Fórum - Téma


EGR ventil u 2,2DI 84kw


Fórum Technický koutek EGR ventil u 2,2DI 84kw




2008-11-05 09:19:42

Ahoj kluci , neví někdo kde se nachází EGR ventil u výše uvedenýho motoru . Kdyby byla fotka to by bylo super. Moc děkuji.

2008-11-05 18:20:08

Vše je myšleno při pohledu když stojíš před autem. Když sundáš plastový kryt na motoru, tak ho najdeš vpravo na zadní straně na sání. Je k němu připojena trubka přivádějící z výfuku plyny. Tu trubku hledej na pravý straně, taková zvlněná, vypadá tvarem jako prachovka na tlumiči a vypadá jakoby mosazná. Měl jsem problém s výkonem při nízkých otáčkách koukni na http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=84243

Po vyřazení EGRu nastala velká změna

2008-11-05 18:44:45

Díky za odpověd. Mě se zdá že je to nějak líny v nízkých otáčkách, začne to táhnout někdy kolem 2000 otáček. Tak se jenom podívám jak to vypadá. Jinak se zaslepuje plechem?

2008-11-05 20:52:42

Jo plechem. Já jsem použil plech z plechovky od sušenek prostě hladkej čistej plech. Obkreslil jsem si to staré těsnění, vystříhnul nůžkama na plech očistil groty. Pak to chce docela přesně vyvrtat díry pro šrouby. Pak jsem ještě pro jistotu lehce namazal příruby mezi těsněním Lukoprenem. To se dá koupit ve speciálkách na prodej olejů atd. Je to těsnící hmota něco jako byl dřív HERMETIK. Při demontáži ale zjistíš, že tam není k ničemu přístup a budeš muset rozebrat ještě různý trubky od sání. Ale není se čeho bát. Vše jde docela dobře akorát to chce golu s nástavcema a kvalitní oříšky, protože šrouby jsou dost zatažený a hrozí jejich "ožvejkání ". A fakt tato úprava pomůže. Mám pocit že za všim je nekvalitní nafta respektive biosložka, kterou tam do ní začali dávat. Já přes týden auto používám na krátké vzdálenosti a to se ani nestačí ohřát, takže tam všude kondenzuje takovej mazlavej hnus.

Ale pozor nevim jestli pak projde auto emisema. Ale co, když to pojede, tak se to bude muset před měřením vrátit do původního stavu.

Ale na jinejch diskuzích byl názor, že se to nedá měřit jen tak, že prý musí být motor v tahu...

Jedno je ale jistý a to je že do motoru už nasávám jen čistej vzduch a už nedochází k zasírání sání výfukovými plyny.


Odpovědět