Fórum - Téma


Generator vodika v aute, znizenie spotre


Fórum Návody Generator vodika v aute, znizenie spotre



1 ......... 7  8  9  10  11

2011-10-11 14:21:30

ty ses rozjel chmeldo

nikdo neříkal že zanikne fyzika jen že možná padnou některý zavedený myšlenky ...

a s tou pokorou a uznáním - to máš pravdu, ale zrovna u tebe se mi zdálo že taky těmahle vlastnostma nejsi úplně obdařenej, když jsi tady naznačoval že není v domácích či garážových podmínkách problém udělat aerodynamickej tunel či dynamometr ...

2011-10-11 14:42:30

Ma cenu vubec nekdy neco psat..? Radeji zpet k tupemu kecani o nasich Primerkach

2011-10-11 15:13:23

Petagne: dodnes nechápu co ti na tom příjde zázračného. malý model dynamometru pro měření síly elektromotorku jsme dělali, jeho výroba ve větším měřítku není žádnej fyzikální zázrak, mít důvod a nějaké peníze tak do toho jdu. samozřejmě s nějakou přesností způsobenou lajdáctvím a ne zrovna vhodným matrošem. a aerodynamický tunel taky není žádnej hi-tech vynález. samozřejmě že nějakou laboratoř si k tomu nepostavíš, ale prostý proud vzduchu a dýmovnice na klacku ti ukáže náběžné hrany vozidla. tuším že u Lamborghiny nebo u koho jsem to četl že první supersporty kdysi začínali v aerodynamickém tunelu ve stáji za použití klimatizačních větráků z výškových budov a obrovské odpadní roury. jo to kdybys po mě chtěl stroj času nebo už zde zmíněnou testatiku to bych bral to bych jako nedal, ale zrovna tyhle věci fakt nejsou žádný zázrak vědy. takže si trvám na tom, že to jde. jak myslíš že je dělali začínající upráváři?

2011-10-11 18:25:13

já neříkám že to nejde nebo že to je ňáká věda ( i když u toho tunelu konkrétně to není tak jednoduchý jak se to tvaří - např. vyřešení obíhání vzduchu pod autem, kde se ti v reálu hýbe vozovka apod.)

jde o to, že pokud to chceš udělat aby to mělo ňákou vypovídací hodnotu, tak už by to vylezlo dost do peněz, nehledě na technický provedení, prostorovou náročnost, ...

2011-10-15 12:12:06

zebych to riskol?

http://auto.bazos.sk/inze...31-platniuspora-paliv.php

2011-11-13 19:17:37

nečekejte úsporu paliva ,Makam v Toyotě a jeden (pacoš) si dal jeden a po sléze dva HHO generátory vodíku do 2,5 D4D toyoty Hilux model 2011 , takže mám poznatky z první ruky , nechal si to poslat z USA , úspora nafty nulová , zlepšil se tah od spodu , chod motoru je kultůrnější , "výkon" spíše jen opravdu u spodku jinak jen chlupově - sotva citelné ......... je to profi a ne dodo, jednotka s lcd ala nastav si vše jak je libo........

NO_HITS  
Laďa
2011-11-13 19:27:49

alternátor je spotřebič? Podle mě to je zdroj

2011-11-13 19:37:00

špatně pochopeno ,při provozu HHO máš odběr asi cca 10A ,těch 10A musí vyrobit alternátor ,ten má větší odpor a teoreticky "brzdí" motor

2011-11-13 19:52:21

to ECOPRA se mi zdá reálnější ,,,,, stačí tomu jen teplo vytvořené výfukem ,,,,,,,

2011-11-16 23:29:24

Jasně že vyvíječe fungují.Ten kdo tomu nevěří ať si ho namontuje.Co se týče fyziky tak ta už je dávno v koncích.Je hodně věcí co neumí vysvětlit a nové přibývají.Třeba rezonanční elektromotor.Školy jsou taky naprd a zvláště pak ty vysoké.Jenom blbnou lidi a produkují diplomované nadutce.Nejlépe je se řídit intujicí a zdravým selským rozumem.

2011-11-17 11:11:08

co dodat, zkátka nejlepší vedci jsou uspesni absolventi zakladní školy že,...

diskuze o nicem, místo aby nejaký vyznavač vodíku konecne dolozil adekvátní a PRŮKAZNÁ FAKTA, kterých se tu uz nekolik stránek nejen já dožaduji, vypisují se tu prázdné tlachy a zpochybnují nejen tazatele ale i vše co by mohlo jen trochu zavánět jiným názorem nebo nedejbože fakty která se jim nehodí do krámu.

2011-11-17 11:13:38

ten svět se asi úplně zbáznil:D ono je totiž sakra rozdíl v tom o jakého vědce se jedná. někteří lidé vědí daleko více než všichni na tomto foru. Příklad třeba takový Tesla, i po těch letech jeho experimenty jsou ověšeny rouškou tajemství a nikdo neví co vše vlastně dělal. princip fungování rezonančního elektromotoru si dokážu představit, ale lidé, které určují náš technologický směr si tento princip zatím nevybrali, asi proto mají důvod. a celkově vše co se rezonance týče je takový poplární model na získávání jakékoliv energie "zdarma"...ale chce to dávat bacha na narušení oscilační frekvence hmoty, pak se můžou stát docela dost špatné věci. Ostatně to si myslím, že se i dělo během Philadelphského experimentu

2012-01-20 03:36:23

ahoj fakt ocenujem tvoju snahu a korektnost ze tu zdielas svoje skusenosti aj ti drzim palce ale k tema podla cisel fakt maju pravdu ostatni je to mizive percento vodika co to dodava a ohladom tych co stale vytahuje zakoni fyziky zo zs: nemusia nat pravdu lebo ti nedodavas hnaciu energy ale menis zmes paliva a pridavanie vodika do benzinu nemusi byt stratena vec nakolko je zname ze benzinove ja D motory ne spaluju 100% paliva co tym padom je strata na vykone ale vodik je ovela agresivnejsi ako benzin a ma veciju teplotu horenia moze viest k tomu ze by spalil dokonalejsie benzin a tým padom by navisil vykon a znizil spotrebu ale upozornujem mala pravdepodobnost v tomto pomere a nakolko mozem mat na teba jednu prosbicku nakolko tvoje merania mozu byt skreslenie lebo zasahuje aj lamdasond a preto skus zmerat spotrebu odpojenim napajanim na generator ale zapojenim na ovplyvnovanie lambdasondi aj tag isto prepinaj ako kebo si esiel na vodik zmes lebo ten rozdiel v spotrebe moze sposobit samotna lamda jeto dost mali rozdiel na toto info by som sa potesil a nedaj sa odradzat

NO_HITS  
Laďa
2012-02-19 15:14:55

Tak jsem zjistil že tuto věc na čt24 prezentoval Radek Maláč z Blanska a provozuje to ve voze Nissan Sunny spotřeba prej místo 7L je 4,5-5L benzinu ... záznam jeho rezentace je tady po 32. minutě: http://www.ceskatelevize....e-duse-k-z-divadla-kampa/

Tak sem mu napsal s odkazem do tohoto tematu, su zvědavej jestli se ozve

Co vubec slavomir ?

2012-10-15 20:56:22

O vodiku počuvam už dlhšie a ak by mi to spravilo usporu aspoň 1l \ 100km tak by sa mi to vratilo do 1roka. Ja mam auto CRDi takze tam plyn nedam, prerabka motora by bola naročne draha preto som tiež začal uvažovať nad tou alternatívou Vodik ako pridavna zmes.

http://abd4car.sk/princip.html

2012-10-20 21:48:37

Koukal jsem na tu prezentaci Radka Maláče z Blanska,který to má na Nissanu Sunny a spotřeba mu klesla z 7 l

na 4,5 - 5 l.

To mě tedy zaujalo,a hned jsem taky hledal na netu :http://www.jednavodu.cz/n...nabidka/vodikovy-komplet/

NO_HITS  
Laďa
2012-10-20 22:58:50

není tam pojistka proti zpětnýmu zášlehu a chtělo by to nějak pořešit vypnutí vodíku když jedeš na kvalt z kopca a motor nic nepali + je zavřená klapka a taky tam není oblbovák lambdy takže díky špatnýmu poměru ti bude ECU dávat víc benzínu a nic neušetříš. Taky by to chtělo ještě jednu přepadovou nádobu protože když pojedeš po hrbolách nebo do zatáčky tak ti do te vystupní hadičky šplíchne ta směs z hlavní nádobky a ta by měla být umístěná nad tuto nádobu ale nesmí být zas velká aby se v ní nezdržovalo moc vodíku a zas moc malá aby nešla kapalina i přes ni a ještě bych si vzpomněl na další nedostatky jako třeba zabezpečení spálení veškeré směsi vyrobenýho vodíku po vypnutí motoru , lepší odvětrání hapnu atd atd ale když to promyslíš a poladíš si to tka to můžeš testovat

2012-10-21 10:17:45

No Hits: tak až Ti napíše ozve se,tak dej vědět.Moc mě to zajímá.Nebo i jiní,kdyby o tom věděli více.

Myslím že pro každého by to bylo zajímavé téma

Tak se omlouvám,koukl jsem na začátek diskuse a toto(co sem našel odkaz)už má Slavomír namontované v autě

a jezdí


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11