Fórum - Téma


Ekologická daň


Fórum Sunny Ekologická daň

Informace o modelu: Nissan Sunny


1  2

2009-06-01 20:54:40

Nevíte někdo kolik se platí za převod Sunnyho 2.0D , r.v.92 motor CD20 , v techničáku zapsané S2 .

Díky za info

2009-06-02 06:57:11

S2=3000kc

2009-06-02 10:00:03

jirka a to ti řekl kdo S2 nic neznamená ted zrovna kolega přihlašoval auto rok 96 katalizátor v TP je S2 a platil 5 tisíc AURO 2 je za 3 tisíce ale to euro a S2 je uplně něco jiného

2009-06-02 10:02:34

1) 10.000Kč - automobily s normou EURO 0, většinou vyrobené do roku 1992.

Jedná se o automobily bez katalyzátoru, např. Škoda 120, Trabant, Wartburg, VAZ, Favorit,..

2) 5.000Kč - automobily s normou EURO I, většinou vyrobené do roku 1995.

Jedná se o automobily bez katalyzátoru, např. VW Golf II, Fiat Uno, Tipo, Bravo, Peugot 205,..

3) 3.000Kč - automobily s normou EURO II, většinou vyrobené do roku 2000.

Jedná se o automobily bez katalyzátoru, např. VW Golf III, Felicia 1,3MPI, Seat Toledo, Fiat Punto,..

Zážehové(benzin) motory

EURO 0, daň 10.000Kč

v kolonce EHS/ES(nebo EU.č) velkého TP je: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491

EURO 1, daň 5.000Kč

v kolonce EHS/ES(nebo EU.č) velkého TP je: 91/441, 93/59, 94/12

EURO 2, daň 3.000Kč

v kolonce EHS/ES(nebo EU.č) velkého TP je: 94/12(pouze M1), 96/44, 96/69, 98/77

Vznětové(diesel) motory

EURO 0, daň 10.000Kč

v kolonce EHS/ES(nebo EU.č) velkého TP je: 70/220, 74/290, 77/102, 78/665, 83/351, 88/436, 89/458, 89/491

EURO 1, daň 5.000Kč

v kolonce EHS/ES(nebo EU.č) velkého TP je: 91/441, 93/59, 94/12

EURO 2, daň 3.000Kč

v kolonce EHS/ES(nebo EU.č) velkého TP je: 94/12(pouze M1), 96/44, 96/69, 98/77, 91/542/EHS-B, 96/1/ES-B

2009-06-02 10:44:17

Nechci strašit, ale myslím že 10 litrů. že to nemá žádné euro. protože jednobody benzínové sunny jsou taky za 10. Tak diesel buide určitě horší.

2009-06-02 11:19:52

no podle té tabulky co tu dal santi a stejná visí i na DI tak suni 2,0 disel opravdu jen 3 tisíce nebot v TP má 83/351 naproti tomu jsem ted prodal tico je novější má katalizátor a je to S2 ale v TP má 93/59 tak 5 tisíc

2009-06-02 11:31:27

je v tom pěknej bordel jo a na taru a avii (vesměs kamiony) motorky to neplatí Hlavně ty tatry smrděj nejvíc Zase nějaká politická domluva....

2009-06-02 13:52:21

Nevim, jestli nejvic smrdej,

ale dnes rano jsem koukal, kdyz vedle sebe na krizovatce akcelerovaly (soutezily ) staricka Tatra 138 a nova Octavia (II.rada) a hadejte, za kterou z nich zustal cerny mrak?

Prekvapeni pro mne i okolni ridice bylo takove, ze jsme malem zmeskali zelenou

2009-06-02 15:05:37

ono ta tatra versus oktávka není tak jednoduché s oktávkou i tatrou mám najeto hodně tisíc km takže mohu posoudit a alespon u nás oktávky nijak nekouří.Ale dostane li do ruky tu oktávku takzvanej tuner zvedne nepatrně výkon zato smrad a kouř za ním je jako trabant a tatra 111 současně.

2009-06-02 15:30:44

Hm ,ale proste jsou ty octavacky motory na hovno zvedni si vykon u Nissanackyho 2.2Dti nebo necem podobnem a uvidis ze ten motor nebude stejne cudet .

Nase tlaci 0.9 baru a zadnej cmoud a chvilku tlacila 1,1baru a taky nic a jelo nam to stejne jako tomu co nam to cipoval a za nim byl dym akorad nam to nevydrzelo nacnuty cerpadlo no tak jsme to na novim nepokouseli a dali to zpet na ten puvodni cip jak to nekdo upravoval jeste v Rakousku tich 0.9 baru

2009-06-02 15:40:18

jo ale já osobně mám auto na ježděni a ty motory u oktávek nejsou špatné a jak říkám máme stovky aut a nejvíce jsouu právě nissan a škodovky a ani z jedněma není problém ale možná je to tím že pokud by si to nějakej tuner u nás načipova a pod tak to dostane k uhradě nevím jak ale ti konstruktéři nejsou naprostí pitomci takže jim do toho nefušuji a rychlost kterou dosahuje každé běžné auto je pro mne více než dostatečná.PS a řeči jen nisan je auto škodovka je šmejd jsou k smíchu nebo potom jsou ostatní hlupáci třebas němci a pod poněvasž i když nemaj zdaleka tak hluboko do kapsi volej škodovky a ty ve světě maj opravdu dobré jméno a jistě ne proto že nic jiného tam nemaj k výběru

2009-06-02 16:29:16

Ja netvrdim ze jen Nissan jen bych skodovku nechtel stacilo mi je chvilku opravovat jeste tak dvojkova Octavka ta je dobra ,ale Fabie to fakt ne . Ten Skodovackej(VW) motor je dobrej ze celkem vydrzi a malo zere to je takt vse .

Kdyz beres nemce tak to bych sel k BMW a starsi Mercedesy . Jinak radsi Japonsky auta a znovych nevim jestli by to byl Nissan co bych si koupil leda nejakej model ,ale ted uz nemaj moc na vyber kdyz bych chtel novyho kombika ci sedan a ne SUV urcite bych sel jinam k Japoncum. Ale muzu chtit leda starsi auto a to ma Nissan pekny sedany i kombiky

A pokud nekdo chce upravovat motor ja jsem pro samozrejme z brzdama a dalsim . Takovi upraveny auto povazuju za bezpecnejsi uz jenom kdyz predjizdis. A ten motor ma urcitou rezervu a nejak mu neovlivnis zasadne zivotnost spis spatnim staranim o nej ho zkurvis u vsech nasich aut menime olej po 10 000km a ne az po 20 000 km co se nekdy dneska uvadi . Samozrejmost je nemucit za studena ..... Jsou lidi co nepotrebujou silny auto ,ale ja chci proste silnejsi sice nejezdim jeste legalne po silnici ,ale vim ze mi nejaky 100konovy auto stacit nebude az se vylitam treba pak jednou se na to taky budu koukat jinam ,ale mam rad silny auta a kdyz na nej nemas nejlepsi je podle me si ho upravit (teda pokud to nevyjde draz nez silnejsi ) Nehlede na to ze ztoho mas dobrej pocit ze si neco udelal .

2009-06-02 16:53:11

Svobi popierať kvalitu legendárnych TDI od VW group je fak smešné. Su to rokmi osvedčené spoľahlivé motory, najazdia stovky tisíc km, nesu tak haklive na kvalitu nafty, su usporne a výborne ťahajú. Nissan 2.2 Dti na nich nemá v žiadnom prípade. A to že nissan 2.2 dti nedymí a Tdi ano je blbosť. Videl som nejednu Almeru, X-trail alebo aj P12tku s týmto motorom a skoro všeky dymili jedna radosť. Takže ide skôr o stav motora ako o typ. Inak skus isť na chviľu opravovať aj do Nissanu, len aby si potom nebol tiež nepríjemne prekvapený. V 90tych rokoch jednoznačne s naftou dominovali nemci, to sa im zobrať nedá. Opäť je to dosť od temy ale niekedy to nedá nereagovať.

2009-06-02 17:03:02

Jo tak to ja nepopiram a netvrdim ze je to horsi motor nez 2.2 od Nissanu mozna je ten od VW spolehlivejsi ,ale proste dymi oproti 2.2 zvlast kdyz je beru obe nacipovany teda lip uz je na tom potom PD od VW a ani netvrdim ze by byl Nissan s opravama o hodne lip ,ale tich Nissanu se okolo me mota dost a proc myslis ze je kupujem . Deda a znamy z Fabiema ktery jsou novejsi meli vic problemu nez mi se staryma pekacema od Nissanu . Na dedovo co jsem delal na praxi jsem za rok mazal 3xchybu a menili se blbosti a ted tam bylo zase cidlo teploty ,tesneni pod hlavou ,silendbloky .... a to to auto ma 100 000km a jezdi stim deda a ne mladej silenec a to samy maj znamy snima takze mi nikdo nevymluvi ze Fabka je sunt . Proti Octavce nic nemam ty jezdi relativne v pohode.

Nemci maj dobry nafty vsak si srovnej naftu od VW s Naftou od BMW ,ale taky kdyz vezmes Japonci nechteli delat nafty pac u nich se to nenosi ,ale museli je zacit vyvijet a to az o par let dyl nez zacli nemci ,ale museli kvuli Evropskymu trhu a dnes uz maj supr nafty.

2009-06-02 19:04:16

svobi ono srovnávat oktávku a feldu je nebetyčná blbost jsou to 2 uplně jiná auta ale ne každej preferuje silné a rychlé auto osobně bych radej šáhl po autu co sice jede s vypětím sil 140 ale za 2 litry a to jsem jezdil z hodně drahejma a silnejma auty ale jde o to k čemu a na co to potřebuješ.

2009-06-02 19:10:25

Jo to mas pravdu taky ma tata ted Kiu Carens a do mesta a do prace casto jezdi s prckem Daihatsu move 0.8 na ten kousek to staci i kdyz ta kia je nafta furt ten prcek zere min a nemusis se bat ze ti to nekdo odre .

Tu oktavku jsme zminoval ,aby jste si nerikali ze to hazim na jedno brdo i Nissan ma auto co maj blbosti a pak ktery verne jezdi.

Jo a byla to Octavka a Fabka.

Jinak tata je taky zastancem ze nechape na co jsou rychly auta ,ale mi z brachou jsme jiny no (i kdyz bracha spis ty rychly nafty a ja i na benzin ) Coz kdyz te to auto pak sezere tak je taky k nicemu no(ale jeste tu mame LPG ,ale to bych dal do auta az kdyby to dost zralo ) .

2009-06-02 21:21:27

Díky za odpověď , nejhorší je , že mám od původního majitele duplikát velkýho TP a do něj policajti napsali jen S2 bez čísla normy , kde to zjistit , budu asi muset do Nissanu a zjistit to podle VIN přez ně

2009-06-05 18:58:23

jaká je tedy prosím dan´ za Nissan Almera 1,4 r.v.1995

2009-06-05 20:35:07

vem techničák a porovnej podle tabulky nahoře

2009-06-06 00:46:30

Už sem to tu jednou psal nějaké S2 S3...atd vubec nic neznamená tady je odkaz dá se tam dost najít http://www.sdruzeni-sova.cz/emise.htm


Odpovědět

1  2