Fórum - Téma


ECU do SR20VE


Fórum Primera P11 ECU do SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-09-11 20:30:31

Zdravím, mám Primerku P11 144 v ní SR20DE a možnost dovézt SR20VE, mám po týpkovi chtít i rídící jednotku?

Zrejme ano, jenže mi volal a ptal se , jestli chci ECU 23710-6, nebo 23710-7. Jsem z toho trochu jelen, kde to označení najdu? Je to napsané na rídící jednotce? A jak se tam leze? Díky moc

2008-09-12 23:13:48

pokud by ti poslal schema zapojeni k te sr20ve ecu(nejlepe z FSM), tak bys to mozna dal dohromady s tou ecu, protoze mate stejny konektory - obd2. Ale nevim jaky je rozdil mezi tema ecu co ti pise.

2008-09-13 09:43:46

To je ten motor jak se daval do japonsky GT ze? A co prevodovky popripade poloosy ,aby ten vykon poloosy vydrzeli .

2008-09-13 10:51:09

koník odpoved. , taky povídal, že konektory jsou stejný.

RJ je pod palubkou zleva pod volantem?

A co je to FSM - manuál?

Jinak ten krouták to o moc vetší nemá, má to 190 koní, ale hlavne se to dá točit až k 8tis.

2008-09-13 10:56:42

Pravou poloosu jsem menil pred trema týdny, už na ní nejsou ty gumový vyvažovadla pod kterýma to koroduje, tak snad v poho. O prevodovku strach nemám, spojka to taky utáhne(nekde jsem tady videl tabulku - prenese i mnohem vetší krouták.

Ten motor mi vymení a zapojí známí mechoši ze Subaru servisu, prý už podobný veci provádeli...

2008-09-13 14:02:44

Tak to jo slo mi o to jestli je napojeni na prevodovku stejny bal jsme se jen o poloosy aby to vydrzeli ,ale ty jsou hlavne na kroutak nachylny. A kolik ma ten motor najeto co budes mit

2008-09-13 18:56:45

RJ bude skoro urcite na zemi v miste pod radiem. ano fsm = factory service manual . na p11 144 je ke stazeni elektronicka verze coz je super. Nevim jak ta jpn primera, ale mozna budou ruzny zmeny v budikach jako zobrazeni zarazenych rychlosti.. ta jpn sr20ve p11 ma podle me nejakou zvlastni prevodovku.. Ale na klasickej manual to urcite pasuje

2008-09-14 18:00:37

supr díky za info, hm s tema budíkama nevím, budu o problémech informovat.

Motor má najeto 50tis. mil.

Prosím te at elektronická verze manuálu je ke stažení kde??

Aha - tady . supr

2008-09-15 05:31:22

budem na vysledok swapu dost velmi zvedavy, dost som o nom uvazoval. Odkial budes mat motor, predpokladam ze z USA? inak ta zvlastna prevodovka bola vlastne CVT 6st (automat) a model mal oznacenie Primera TE V. Kazdopadne drzim palce. Origo ECU na to neni pouzitelna kedze je to automat, ked tak jedine ECU ku SR16VE teda z Pulsaru VZR

2008-09-15 12:05:30

nema CVT prevodovka vlastny mozog?

2008-09-15 12:23:33

Hmm,

Tak to me dost desí, že ta orig. jednotka není pužitelná jenom kvuli prevodovce,

nekde se tu psalo, že ECU k SR16VE vykazuje s tím dvoulitrem špatný parametry, i když nevím jakýho druhu.

Poptám se jeste v servisu

Kazdopádne díky za rady

2008-09-15 12:44:22

v servise ti tazko nieco poradia. skor ti pomozu zahranicne fora. no je este par moznosti ako sa to robi s ECU ale urcite moznost s origo ECU z TE-V verzie je 2. najhorsia. 1. najhorsia je nechat seriovu

2008-09-15 14:58:18

se to komplikuje, co takhle vymenit jen hlavu, to by ale stávající ECU taky odmítala, tak nevím..

2008-09-15 17:52:35

nejlepsi by bylo predelat nebo spis swapnout kabelaz pro odb1 a dat upravenou calum ecu ktera umi ovladat vvl solenoidy

2008-09-16 00:26:15

tricky prave preto to asi este nama tak moc ludi, keby to bolo tak jednoduche len prehodit motor ja osobne by som VE uz mal. Ale nedaj sa odradit, hladaj na nete ma to vo svete dost ludi, rieseni je viac len si budes trosku muset pohrat - to co pise Mashina je asi najlepsie a sam je dokazom ze sa netreba dat odradit a jazdi mu to teraz so slimakom lepsie ako VE

2008-09-16 20:40:34

Díky za podporu, to co píče Mashina zní velice dobre, akorát že tomu nerozumím témer ani slovo, nevim co je odb1 ani calum...

2008-09-17 05:00:06

calum ecu je upravena ecu od cloveka caluma z sr20fora z usa:) obd1 a obd2 je tvar konektoru. Treba euro p10 a p11 maji obe obd1, ale nektery piny jsou jinak. Jinak jsem si uvedomil ze bys tam mozna dostal ecu z b14. ten calum totiz dela dva typy b13 (primo pasuje do n14, euro p10,nx .. po uprave pinu jde i do p11) a pak b14, ktera je obd2. To by mohlo u tebe jit dobre. Vlastne u vsech p11 144 by to bylo perfektni mit moznost pouzit calum b14. stoji to asi 100$ staci porovnat konektory z fsm k p11 144 a b14. ten bych pripadne nasel a poslal.

tak jsem ty piny porovnal(b14 vs 144) a jsou uplne jine, takze to asi nema smysl a stejne by to nemuselo nakonec fungovat:)

jinej napad krom prehozeni kabelaze nemam

2008-09-18 01:11:43

kabelaz neni az tak katastrofalne tazke vybrat napr z vraku na vrakaci, horsie je vybrat tu z nastrojeneho auta lebo sa toho musi celkom dost rozobrat (vybrat palubka a poodpajat v motore)

2008-11-30 18:23:59

to tricky.TAk ako už máš doma ten motor alebo si to nechal tak?

2008-11-30 18:30:00

Je to sice starsi tema.. ale je tu hodne spekulaci.

SR20VE ECU je k nicemu, SR16VE taky... nejlepsi moznost je jiz zminena Calum ECU s programem pro SR20VE. Dalsi veci, kterou je potreba, je ovladani vacek... to stoji do 3k cca... kabezal z P10/N14/B13... na SR foru je hodne navodu jak na vymenu.

Menit jen hlavu mozno je, ale je to MNOHEM vic prace a ECU i ovladani vacek ti neobejdete. Spekulovat proste nema smysl.


Odpovědět

1  2