směsi a tam to může mít nějaký efekt. Ale to se snad brzo dozvíme.

NO_HITS  
Laďa
2011-03-21 17:54:18

zajímavý je že se tam dopočítal efektivity až 96% což je podle mě nějak moc ... přece jenom je to 4% od perpeta ale podle mě těch 80 -90% by se mohlo dosáhnout když se správně zvolí střída a frekvence

2011-03-21 18:02:35

v tom odkaze je kompletna odpoved na tvoju otazku, ci to moze ovplivnit zmes paliva/vzduch, tento priklad hovori za vsetko:

I= 30 A

U = 12,34 V

V = 1 l za 35s = 1,71l za 60s tedy za 1 min, avsak nie vodika, ale zmesi vodik+kyslik. pre jednoduchsie ratanie vsak zoberme, ze dokazeme vytvorit 1,7l uz vodika za 1 minutu za danych podmienok....

ak zoberieme auto, ktore ma spotrebu 6l/100km pri rychlosti 100km/h, tak za 1h spotrebuje 4.5kg benzinu, za 1 minutu teda 0,075kg benzinu, cize 0.1litra. (hmotnost benzinu cca 0.75kg/l). 1l vodika vazi 0,00000118659kg, na dosiahnutie 0,075kg vodika potrebujes objem cca 632000l, ktory vytvoris za zhruba 258 dni. ak by si chcel len 10% objemu, bude to 25 dni....to samo o sebe napovie dost v zmysle obrovskych nepomerov spotreby paliva a tvorby vodika.

podme dalej, energeticka hustota benzinu je 46,4Mj/kg, vodika 143Mj/kg, cize vysledok vydelime koeficentom 3,08, cize 6,5dna. Takze na vygenerovanie mnozstva vodika, ktore nahradi 10% benzinu na vzdialenost 100km, rychlosti 100kmh a spotrebe 6l/100km potrebujes 6,5dna len na tvorbu vodika, pri odbere 30A...

otazka do fora, ako podla vas bude ovplivnovat vodik zmes ci chod motora, ak ho v danom momente bude 0,0064% voci palivu?

skutocnost bude este horsia, staci aby kdosi prepocital vysledok nie na 1,7l vodika za minutu ale pre realne 1,7l zmesi O2+H2....

NO_HITS  
Laďa
2011-03-21 18:23:31

nevím proč to počítáš na kila ale když za minutu motor sežere 0,1l benálu a ty tam za minutu pošleš 1L vodíku kterej je i výbušnější ,tak to asi ovlivněný bude ne ? a tím pádem bych i té snížené spotřebě pohonných hmot věřil,už aby se v servise dalo dohromady fáčko , do almery a ještě ve stavu v jakým je to bastlit nebudu , nebo aspoň ne dokud si to sám vlastnoručně neozkouším na něčem u čeho nevadí když to zničí motor

2011-03-21 18:23:51

Kua, chlapi, pri nasej oponenture vodikovej hovadiny sme zabudli na jeden podstatny jav:

PLACEBO EFEKT

Rozviniem to: uzivatel si onu vec namontuje, je presvedceny o jej funkcnosti. Tym padom vie, ze uz moze setrit, takze neslape tolko na plyn a vysledkom je znizena spotreba. Takych 5 - 10% vidim celkom realnych, takze ona vodikova hovadina nakoniec efekt prinesie.

2011-03-21 18:24:29

to NO HITS: panko, ty si na zakladnu skolu snad ani nechodil....

2011-03-21 18:25:46

presne tak proto v autech co jezdi jen na vodik je poradny zdroj napetí a sakra velky reaktor i tak je to nejvetsi nevyhoda... jak tu nekdo psal kdyz vodik tak primo zkapalněněj co si treba vyrobis doma a odpadnim teplem muzes topit nebo treba ohřívat vodu v bazéně nebo v bojleru...

edit presne jak psal raddy je dulezita energeticka hustota dodávaneho media... litry samy o sobě vypovidají asi tolik jako tlak v rezervě o rychlosti stěračů....

NO_HITS  
Laďa
2011-03-21 18:28:40

Placebo efekt bych viděl spíš ve smyslu zvýšení výkonu, což je samozřejmě blbost, motor je nějak postavenej a má nějákej maximální výkon a ten se prostě nezvedne jenom stříknutím příměsi ale spíš mechanickou (fyzickou) úpravou. Jinak jak všichni víme tak není výjimkou že mnohdy teorie a praxe není jedno a to samý a tak co kdybysme se místo dohadů odebrali do dílny a každej to postavil a ozkoušel ,kdo nemá na čem ozkoušet nebo si nechce vrtat do auta něco,čemu nevěří tak to může aspoň proměřit. ....

Jinak vím že su tady novej tak to prosím vás neberte jako že si na vás vyskakuju, su spíš člověk co všechno posuzuje objektivně a udělá si názor až po chvíli.

2011-03-21 18:29:17

to je zcela jasné, brutálním nárůstem výkonu v celém spektru, díky obohacení směsi na 12,5 přesně, a spadne spotřeba benzínu tak odhaduji o 3 až 4 litry na 100 000km, a díky kyslíku který se uvolní nastane téměř stejný efekt jako u NOS systému, takže ještě štěstí, že toho kyslíku bude málo, protože je s mastnotou výbušný a mohl by z toho být raketový motor, neskutečných kvalit

ale jak říkám, kdo si hraje nezlobí

2011-03-21 18:30:45

co si tak nastudovat, pri akom tlaku je vodik kvapalny a potom sa pozriet ake su dostupne adekvatne kompresory...doma si nevyrobis absolutne ziadny kvapalny vodik, vid. moj priklad co sa samotneho mnozstva tyka.... ziadne auto nejazdi len na vodik, ktore si samo vyraba, je uplne jedno aky velky v nom bude reaktor, pokial ho musi napajat ten isty motor....ibaze by to bol reaktor v ktorom prebieha studena fuzia, ale to je hudba buducnosti.....mozno.

2011-03-21 18:34:40

nepsal sem ze si doma spatles nejaky kram kde budes ten vodik vyrábět... a jsou i k sehnani i domaci stanice na vyrobu vodiku pokud vim... jen sem psal ze je kravina cekat ze budes jezdit na vodik ktery si vyrobis v aute... at jako castecne a nebo dominantni palivo...

2011-03-21 18:48:02

.... a vysledkom aplikacie tejto komplikovane endotermicky modifikovanej vodnej pary je ... ze TI UPLNE JEDNODUCHO ZHRDZAVIE MOTOR . Dakujem, neprosim .

Keby to bolo take jednoduche a super, uz davno by sa tento system stal seriovou sucastou modernych automobilov...

(reakcia najme na Mitros-a z 13.3.2011)


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11