Fórum - Téma


foukani ventilace


Fórum Primera P10 foukani ventilace

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2008-08-13 19:09:18

mám problé všude na foru čtu jak u P10 se po přepnutí foukaní na 4. rychlost nejede. ale ja jsem zjistil ze u me kdyz stojim nebo jedu pomalu rychlost 0 a 1 vubec nefouka, kdyz zapnu 2 fici to normalka a potom dle stupnu rychlosti se to umerne zvetsuje. kdyz to mydlim po dlanici tak na rychlost 0 a 1 to fouka stejne a zbytek umerne viz vyse. myslim si ze by to mohlo byt tim ze to jaksi profukuje. prisel jsem na to ze cim vetsi rychlost tim vetsi foukani (do velikosti stupne2) pro rychlost 1 i 0. abych to sesumiroval. zda se mi ze mezi jednickou a nulou neni zadnej rozdil a cim vetsi rychlost tim vetsi foukani. kde muze byt chyba ?

otazka druha. Dnes jsem zapnul (c) vnitri cirkulaci (klima byla zapla ale po zapnuti prestala foukat) po vypnuti (c),(zaroven se spustila klima) slo z fukaru cosi jako para nebo kour. co to muze byt ?

thank you e lot

2008-08-14 07:40:52

To jsem ještě nezažil má to být od jedničky do 4 od nejmenší rychlosti po nejvetší bez ohledu na to jestli stojíš nebo jedeš. To ti neporadím.

2008-08-14 08:52:42

Nevim, jestli to tady nekde pred par dny probehlo, ze p10 nema pylový filtr? Jestli to tak je, tak je tam naporova ventilace, mel sem to tak sveho casu u fordu sierra, kdy i bez vetraku to na dalnici docela pekne foukalo. Zatimco u jinych aut, kde je filtr, tak tohleto nefunguje, tudiz sems tim zase zazil, ze kdyz nam vyplivl v peugeotu 406 vetrak, tak sme v zime jeli z jeseniku se zamlzenyma sklama . Protoze v tom pripade tam bez vetraku neni prakticky zadny ofuk a ses v haji.

Mozna akorat by chtelo zjistit, jestli se ti fakt toci vetrak na tu 1.

2008-08-14 12:21:55

Není tam náporová ventilace, je tam nucena bez ohledu na filtr nebo bez.

2008-08-18 16:17:23

Rekl bych ze to bude pridreny ventilator, ktery se az teprve s naporem vnejsiho vzduchu vzpamatuje.

2008-08-18 18:36:33

to by mohlo byt :) dik moc ale rekni mi proc to na nulu (asi ma byt ventilator vypnut) fouka stejne jako na jednicku ?

2008-08-19 11:02:42

Me to za jizdy na dalnici taky fouka i na 0 skoro stejne jako na 1. Kdyz stojis bez motoru tak od ktere rychlosti jde ten ventilatorek slyset? Me jde slyset uz na tu 1. Jinak mam pocit ze se k nemu da dostat zpod skrinky spolujezdce, takze by se to chtelo k nemu dostat a zjistit jak na tom je.

2008-08-19 11:25:54

Při vyšších rychlostech nám to má taky tendenci z mřížek jemně foukat, i když je ventilace vypnutá. Ale jak zapneme 1, fouká to víc. Motorek ač tichý je slyšet na všech rychlostních stupních ventilátoru.

2008-08-20 07:52:24

žádnej větší nebo menší nápor vzduchu tam není. Uvědomte si že nasávací otvor do ventilace, je schován pod plastovým krytem pod předním sklem, takm jak je motorek stěraču. Nebo vy lícete s nissanama nahoru a dolů jako helikoptéra? Jám může být větší nápor při rychlé jízdě, dyž to saje zhora?? Já myslím že každý z nás aspoň jednou videl obrázek z aerodynamického tunelu, kterej znázorňuje proudění vzduchu kolem auta. A nikde jsem na žádném obrázku neviděl, že by tam byl vzduch, kterej se u předního skal ohne o 90 stupňů dolů a najde dírky v tom černým plastua rychle a rád zaleze do auta. Proč by ten vzduch měl dělat tolik práce a obíhat auto až do zadu, když může zaléz hned vpředu dovnitř že??

2008-08-20 09:23:23

No P10 ma vstupni otvor vzduchu celkem vysoko a hlavne i s vypnutyn vetranim to na dalnici fuci. Takze s tim opravdu asi litame jak s helokopterou Motorek steracu mam v motorovem prostoru mimo cestu cerstveho vzduchu, ten proudi pouze kolem vahadylek steracu. Testy ve vertnem tunelu se asi delaji se zavrenymi vyduchy vzduchu, nebo jde o tak male mnozstvi, ze to neni videt.

2008-08-23 10:57:05

ja parkujem pod stromami a ked zapnem vetrak tak mi na zaciatku dnu z otvorov ventilacie lietaju rozne predmety zo stromov tak pelovi filter tam asi nieje , ale videl som v ponuke na P10 pelovi filter na nete tak neviem , a ventilator mi ide len na 2 a 4 stupen

2008-08-28 14:56:35

Tak to by mohla byt tak proklinana odporova desticka, taky jsem ji mel zkorodovanou jenom na nekterych drahach.

2008-09-01 08:40:40

Ještě by tam mohla být destička z jiného modelu. Pokud dám destičku z almery do primery, nebo třeba ze sanyho apod. to kombinuju, tak motorek funguje na všechny rychlosti, ale nefunguje tak že nejmíň je na 1 a nejvíc na 4. je třeba 2 pomalejší než 1 apod. ale 4 musí být vždy naplno, protože je ten odporový dělič vyřazen a proud teče přímo do motorku v plné síle!

2008-12-09 07:51:08

Ahoj !

Konečně jsem našel někoho ,kdo měl problém s odporovou destičkou. Protože 4.rychlost jde na přímo, tak běží normálně.Po zásahu elektrikáře ,kdy destičku překlemoval jde alespoň 2.rychlost..Sehnal jsi novou?Kde a za jakou cenu? Nebo mám zkusit rovnou vrakoviště?

2008-12-10 08:22:45

každej elektrikář ti to opraví tak že ti fungují všechny rychlosti (pokud ej z nějakého slušného oddílu )

2008-12-10 13:37:49

ja sam som elektrikar , uz davno by som to mal opravene len nejak na to neprisiel cas este...a ani presne neviem kde to mam hladat ale vraj niekde za skrinkou spolujazdca to je tak uvidime

2008-12-11 08:03:53

před nohama spolujezdce nahoře zespodu na ventilítoru. Nic nemusíš demontovat jen 2 malý stříbrný samořezky od té destičky. Je tam tepelná pojistka. Stačí proletovat a nebo překlemovat drátkem - samozřejmě tenonkým, aby v případě potřeby se zase mohl přepálit a ne aby se zničilo něco jiného!!


Odpovědět