Fórum - Téma


Dvoricp - Nissan sunny GTi


Fórum O vozech našich členů Dvoricp - Nissan sunny GTi



1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 27

2013-03-04 21:23:40

SakuL: ty bílý 15"cky jsou normoš jebky WSL nic moc lehký ale na mokro stačí mám na nich R1R

2013-03-04 21:25:04

A kolik byly ztraty resp.vykon motoru?

2013-03-04 21:25:24

Jo, prece by po cestach neprejizdel s 13-tkama a se slickama

2013-03-04 21:29:24

dvoricp: Jak jste nakonec nastavili casovani?

Luky: Prosim nestezuj si v kazdem druhem prispevku, uz mi to opravdu zacina lezt na nervy.

2013-03-04 21:29:52

franta.s: ztráty v tom grafu nemám, klukům to ukazovalo 215HP na motoru

2013-03-04 21:30:15

dvoricp: Náhodou celkom tomu slušia te jebky taký OZ style evokujú z uhla fotky predku..Budeš dávať aj nejaké polepy ak by aj nebol sponzor?Inak firma Motorart iba sponzoruje krejzu na EF alebo on je spoluvlastník?Raz dávno mi povedal že auto má 720kg,pod kapotou B16 a 240hp,no a prej mu psali kluci z japanu a veľmi ich zaujímal

2013-03-04 21:31:23

Luky : Ja se ptal kvuli tomu, ze by se mi prave neco podobnyho na sunnym, taky libilo.

2013-03-04 21:32:56

Jo, diky, tak 215 PS uz je slusny....bude 3" vyfuk?

2013-03-04 21:42:26

franta.s: 3" bude, protože to mi řekli i kluci, díky tomu 3" výfuku a Tri-y svodům posunu tu výkonovou křivku do vyšších otáček

Jinak polepy budou, nechte se překvapit

Cedex: To nevim, ale určitě to patří Martinu Čábelovy. co vím, tak civica tak lehkyho má, a v loni v tom měl 2.0 i integry

2013-03-04 21:44:28

dvoricp: Nechci se opakovat, ale ja to rikal uz davno... A malokdo veril. Ostatne neni to tak davno, kdy zrovna zde na foru Dimitar z MotorArtu tvrdil, ze takovy vyfuk je zbytecny nebo dokonce kontraproduktivni. Co ze zmenili nazor?

Co to casovani, jak ste nastavili?

DAK
Jirka
2013-03-04 21:49:05

Krása

2013-03-04 21:49:14

jagy: časování jsme nastavily dle tebe. sání +2-3 a výfuk -4-5.

Jinak pro ty co jsou jak já, doporučuju po výměně vaček a jednotky na to dolazení doopravdy zajed. Sice to vypadá jako dost peněz (mě to vyšlo na 6000,-) ale ve výsledku je to nejlevnější úprava, kterou získáš nejvíc koní.

Neboť první měření vyšlo nějakých160whp a díky odladěním směsi, předstihu a načasováním vaček jsme z toho vytřískaly o 25PS více

2013-03-04 21:56:37

dvoricp: Jsem rad, ze se opet overilo to, co jsem rikal (uz to zacina byt trapne ). At uz ty vacky nebo nutnost kazdy setup doladit individualne na brzde...

Bezne u N/A plati 1tis = 1hp a mit za 6tis. = 25hp je velice dobre. Snad to donuti i ostatni, kterym to tlucu do hlavy.

DAK
Jirka
2013-03-04 21:56:54

A jak dlouho jste na tom dělali?, a ty máš programovatelnou ECU nebo se tam musí měnit čipy?

2013-03-04 22:09:47

DAK: dělali jsme na tom přes 6hodin a na válcích se to měřilo tak 12-15x. Měl jsem od Charvyho půjčenou Nistune, ostatně jemu patří velký díky, byl tam se mnou a ladil to s klukama.

jagy: jojo je to tak

2013-03-04 22:09:57

křivka je pěkná. odladění na brzdě je základ s takovýmhle setupem o tom žádná. není to zbytečná váha navíc ten 3 palcový výfuk? jako jasný japonci dávají snad na vše 3 palce i pro motory pod 200 koní, ale je fakt že pro tvé potřeby je to určitě ideální. zajímal by mě i lauf pro běžné ježdění kde by nebylo upředňostňován co největší krouťák ve vysokých otáčkách ale spíše ho promítnout do celé škály s VE motorem na daily a více ho ještě zefektivnit

2013-03-04 22:13:28

Chmeldoslav: To bych řekl že ted mám já v celé škále. s 3" se to opět odladí na stejný průbeh s rozdílem, že se ta škála promítne třeba až do cca 7500-8000rpm

2013-03-04 22:15:11

no jsem to asi napsal blbě jsem myslel jesti se to s třípalcem neposune spíš jen výš což asi jo hlavně, já jen že tu přemýšlím v nezávodních sférách kdy v běžném provozu užiju těch 2,5-5 tisíc otáček ale nebudu to tu zasírat jen jsem zvědav jestli ten třípalec by se dal odladit na daily auto lépe než něco užšího. a co postupně zužující, má to nějakej efekt i na atmosféře?

2013-03-04 22:15:22

Chmeldoslav: Vaha navic? Myslis napr. 3kg vs. 15hp?

Naopak, s 3" na N/A prisli amici a vubec ne japonci. Na daily jde taky pouzit 3" a nema to zadny negativni vliv na kroutak v nizkych otackach. Ostatne i Petr ma zde na grafu 200Nm jiz v 2000ot. Nejlepsi na daily by byl 3" se stred. tlumicem a Dynomaxem VT. Jen to neni nejlevnejsi reseni.

Netusim, proc je porad spatne podvedomi o tom, ze velky prumer vyfuku posune vykon nahoru a motor ztrati nizke pasmo? Tohle je nejaky spatny zvyk z dob, kdy se jezdily karburatory a ne vstrikovani...

2013-03-04 22:17:29

jagy: o NA motorech právě moc podvědomí nemám tohle jsem studoval kdysi na imprezu GT tudíž turbo


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 27