Fórum - Téma


Existuje P12 2.2DI 102kW r.v. 9/2003?


Fórum Primera P12 Existuje P12 2.2DI 102kW r.v. 9/2003?

Informace o modelu: Nissan Primera P12


1  2

2015-11-27 08:40:19

sjaro: Vycházel jsem (možná chybně) z předpokladu, že existují dvě varianty - 2.2 DI 93kW a 2.2 DCI 102kW. A pokud se dle japancars.ru jedná o třetí verzi 100kW s některými díly shodnými s 93kW, bude to jen nějaká výkonová úprava základní 2.2 DI 93kW.

V každém případě foto motoru přikládám a na hlavě je označení AW.

BTW - Na japancars.ru je ještě další nesrovnalost - světla by měla být standardní s H7, ale jsou tam xenony.

2015-11-27 12:49:50

vanilka: Neviem prečo v katalogu uvadzaju 100Kw ked v papieroch uvadzaju 102,ale aj podla fotky aj podla kodu na hlave maš 102Kw 2,2 dCi

2015-11-27 12:53:27

sjaro: Ok, díky za pomoc .

2015-11-27 15:38:02

vanilka: uřitě más 102kw. pozná seto dle obr.

jinak si zkontroluj stav oleje do posilovače. evidentě ti utíká.

2015-11-27 19:27:24

papír: SUPER DIAGNOSTIKA PODLE FOTKY ...ahojky, mohu dát taky fotečku?? potřebuji zjistit proč mi tuhne nově udělaná spojka, zlepšila se trošku po odvzdušnění, ale zase tuhne

2015-11-28 00:24:48

janakykyryk: jo a dle fotky brzo ztratí víčko u hrdla ostřikovače.

djmj  
Michal
2015-11-28 11:27:44

vanilka: Aj tak neviem o čom presne táto téma je. V TP máš predsa typ motoru YD22 tak v čom nemáš jasno? Prídeš do autodielov a povieš, že máš P12 ročník a kW a je to. Alebo na čo to potrebuješ? Lebo každý si to inak pomenúva. A mne je jedno či je to DI alebo DCi. A aby som vás ešte doplietol ja mám 82 kW bez IC 2003 a mám vložku nie plecháč. A len tak na margo, aj ked to označili DCi nemá to nič spoločné s Renaultom. Sú to dva rozdielne motory.

2015-12-01 10:28:08

djmj: Neměl jsem jasno ve výkonu (93kw x 102kw), jelikož typ motoru je u obou těchto variant stejný.

Papír: Příčinou zakroužkovaného úniku oleje je turbo. Pokud vezmu za spojovací "U" trubku, hýbe se celá sací komora. Zdá se, že je prasklé její uchycení ze strany od výfukové komory. To mimojiné vysvětluje i důvod, proč se při zátěži z motorového prostoru ozývá hodně hlasitý sykot. Zajímavé je, že motormanagement nepřepne do nouzového režimu (důvod nízký tlak nebo hmotnost vzduchu).

2015-12-01 10:51:23

vanilka: Trochu je tu chaos,Papir piše že ti unika olej z posilovače(posilovač je podla mna servo riadenie,nevim kde to vidi)myslel som že ti zakružkoval rozdiel podla ktoreho sa pozna 102kw zachytavač oleja z turba,93kw to nema,že sa ti hybe sacia čast turba je tym že su povolene šrobky.neni dovod aby nizky tlak daval do nudzoveho režim,to motoru neubliži ako vysoky.

to že to maš od oleja je to niekde derave alebo povolene hadice(respektive stvrdnute a netesnia na paskach)

Edit.A tušim maš začmudenu hlavu,maš povolene vyfukove potrubie od hlavy a už aj vykrutene,možno aj prasknute,to je ten zvuk čo počuješ že to fuči.

2015-12-01 11:33:23

sjaro: Aha, já myslel, že podle toho, co je zakroužkováno, Papír identifikoval únik ze serva. V každym případě ten sykot je skutečně způsobenej prasklinou na plechu (viz.červená čára na foto) respektive v jeho uchycení (viz.červený kroužek na foto) k sací komoře. Když je motor v zátěži, je krásně vidět, jak se plech "odchlípne" a vzniklou štěrbinou uniká z komory vzduch. Hlava i blok v okolí výfukových svodů (alespoň při pohledu ala otevřená haubna) jsou čistý. Až se dostanu k tomu turbo demontovat, postnu sem foto.

2016-01-04 10:35:00

Takže turbo konečně opraveno. Všechny 4 šroubky uchycující sací komoru k tělu turba byly povolené. Muselo to tak jezdit už hodně dlouho, protože na dosedacích plochách šroubků stejně jako na místech, kde se dotýkaly hliníkového těla turba, byly vymačkané plošky (viz.foto).


Odpovědět

1  2