Fórum - Téma


F15 - K&N filtr


Fórum Juke F15 - K&N filtr

Informace o modelu: Nissan Juke



2016-03-19 22:23:08

K&N filtre, má to zmysel?

2016-03-20 01:37:10

Pre toho čo ti ho predá určite...

NO_HITS  
Laďa
2016-03-20 08:19:00

Pokud chceš dřív řešit kruhy tlaky a vyšší spotřebu oleje tak určitě

2016-03-20 09:18:43

no_hits: diky

2016-03-20 10:42:45

Nevím co si pod tím pojmem ( K&N filtr) představujete, ale obecně platí ano má to smysl.

Klasický papírový filtr sice dobře zachycuje nečistoty, ale klade poměrně velký odpor vzduchu proudícího do sání.

Sportovní vzduchové filtry se místo papíru skládají z několika vrstev bavlny a ocelové mřížky, která drží tvar filtru a chrání bavlnu před většími nečistotami jako třeba kamínky, hmyz atd. Bavlna propustí až o 40% více vzduchu. Více nasátého vzduchu má pochopitelně nemalý vliv na výkon motoru.

2016-03-20 10:47:42

Len škoda, že to okrem výrobcov ešte nikto nepotvrdil...

2016-03-20 11:11:06

Vždyť na netu toho je... Samotnej filtr je o ničem, celý sání studenýho vzduchu už by mělo něco malinko hodit. Samozřejmě ale záleží na konkrétním autě protože některý oem sání nejsou řešený zrovna moc dobře.

POD Filters Mythbusted

Will a POD Filter make your car faster? Will you get more power? In this episode the boys from Mighty Car Mods find out...

Join the discussion on this video here on the MCM Forum:

Get MAD MCM Stuff at the Official Shop:

Like us on Facebook:

Also something to note around Mighty Car Mods: we are normal guys and are not trained mechanics. We like to make interesting car mods and show you how we've gone about it, but we can't promise that anything we show you will work for your particular car, or that you won't harm yourself, someone else, your car or your warranty doing it. Please be safe, be responsible and unless you know what you're doing, do not fool around with very serious machinery just because you've seen us make it look so easy. Talk to a qualified mechanic if you are in any doubt.

This video is intended as Entertainment only.

2016-03-20 11:43:23

BenyCZ samozřejmě s tebou souhlasím.Proto jsem napsal. Nevím co si pod tím pojmem ( K&N filtr) představujete.

NO_HITS  
Laďa
2016-03-20 15:05:07

Ano na stejné ploše je až o 40% větší propustnost vzduchu, je to dáno větší propustností materiálu obecně, bohužel propouští i drobnej prach kterej po delší době z části sežere kruhy. Taky jsem měl KN na 1.6 GA a po 3 mesicach ta klapka byla zanesena takovým žlutohnědým suchým prachem z cesty, rychle jsem to vyměnil za klasickou papírovou. Tah spotřeba i zvuk stejný. On je totiž taky rozdíl jestli koupíte nejlevnější papirovou vložku za kilo nebo mann za 3 kila... Ta levná je tvrdá a propustná asi jako karton zatimco mann je mekkej jemnej a lehce impregnovanej a klasická seriová vložka má předimenzovaný rozměry aby i při částečným zanesení dodával potřebný množství vzduchu pri dodržení intervalu výměny. Já třeba měním po 8 tis a při 4 tu vlozku otočím dokola o 180° - z druhé strany nejsou ty žebra tolik zanešený ... Pro ty s nižší inteligencí upozorňuju že tím nemyslim otočit vzhůru nohama, to je samozřejmě blbost.

2016-03-20 20:04:53

Podle mě to smysl nemá. Ani výkonově ani finančně. To radši měňte papírový filtr třeba 2x ročně(doporučuju taky Mann und Hummel). Ten mastnej prach, co z toho nevyhnutelně jde, se vám nalepí na váhu vzduchu, škrtící klapku a projde až do motoru, kterýmu taky moc neprospěje.

Pokud děláte s motorem závodní úpravy, tak to už by mělo vliv, jenže to už asi nemáte původní airbox a nasáváte studenej vzduch někde na čumáku, že jo.

A další věc, výrobci zřejmě nemají žádný důvod škrtit výkon motoru poddimenzovaným filtrem vzduchu.

2016-03-21 09:58:52

no_hits: Nepis kraviny a spotrebe oleje a tlacich...

 Svobi
2016-03-21 10:18:28

Nohits: to jsou zase blbosti . KN nebo simota používám dlouhodobě a vůbec žádný problém . Ty filtry čistí luxusně ani to neni potřeba ten motor se hned taky nezblazni z mikro prachu.

Prosimte Escort jezdil rok bez filtru i po sotoline se stim litalo než šel do šrotu a motor furt stejný.

A nissan ty filtry vůbec nehroti ma pro všechny motory stejnou velikost tak to mas k návrhnuti primo na auto

2016-03-21 10:23:26

svobi: A je nějak znát na výkonu, jestli tam máš čistej papírák nebo třeba nic?

 Svobi
2016-03-21 10:28:45

henry1980: Samozřejmě minimálně hlavně na zvuku. Záleží na autě na naftovem byl daleko lepší nástup turba s KN .

U obyv aut nemám problémy s papirakem,ale proč zatracovat KN apod. když ve finále stoji stejně ničemu neublíží max lehce přidá .

2016-03-21 10:45:39

svobi: Já už nemám přehled o cenách. Když jsem o tom před lety přemýšlel, tak jsem si řekl, že budu radši dávat kvalitní papírák každej rok. Navíc se trochu bojim o ten MAF.

2016-03-21 16:13:56

henry1980: všechny více propustný filtry také lépe propouští mikroprach,který je hlavě z hlinitokřemičitanů a ty jsou tvrdší než kov,který je tím pádem odíraný mnohem rychleji. Filtr je nezachytí,protože je schválně dimenzovaný na větší částice.Ty menší,na který se nabalují jiný nečistoty,aby se netvořily usazeniny,musejí neustále kolovat.A částice,který jsem zmínil jsou ještě menší. Pro dlóuhodobý používání to tedy není nejvhodnější a jako prevence se aspoň musí zkrátit intervaly výměn oleje.

Další nevýhodou je fakt,že zatímco výkon klesá postupně se špinícím impregnovaným papírovým filtrem lineárně,tak s bavlněným exponenciálně a musí se neustále a často udržovat zcela čistá. Testy a grafy je možný najít na netu a sám si uděláš názor,jestli to chceš,podle stavu a provozování tvýho motoru.Nebo jak dlouho ještě svoje auto budeš provozovat.

Vzhledem k tomu,že jezdíme starožitnostma,už to asi moc škody nenapáchá

2016-03-21 16:25:18

A jak se to na poskozeni motoru projevi? Rad bych to vedel...


Odpovědět