Fórum - Téma


FS: Almerka N15 'funglovka'


Fórum Almera N15 FS: Almerka N15 'funglovka'

Informace o modelu: Nissan Almera N15



2007-12-04 11:02:58

Ahoj, vim ze je to off-topic, mel jsem to dat jinam atd., ale schazi mi ta hlavni informace a tak Vas almerkare chci poprosit o radu:

Muj tata se prave rozhodl (asi kdyz videl meho Kvasacka ), ze proda sve "druhe auto", svuj skvost, krasavici, kocar na dlouhe vylety... proste Almerku. Je to sedan 1,4, rok 2000, najeto - sednete si - 24 tisic. Funglovka. Normal vybava, central, elektrika, letni gumy (zimy a vlastne cely zivot stravila v garazi), nejspis nema ani skrabanec - odkud taky. O vikendu se na ni pojedu podivat.

Za KOLIK se da asi realne prodat? Prosim, nespilejte mi, nerozvadejte - kdyz tohle admin smazne, nemuzu se zlobit - tipnete taxu a ja to supnu do bazaru. (Kdyztak i s "dohodou"...) Dik.

P.S. kdyby ji nekdo treba chtel, ozvete se mi primo. Neni to zadny tunersky sen, ale zas asi vyhoda, ze je vsecko skoro nedotceny a tak se da zacit prakticky jak od noveho auta.

Rop
Radek
2007-12-05 14:26:25

Hmm to je peknej kousek. Bezne se tyto prodavaji kolem 90.000 - 100.000 kč. Ale maji nalitano 150.000 km a nikdo si nemuze byt jistej jetli ne vic. Jestli je auto fakt jak novy a najeto 24.000 km tak bych si klidne za něj minimalně 120.000,-kč řekl. A možna bych začal ještě výš. (zaleži kolik otec potřebuje utržit na Kvašáka )Nejhorsi asi bude presvedcit prodavajiciho ze sedmilete auto ma najeto jen 24.000 km. To je, jak mi das jiste za pravdu, dost nenormalni. Idealni by bylo, kdybys mohl dokladovat servisnimi zapisy nebo zapisy z STK ze auto opravdu tak malo jezdilo. Cim vic dokladu das k dispozici, tim lip. A nechat zajemce si auto poradne prolezt. Nevsazel bych s prodejem na autobazar (pokud se teda auta nechces vylozene zbavit a na penezich ti nesejde). Idelani je osobni prodej primo dalsimu cloveku. Proste najit nekoho kdo ten stav dokaze ocenit. Taky poznaš cloveka kterymu svyho milacka sveris do péče. Ne bazar kterej to bere jako kus. Mam to vyzkouseno. Jako prodejce i jako kupujici. Navíc sem presvedcen, ze presne takoveho kupujiciho (a ne jednoho) najdes tady na Nissanklubu a budete spokojeni oba. Drzim palce

2007-12-05 15:47:04

To ze ma auto najeto jen 24tkm za skoro osm let neznamena ze je jak novy. Stanim chatra taky a je to pro auto jeste horsi nez jak by normalne jezdilo. Tez sem kdysi naletel a koupil funglovku v zanovnim stavu s par kilasky na tachometru. Realnymi. Mela to nejaka starsi zenska. Stanim v garazi i tak byly gumove dily zpuchrele a po par jizdach rupnul remen i kdyz mel este 40tkm vydrzet. Motor se nastesti nepotkal. Loziska taky odchazela jak na bezicim pasu pac stanim se nici. Motor a prevodovka byli zatuhle, line, proste o nicem. Auto pro oko urcite pekny, ale na provoz k nicemu. Za skorem 8 let starou 1.4 renaultoalmeru tak odhadem 100t.

2007-12-05 17:36:21

Ehm, diky, Charlie, za oceneni i Tve zkusenosti,

ale maly rozdil je, ze ja tohle auto znam i zevnitr, a velmi dobre - a kdyby mel "po par jizdach rupnout remen", tak to asi udela ted a nebude cekat. Von ten remen jaksi nema ahnung jestli je uz prodanej nebo ne A protoze nejsu takovej machr na motory, tak ten duvod proc by se mel potkat nebo zadrit motor nebo prevodovka nechapu. Zatopenej nebyl.

(BTW to auto nestalo samozrejme furt, jinak by nemelo najeto ani tolik. A "stary novy" auta se neprodavaji za cenu novych prave proto, ze neco na nich starne nezavisle na provozu, nebo ne?...)

Rop
Radek
2007-12-05 18:17:36

Co se "gumovych remenu" obecne tyka, tak pochopitelne nestarnou jen kilometrama. To je jasny. Kdyz sem mel jeste Corollu s rozvodovym remenem, menil jsem bud po 90.000 km, nebo po pěti letech jak me muj mechanik radil. Mozna bych vymenil po 7 letech jako novy majitel u te Almery ostatni remeny preventivne. To je par stovek. Pokud to auto nestalo nepretrzite rok vylozene fleku a najelo tech 3.500 km za rok tak mu nemuze nic byt. Proc by melo byt neco s prevodovkou nechapu. Jen vic takovych "expertu"

2007-12-05 18:17:36

O to nejde, spis ze hodne veci na aute trpi prave z toho stani. Jak sem psal o te sve zkusenosti, tak to byla taky vonavka. Auto bylo jak nove. Jenze to bylo asi tak vsechno. Tim ze to asi moc nejezdilo se to chovalo jako lenoch, proste to nejelo. Motor linej oproti druhemu autu teze znacky. Jasnacka ze je lepsi jak ma auto min najeto a je udrzovane, jenze znas to. kazdej se koukne na rok vyroby, pripadne motorizaci a je to vcelku jedno, rozdil byva v tisicich nekdy desetitisich. Mladsi zrasovane kusy sou za stejnou cenu. Nebo este vyssi. Udrzovane auto se prodava lip samozrejme, tak hlavne najit nekoho, kdo to oceni. Preju hodne stesti.

2007-12-05 18:24:37

Rop. Blbost, jak auto nejezdi neni to dobre. to ti rekne kazdej mechanik. Jak ho navic jeste blbe zajedes je to tragedie. Kratke popojizdky sou nejvetsi prasarna,jak auto nastartujes kvuli par minutam jizdy a vypnes motor nez se staci nahrat, mas nejvetsi opotrebeni. jak si kupujes ojetinu, prd vis jak s tim kdo jezdil, tak neplacej moudra, pac sto asi nikdy nezkusil na vlastni kuzi ....Pak i auto co ma na tachometru 200tkm najetych dlouhymi trasami trebas po dalnicich muze byt motoricky v lepsim stavu nez vonavka co jezdila jen popojizdky se studenym motorem.

2007-12-06 07:28:41

Pánové teď jsem dohodil kamošovi koupi Spartaka z roku 1958, kterej nemá najeto ani 40 tis. Vevnitř je to funglovka, vše bez koroze, ještě originál výfuk, akorát barva je hodn ěomšelá. To bude veteránek: Takže určitě je lepší takový auto, než to který pořád jezdí. Stačí vyjet aspoň párkrát.

Rop
Radek
2007-12-06 07:31:20

To Charlie: Sem nikde nenapsal ze je dobre kdyz auto nejezdi, nebo ze je nejlepsi kdyz se jezdi kratky tratě...se prober tragede. Nejdriv cti pak odpovidej. Odsoudis tu auto kterym nic nevis jen proto ze ma malo najeto, nevis jestli jezdilo kratky trate, jestli se ani nestihl zahrat motor.... Vypadato, ze ti uz nekdo takovou , jak ty rikas vonavku, prodal. Jedna špatna zkusenost pak odrazi v tvem nazoru. Samozrejme ti ho vyvracet nebudu, jen me priste nevkladej do ust slova ktery sem nerekl, bud tak hodnej. Koneckoncu bych urcite neposuzoval auto jen podle "motorickeho stavu". Nevim jestli by byla výhra vybirat ojetinu jen podle subjektive dobreho motoru a kašlal na to jestli se mu zacinaji sypat napravy, korodovat prahy atp. Ostatni funkcni skupiny jsou na aute stejne dulezite jako motor. Proto je nutne posuzovat ojetinu jako celek a kupujici bere v potaz i to jak je auto zachovale vizualne. Nikdo nekoupi dobitou mrchu, ktera uz ma rezervaci na vrakaci, jen proto ze ma motor v poradku.

Rop
Radek
2007-12-06 07:49:36

To HanzaBK... pekne na ty leta tak malo kilaku. A barva to je jasny ze uz nebude jako nova. Mas ale odvahu zes to sem vubec napsal. Ty nevis, ze (jak tady vyplýva z debaty) v podstatě cim mene najeto tim hůř ??? Takze pokud nema 60 let stary auto nalitanej milion kilometru tak je k ničemu. . Tady odsoudili "od stolu" Almeru ktera najela prumerne 3.500 km za rok. No a ten Spartak s 660 km ročně.. nevim nevim....

2007-12-06 11:04:02

Nebudu přilévat do ohně,jen vlastní názor - jestli se nepletu,tak 1.4 je ještě N15,čili nikoliv renault.Bez ohledu na výše uvedené tipuju i já cenu tak do 100.000,- Kč (na trhu s ojetinami je obrovský výběr a ceny šly za poslední dobu hodně dolů).Malý nájezd je plus,záleží,jak to bude doloženo prodávajícím.

Co se týká výhodnosti/nevýhodnosti staršího vozu,který má málo najeto: pokud se o něj majitel staral,nevidím důvod se mu vyhýbat nebo bát se.Pokud neměnil olej podle počtu najetých km,ale tak jak se má - tedy buď po 15.000 km nebo po roce (i "nový" olej totiž časem oxiduje a stárne) a s autem občas vyjel (tj.nestálo 6 měsíců v kuse bez hnutí v garáži),myslím,že to může být jen dobrá koupě.Setkal jsem se jen s případem,kdy měl dlouhodobě garážovaný vůz (stáří 14 let,najeto 51.000 km) vyschlé tukové náplně v kulových čepech,protože manžety už byly zteřelé a děravé - klouby při rejdu vrzaly a skřípaly.

Mnohem horší než malý nájezd jsou krátké jízdy,kdy se motor nestačí pořádně prohřát - jednak se víc opotřebovává,jednak rychleji "stárne" olej atd.

2007-12-06 22:30:28

kazdopadne zapytaj si trosku vysiu sumu ak mas pekne vsetko podlozene a ostatne ja na kupujucom. vsetko starne ale ak bolo vsetko menene ako malo byt (ked nie km tak sa potom sleduje cas) aspon co sa tyka oleja atd.

kedysi som sa dostal aj k takym veciam ze garazovane auto tiez neznamena ze je dobre pretoze ak v zime pojazdis po snehu a strku a soli a das to do garaze kde je teplejsie tam sa to rozpusti orosi a zacne pekne urychleny proces ako v solnej komore. ale to su vsetko dohady takze kus od kusu

2007-12-08 09:28:32

nebal by som sa dat cenu 120 000. Su ludia co zhanaju konkretne znacky a myslim ze N15ky rozhodne nie su v rebricku dopytu na tom zle. V SK by sa takato zachovala Almera (sice som ju nevidel ale vychadzam z diskusie) dala podla mna v pohode strelit za 150 000.

2007-12-08 10:28:16

Ja bych cenu posadil ještě mnohem víš , cca kolem 140tis .. jen tak pro srovnání : Včera jsem viděl v Otrokovických AAA střibrný Nissan Almera r.v.2000 nalítano kolem 150tis za 160tisKč , vedle stála bíla 2.0i Primka r.v1998 najeto 98tis za 145tis, vím že jsou to vydřizadky a spusta z nás by od nich auto nekoupila ,ale hodil jsem to jen pro srovnání! Když projedeš pár realných bazarů, zjistíš že u mnoha z nich se ceny pohybují stejně jako u aček ... a lidi to kupujou, to je to důležité ! od soukromých osob se ty ceny N15 pohybují kolem těch 90-130tis , takže prodat to za 100tis ,hlavně pokud můžeš doložit stav km, je mááálo ! Pro mě jako pro kupce by těch 140 asi bylo moc , ale lidi jsou různí a když můžou najít ačka člověka co koupí za 160tis , tak najdeš někoho i ty! chce to čas a nespěchat a hlavně to nevozit do bazaru ,tam tě oškubou jak slépku !

tom
2007-12-08 15:32:27

Tady něco podobného,jen pro představu. http://nissan.sbazar.cz/n...01-chomutov-o1133879.html Jinak diskuze o tom,že je 24tis km za sedm let málo,jsou o hovně. Pryč jsou doby,kdy vojenským vétřieskám v enzetech zpuchřely gumy, protože měly za dvacet let najeto 20km.

2007-12-10 16:21:19

Teda Tome,tos neměl - ta Primka je sakra krásnáááá .No,budu dál věrnej Almě,ale mlsně bych se otočil za touhle červenou Karkulkou .Je to trochu něco jinýho,než Medvědova Almera (výbavou i motorizací),ale jasně - cenu může zkusit nastřelit vyšší a případně slevovat,tak se to ostatně dělá vždycky,když nespěcháš na prodej.

2007-12-10 16:38:41

Diky vsem za dosavadni prispevky a nazory. Zatim jsem inzerat nedal, zel, nepodarilo se mi ji o vikendu nafotit, ale jak pise Janis, "nespecham". (Teda tatka nespecha - almerka je jeho, ale chci mu s tim pomoct.)

Rikal jsem mu uz pred tremi lety, kdyz jsem kupoval svou N16 - a ta je dnes uz pryc - ze nechavat si dve auta je blbost, najede stejny kilometry, ale ztraci dvonasobek. Ne- a nedal si rict

2007-12-11 12:05:10

tak ta cervena P11/144 je teda pekny kousek ta musela byt hned pryc akorat mnela zajety motor ktery vypadal jako novy ...

jinak k te N15 , no a s temi remeny ,se vymeni ,jeste par ostatnich veci ktere mohli starim ztratit svou vlastnost a je z toho taky funglovka


Odpovědět